Review: Alpstories (Damask Rose Floral Water, Marigold Oil)

Tuesday, August 18, 2015

Živjo.
V maju sem imela priložnost preizkusiti izdelke nove znamke na našem trgu: Alpstories. Gre za naravne izdelke. Ko pomislim na naravne izdelke, takoj vem, da lahko pričakujem izdelke s posebnimi vonji in tudi takšno izkušnjo sem imela s temi. Včasih se zelo trudim nekaj porabit ne glede na to kakšen vonj je, saj je naravno vseeno boljše..zakaj? Manj umetnih sestavin oz. kemikalij, ki jih ne najdemo v naravi ter boljši izkoristek vsega kar nam narava ponuja. Ampak sama sem vseeno vedno skeptična ali bodo ti izdelki zares delovali učinkovito. Tako alpstories predstavlja v spletni trgovini Alpstories.si kreiranje izdelkov tudi po svojih željah, kar je res nekaj zanimivega. Sama pa sem prejela tri izdelke, danes pa bom ocenila dva saj šampona nisem dodobra stestirala...
Več o Alpstories ter njihovi zgodbi pa tukaj.


100% organsko macerirano olje ognjiča z dodanim vitaminom E




Embalaža ima plastičen pokrovček, v celoti pa je steklena, kar ji doda občutek večje vrednosti ter kakovosti. Olje ima naraven, malce kisel vonj kar mi sicer ni všeč, ampak če deluje, včasih tudi to potrpim. Tekstura je precej tekoča in se zlahka nanaša ter zabriše po obrazu. Na moji mešani koži se olje ne vpije tako dobro, zato ga uporabljam samo zvečer. Nisem opazila posebnih vizualnih sprememb na koži, pa vendar jo naredi bolj mehko. Če imate občutljivo kožo pa naj bi blažil kožo ter zmanjševal rdečico. Izbrala sem ga predvsem zaradi zmanjševanja rdečice, ki je pri meni velikokrat prisotna vendar nisem opazila velike spremembe. Naj še omenim, da naj bi deloval zelo negovalno proti brazgotinam. Pri mastnem tipu kože pa lahko pride tudi do kakšnega mašenja por, kakor se je zgodilo v mojem primeru, zato ga nanašam res minimalno. Super pa bo za hladnejše mesece. Sicer pa je olje primerno tudi za lase in telo. Tako lasem podari sijaj ter jih neguje. Telo pa navlaži, vendar pri tem pušča majhen masten sijaj, zato ga sama uporabljam bolj zvečer. Morem reči, da je precej kvalitetno olje, vendar morate sami ugotoviti ali je primeren za vaš tip kože ali pa si izberete katero drugo olje iz Alpstories linije.

Cena: 11,60€ / 50 ml (nakup in več o izdelku tukaj)

Sestavine: Helianthus Annuus Seed Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopherol

Vrtnična rožna voda




Prijetna vodica za obraz z očitnim vonjem po vrtnicah. Sicer je na spletu kazalo, da naj bi bila embalaža steklena, prozorna, vendar sem sama dobila temno modro plastično s katero lahko vsebino enostavno popršite po obrazu. Te "vodice" že dolgo opazujem, sama sem pa do zdaj sprobala samo Lusheve "vode" oziroma "tonike, katere popršite po obrazu. Po mojem mnenju je tonik potrebno popršit/zlit na gobico ter z njo obrisat obraz, saj tako pokrijete celotno površino ter odstranite še preostale nečistoče z obraza. Tako so v nasprotju takšne vodice bolj kot samo za vlaženje ter za osvežitev ali ohranjanja PH kože. Pri tej priporočam samo pršenje obraza, saj je z uporabo gobice vonj res premočan. In res je obraz bolj osvežen. Prav tako se mi zdi, da je res vlažilna ter ne zateguje kože. Ker vsebuje vrtnico pa je primerna tudi za občutljivo kožo.
Ne morem rečt, da je izdelek magičen, ampak je zelo prijeten za uporabo. Je pa precej poceni gleden a to kakšno količino prejmete.

Cena: 10,20€ / 200 ml (nakup in več o izdelku tukaj)

Alpstories najdete tudi na Facebooku.

You Might Also Like

9 comments

  1. Zanimivo :) Meni so že same njihove embalaže tako luškane. Sem pa zadnje čase postala ljubiteljica vodic. Trenutno uporabljam L'Occitanovo, ampak se tudi ta fajn bere. Še posebej je fajn zdaj poleti oz. pred tem, ko je bila ta vročina, z njeno uporabo je obraz res bolj osvežen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaz sem tud ljubiteljica vodic za poletje :) pozimi ne toliko ^^

      Delete
    2. Aja veš kaj bi te samo vprašala, ker ne najdem pa nisem prepričana. A uporabljaš slučajno meglico od Potonike pa, če jo, kakšna se ti zdi? :) Sama sicer uporabljam to eterično vodico Immortelle, mi je drugače fajna, ker se mi je pred kratkim pojavilo toliko mozoljev, da kar nekaj, pa mi ta vodica res pomaga pa na splošno, ker je mal osvežujoča. Pa me vseeno mika, da bi jo zamenjala za meglico :)

      Delete
    3. nimam je :) Jaz uporabljam še trenutno od Lusha Breath of fresh air..za mozoljčke pa je fajn Lush - Tea Tree Water :)

      Delete
  2. Tudi sama trenutno preizkušam tole rožno vodico, jojobino olje, ki naj bi bilo super za aknasto in mastno kožo in pa tale šampon. Glede rožne vodice se popolnoma strinjam, da jo, glede na to, da ima pršilko težko uporabljaš kot tonik. Sama jo nanesem kot osvežitev na obraz večkrat dnevno, zdaj v tej vročini je super. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogoče bi tud jaz mogla vzet raje jojobino olje :)
      ja za osvežitev je fajn, edino meni je malce premočan vonj.

      Delete
  3. Še kar se ne morem odločiti ali mi ta vodica diši ali mi je vonj premočen, so pa fajn :)

    Šampon mi je bil pa tudi v redu, samo je malce predrag :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je precej močen vonj ja !
      Jaz si ga še zdaj nisem upala sprobat, ker mam masten tip las :/ Cena pa tud ni majhna, ampak ok.

      Delete

Facebook

♥