The Body Shop: Mango + Shea Sugar Body Scrub

Tuesday, December 09, 2014

Hello girls !
Finally, I'm reviewing something from The Body Shop. I was so excited to try everything I got last month in Graz, but at the same time I was really overwhelmed with the amount of products that came in the advent calendar. Oh well, on to the review...
I chose the "sample" sizes which have 50ml of product inside. The full-size is: 200ml.

Živjo !
Končno je tukaj ocena "enega" izmed The Body Shop izdelkov. Seveda sem po velikem šopingu v Grazu bila popolnoma navdušena in sem komaj čakala, da vse sprobam, pa vendar sploh nisem vedela kje naj začnem, ker sem tudi v koledarju dobila ogromno stvari. No, pa preidimo k oceni...
Sama sem izbrala majhne različice, ki vsebujejo 50ml izdelka (6€ - Avstrija). Običajne embalaže imajo 200ml (16€ - Avstrija).






Shea scent: A very natural/neutral scent for the days when you want something neutral, not overpowering. I do like it, however I wouldn't initially go for it.
Mango scent: I didn't expect it to smell sweet. It is a good scent, however I wish It would be less sweet. But it smells juicy - like mango and as I love fruity scents, I still like this one.

Review:
Both have the same texture and effect. The texture is gritty, however not dry and it doesn't dry out your skin, but mostly it does nourish it a bit. It definitely is a sugar scrub, because it has that texture which is not liquidy, however it's not harsh as you'd expect sugar scrub to be. The particles are not too big and that's why it also feels really lovely.
The only thing that is not the best with these kind of scrubs is that they all come in the tube and you have to scoop the product out.

Vonj Shea (karite): Zelo naraven vonj, primeren za dni, kadar vam zapaše kaj bolj nevtralnega ter ne preveč močnega. Mi je všeč, ampak ga ne bi takoj izbrala.
Vonj Mango: Ta vonj me je presenetil saj je precej sladek. Lepo sadno diši, definitivno po mangu, vendar bi mi pasalo, da bi bil vonj manj sladek. Še vedno je lep saden vonj, kar imam jaz najraje.

Ocena:
Oba izdelka imata seveda enako teksturo ter učinek. Tekstura je zrnata, pa vendar ni popolnoma suha ter kože ne izsuši, ampak jo celo malo navlaži, kar se občuti že med umivanjem. Zaradi takšne teksture, ki ni tekoča je definitivno sladkorni piling, pa vendar ni tako grob - kar sama običajno pričakujem pri sladkornih pilingih. Torej morem omenit tudi, da zrnca niso prevelika. Občutek na koži je res prijeten.
Kar mi pri takšnih pilingih edino ni všeč, je embalaža saj moraš izdelek dobiti ven s pomočjo prstov.



The on thing I think it's funny: the symbol - do not eat or drink ! I was laughing when I saw this on the tube, however I kind of understand it because some of the products look and smell "eatable".
The Body Shop products are not cheap (depends on where in the world you live), but if you find something you love, it's worth the money. Also they have some amazing scents, which are worth trying at least. You can get the small sized products, just like me.
I'll buy them again next year also in different scents, as I have enough body scrubs at the moment. I definitely recommend these sugar scrubs!

I'll review the body polish, when I try it properly, just to see the difference and which one I like the best.

Še ena stvar, ki mi je bila smešna, je ta, da je na vsakem izdelku znak: prepovedano pitje ali uživanje! Meni je to kar nasmejalo, saj se mi zdi, da še na nobenem izdelku za nego kože prav znaka nisem opazila (seveda vedno to piše).
The Body Shop izdelki seveda niso poceni, (vsaj v bližnjih državah...cene se razlikujejo zato priporočam, da si jih ogledate na spletni strani od vsake države), ampak če kaj sprobate in vam postane všeč je definitivno vredno denarja.
Že sami vonji so tako omamni, da so vredni preizkusa. Sami jih lahko preizkusite v manjših različicah kakor sem jih tudi sama.
Bom pa te pilinge, tudi v drugih vonjih ponovno kupila naslednje leto, saj imam trenutno dovolj zaloge. Sama jih priporočam!

Ko dodobra sprobam tudi Body Polish pilinge, bom tudi o teh kaj več povedala ter prikazala kakšna je razlika.

p.s. Če poznate kakšen podoben piling, mi lahko priporočate :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Zanimivo, ko sem potovala po Nemčiji so imeli TBS v vsakem manjšem nakupovalnem centru pa nisem kupila nič. Ker me ni zamikalo, čeprav so vonji opojni. Zdaj ko pa tako na veliko vse govorite o tem, me pa mika haha blogerji pač :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene že tako vse mika in res morem vse sprobat :3 Bi si pa želela ta piling še v kakšnem drugem vonju, recimo: jagoda, malina, borovnica :D

      Delete

Facebook

♥