2 leti bloga - Giveaway !

Tuesday, September 15, 2015

Živjo punce !
V primerjavi s prejšnjim letom sem se odločila, da vas (bralce) obdarim, saj je za mano precej uspešno leto. Imela sem priložnost sodelovati s čudovitimi znamkami ter preizkusiti nekaj izdelkov, ki so me očarali. Zahvala gre tudi vam, zato ta "giveaway".

Skupaj sem nabrala 3 nagrade za blog ter 1 na fb. Izberite si tisto, ki jo želite oz. bi vam ustrezala ter njeno številko zapišite v komentar spodaj. Podatke pa izpolnite v Rafflecopter obrazcu.

Vso srečo in upam, da vam bodo všeč nagrade <3

1. NAGRADA:
 The Body Shop Moringa potovalen gel za tuširanje + mleko za telo & Collistar lak za nohte & prstan za nohte - marjetica



2. NAGRADA
Avon Day Dream paleta senčil & L'oreal Volume Million Lashes Excess maskara & verižica



3. NAGRADA
Deborah DD cream 10 v 1 podlaga (odtenek 02 Beige) & YoungBlood Cedar šminka & verižica


POGOJI:

1. Obišči mojo FB stran oz. jo všečkaj
2. Sledi mi prek Bloglovin'tukaj
3. Pusti svoj e-naslov, da te lahko kontaktiram v primeru zmage
+ lahko deliš povezavo do objave na socialnih omrežjih ter prilepiš link

NUJNO: v komentar zapiši št. nagrade, ki jo želiš
(če številke ne boš zapisala v komentarje, ti v primeru zmage pošljem bilokatero nagrado, ki ostane)

Giveaway se konča 16.10.2015

a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

51 comments

  1. Čestitam za obletnico! Imela pa bi nagrado št. 3, ker je čisto po mojem okusu :) pa še na mnogo let uspešnega blogganja :) email pa je: julija.raisp@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Imela bi št. 1, ker mi je ta vonj od TBS ful všeč (imam kremo za roke) :) Čestitam za 2 leti! Le tako naprej! email: lubej.sanja@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Čestitam :) Imela bi pa nagrado 3, ker bi rada predvsem preizkusila DD kremo :) moj mail: anit.do@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Čestitam tudi jaz.
    Evo se pofočkam, mela bi nagrado pod številko 1, moj mejl pa je ladolcevita.kristina@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Čestitke za dve leti ustvarjanja!:) najbolj mi je všeč pa nagrada pod številko 3. Moj mejl: hrovatin.sara@gmail.com

    ReplyDelete
  6. U kako gre hitro čas :D vse najboljše :D
    za nagrado bi si pa najbolj želela izdelke pod številko 3.
    mail: tjasa.zilavec@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Tudi v mojem imenu prejmi vse čestitke :). Mene je pritegnila nagrada 1 :)
    Mail: katja.romaric@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Čestitke za 2. obletnico. Vse nagrade so super lepe, ampak jaz sem za 1. :)
    delila tudi na Fb-ju. Moj mail je pa iva.pavlica(at)gmail.com

    ReplyDelete
  9. Čestitam za drugo obletnico! Jaz pa bi imela številko dve :) mail: kaja.kren@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Čestitke za 2 leti. :) Izbrala pa sem si št. 1, ki je čisto po mojem okusu. tanja.kanc@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Wooohoo, čestitke za dve leti blogganja! Keep up the great work!
    Meni je najbolj všeč nagrada številka 1. Moj mejl je še vedno isti :P (tamara @ cherrycolors.com)

    ReplyDelete
  13. super giveaway ! Čestitek za tvoj blog ter veliko uspehov še naprej.
    Imela pa bi nagrado št. 3
    moj mail : duh.rebeka@gmail.com

    ReplyDelete
  14. 2. :) super giveaway
    fb Ivona Grgurić
    _ivona_@live.com

    ReplyDelete
  15. Vse najboljše bejba! <3

    Zame si super blogerka, vedno te rada berem in tudi v živo si carska mariborčanka čuuuj <3

    ReplyDelete
  16. Čestitke ob obletnici! :)
    Imela bi nagrado št.1, moj naslov: lana.blogging@gmail.com :)

    ReplyDelete
  17. Tudi jaz se pridružujem čestitkam! :-) bi imela pa nagrado št 1, čudovita je 😍😊 moj naslov pa: zaspancica@gmail.com

    ReplyDelete
  18. pozdravljena,

    čestitke za obletnico, super blog pišete, priporočam pa se za nagrado št. 1.

    lep dan, Ana (novak.ana@siol.net)

    ReplyDelete
  19. Ful luštna nagradna igra! Všeč so mi vse nagrade, najbolj pa bi bila vesela 1.


    marinka.krel@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Čestititke in tako še naprej... ;-)
    danijela_zdravkovic@yahoo.com
    Jaz bi nagrado številka 2...

