Winter Beauty Essentials

Tuesday, December 23, 2014

Hello :)
As we are coming into the colder days (well the weather here has been funky, but it's soon going to be cold), my skin feel pretty dry. My legs get super dry all year around and they need moisturization especially in the winter. Other than that, I also get quite dry skin on the palms of my hands. Also my oily skin gets quite dry which is weird because it stays oily, however I deal with some dry patches which sometimes shows through liquid powder/foundation.
Let's see which products I love the most in the winter.

Živjo :)
Ker prehajamo v bolj mrzle dneve (čeprav je trenutno vreme zelo čudno), je že zdaj moja koža bolj suha. Moje noge so suhe celo leto, še posebej pa postanejo suhe pozimi in potrebujejo ekstra nego in vlažitev. Prav tako je zgornja stran mojih dlani precej suha in včasih pozimi pride tudi do nadležne srbečice. Čeprav je koža na mojem obrazu običajno precej mastna, pa se na njej pojavijo kakšni suhi predeli ter sem pred tednom že izkusila "lupljenje" kože na nosu kar se vidi tudi skozi puder.
Torej poglejmo kateri izdelki so moji najljubši za ta letni čas in katere bom seveda uporabljala.




Nuxe - Huile Prodigieuxe
If you can't tell it's a multipurpose oil - you can use it on your face, body and hair. This is kind of a must have all year around. As you can see it's still full, but that's because at the moment I use it only on the dry patches on my face and you don't need much for such use. When I use up my other oils and lotions this one will come in handy. Because it's a dry oil it doesn't sit on top of your skin, but it sinks in and quickly moisturizes your skin without being too greasy.

To olje je večnamensko in se lahko uporablja na laseh, obrazu ter telesu. Res je, da je moje olje še skoraj polno, ampak to je zato, ker ga uporabljam samo za suhe predele na obrazu, za kar pa je potrebna res majhna količina. Ko bom porabila vsa olja in losjone za telo, pa pride ta na vrsto. Ker je to olje suho, se hitreje vpije v kožo in jo dobro navlaži brez, da bi jo preveč mastilo.

Nuxe Reve de Miel
This is a saviour for dry lips. It has a weird thick texture which actually looks matt on your lips, however it really saves your lips when they're completely dry and flakey. On ocassions like that I put a nice amount of this balm on my lips at night and when I wake up it kind of flakes off and leaves my lips super soft and even. Great stuff ! Although it is not cheap, it will last you a long time.

Ta izdelek je rešitev za suhe ustnice. Ima bolj čudno gosto tekstura, katera da ustnicam matiran izgled. Ampak ta izdelek res deluje in reši suhe, razpokane ustnice. Ko se to dogaja tudi mojim ustnicam, pred spanjem nanesem kar nekaj izdelka na ustnice in ko se zbudim se nekako vse skupaj "odlušči" dol in ustnice so super mehke in gladke. Res je, da ni najbolj poceni izdelek ampak se ne porabi hitro.

Burt's Bees Pomegranate Lip Balm
My choice of lip balm this winter will be this Burt's Bees one. I've featured it in my 5 favorite lip balms post. It doesn't feel greasy, but it's moisturizing and helps repair your lips.

Moja izbira balzama za ustnice za to zimo je ta Burt's Bees z vonjem granatnega jabolka. O tem balzamu sem že govorila v objavi z 5 najljubšimi balzami za ustnice. Ni masten, ampak je dobro vlažilen ter pomaga popravit slabo stanje ustnic.

Burt's Bees Culticle Cream
I've been lazy with my culticles for more than 5 months now and finally I'm using this again and it really does help and makes a difference. My culticles are super dry and stiff so this softens and hydrates them nicely. Plus, the smell is amazingly citrusy. I've reviewed it here.

Zadnjih 5 mesecev sem bila zelo lena glede obnohtne kože, ampak zdaj sem spet začela uporabljat ta izdelke, ker res pomaga in je razlika vidna. Moja obnohtna koža je res suha in tudi precej trda, tako da jo ta izdelek malo zmehča in navlaži. Poleg tega pa zelo omamno diši po limonah. Ta izdelek sem ocenila tukaj.

Lush Dream Cream or Karma Kream
Lush body products are a must have for me in winter time. They really hydrate my super dry skin on the legs, so it's not flakey in the summer.

Lush izdelki za telo so pri meni nujni v zimskem času. Res navlažijo mojo ekstremno suho kožo na nogah, tako da poleti ni suha, luskasta ter srbeča.

The Body Shop Body Butter
The other choice of moisturizing my body is this body butter. I was sceptical about it, but it truly is nice :) I will hopefully talk more about it soon.

Druga izbira za vlaženje nog ali celega telesa je to maslo za telo. Zelo sem bila skeptična, ker toliko blogerk govori o teh maslih, ampak je res prijeten izdelek :) O njem pa več kmalu.

Caudalie Hand Cream
I recently discovered this cream. It maybe is not that special because I could compare it to the Essence hand cream, however the smell is just amazing - sour & smells like grapes - and that's why it is my favorite ! The texture is nicely thick, but not too much and it quickly sinks into your skin.

To kremo za roke sem odkrila pred kratkim, čeprav je bila že dalj časa v moji zbirki. Mogoče ni tako posebna in bi jo lahko celo primerjala s cenejšimi kremami, kot je Essence, ampak je vonj res neverjeten. Diši po grozdju, kar je malce bolj kislo ampak je sveže. Tekstura je bolj gosta, ampak ne preveč in se hitro vpije v kožo.

p.s. Let me know if you've tried any of these products and how you like them :)

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

3 comments

  1. Lajk za novi izgled bloga! :)

    Moram probat Burtove čebelice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ! :)

      ja :P (baje obstaja dokumentarec o Burt's Bees..na enih izdelkih je prav slika tega človeka po imenu Burt :) )

      Delete
  2. Karma kreme zgleda super :D moram tudi jaz kmalu obiskati Lush :D

    ReplyDelete

Facebook

♥