    ReplyDelete
  21. Čestitke za obletnico še veliko ustvarjalnih trenutkov ti želim in uživaj v tem kar počneš. Imela bi nagrado št.2. nikonpoletje@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Čestitke za obletnico & pa super giveaway! Jaz bi si izbrala darilce pod št. 2 :)
    bojana.cerovsek@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Čestitkeeeee! Pa še veselo&uspešno blogganje naprej ti želim!!!
    odličen giveaway. bom še jaz preizkusila srečo. št.3
    mail: sara.art95@gmail.com

    ReplyDelete
  24. čestitke za dve leti :) uspešno bloganje še naprej :) Želim si pa 2 nagrado :) mail: polona.kaplar@gmail.com

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Zelo bi si želela nagrade št. 1. Vse najboljše za dve leti! :) Še veliko tako uspešnih še naprej. :) Moj mail: tinanoctiferia@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Čestiiiiitke, še na mnogo let! Želela bi nagrado št. 2. Mail: zajc.maya@gmail.com

    ReplyDelete
  28. izbrala bi št. 3, moj mail pa je barbara.pintar1@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Čestitke za 2. upihnjeno svečko! :) Želim si set pod številko 2. Hvala. Moja elektronska pošta pa je: zzzblj1@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Vse najboljše! Moja draga bi rada 1.nagrado. Mail: smybody@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Čestitke za obletnico!! :D :) Želim si pa nagrado 1, ker TBS je pač TBS <3

    ReplyDelete
  32. Najprej vse najboljše za obletnico :D želela pa bi nagrado št 3 :D mail: maia.straus@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Čestitke, imela bi nagado št 2, ker je ta maskara enostavno najboljša :)
    nina.mladenovic@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Čestitke za 2 leti ustvarjanja, imela bi pa nagrado št. 3 :) mail: spela.kogoj1@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Vse najboljše!! Upam, da boš še velik časa pisala objave. Blog redno spremljam, ampak sem bolj sramežljive sorte, pa ne komentiram veliko. Izbrala bi si nagrado št. 3. Mail: eilinel_6(at)hotmail.com (ta je drugi od tistega, s katerim sem se prijavila kot bunnyechoes, ker ga ne maram javno delit - upam, da to ni problem).

    ReplyDelete
  36. Čestitam za 2 obletnico bloga, to pa je že kar nekaj :)
    Zelo bi si želela nagrade pod številko 3, saj si zelo želim preizkusiti DD kremo, šminkica pa je itak čisto po mojem okusu :)
    Moj gmail je; ursa.bokal@gmail.com
    Lepo bodi in upam na zmago :)

    ReplyDelete
  37. super giveaway in VSE NAJBOLJŠE TER USPEŠNO ŠE NAPREJ :)
    imela bi nagrado 3 :)
    tina.kreslin89@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Uuuuu super Simona! Pogumno še naprej...... Št. 2 me je prepričala :)
    suzika18@gmail.com

    ReplyDelete
  39. vse najboljše :D
    za nagrado bi si pa najbolj želela izdelke pod številko 3.
    mail: ita.jelen@gmail.com

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. Super, čestitke in uspešno naprej! :) Želela pa bi nagrado št. 3 :) nastjaperovnik@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Čestitam za 2. obletnico, sem ves čas mislila, da že alj časa pišeš, ker ti gre tako dobro :)
    Želela bi si 2. nagrado, moj mail pa je pimpmeup.info@gmail.com

    ReplyDelete
  43. En ZELO pozen vse najboljše za blog obletnico! :)
    Super si, te res rada berem že od začetka in le tako naprej. :))
    Sodelujem pa za nagrado št. 2., sploh ker bi že končno rada sprobala to L'oreal maskaro, ko vem, da je tebi tak všeč. :D
    sandra15original@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Čestitke za 2. leti ustvarjanja! Zelo rada preberem tvoj blog! Sodelujem pa za 3. nagrado, moram reči, da me DD krema ful zanima. Pa še šminka je čist moja barva ;-). xoxo

    ReplyDelete
  45. Čestitke. Bi 1. nagrado, moj mail pa je zzzblj3@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Vse najboljše za obletnico! Moj izbor je nagrada št. 3, mail pa: robipintar@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Želim še mnogo nadaljnjih uspešnih blogerskih let! Nagrada 2, mail zzzblj2@gmail.com. LP ...

    ReplyDelete
  48. Čestitam za obletnico! Imela pa bi nagrado št. 2.

    ReplyDelete
  49. Čestitam za obletnico:) Želim ti še veliko uspešnih let blogganja. V primeru zmage pa si želim nagrado 3,saj so mi všeč vsi deli nagrade:). mail:tjasa.horvat95@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Čestitam za drugo obletnico. Z veseljem te je bilo spremljati, in želim ti še veliko uspešnega bloganja. Želim si nagrado številka 3. mail: simona88@gmail.com

    ReplyDelete

Facebook

♥