5 products I've been loving in January

Monday, February 01, 2016

Hi girls !
In January I've tried to test just a few new bits, but was mostly focused on using up old skincare and body products. Still I found some interesting products to talk about.

Živjo punce !
Da malce popestrim objave, sem tudi ta mesec uspela spisat kateri izdelki so me navdušili v januarju. Ker sem se ta mesec bolj osredotočila na porabo starejših izdelkov, jih nisem toliko preizkusila. Pa vendar si nekateri zaslužijo omembo, saj so me očarali.






Lush Cream Eyeshadow - Sophisticated 
So this is an interesting eye shadow. Though the price is steep, I instantly fell in love. I love taupe shades and this one is right up my alley. It's a creamy eye shadow which I dot on my eyelids and then just blend with fingers. Takes me two seconds. It spreads nicely, transforming into a powdery texture and I find myself not even using a blending brush. The only thing I was sceptic about is: longevity. Why ? Because creamy eyeshadows tend to really crease on my oily eyelids. But I was so wrong ! Sometimes I don't even need to use primer with this one. I'm thinking about doing a post on lush makeup items.

To senčilo za oči je definitivno zanimivo. Že po prvi uporabi sem se zaljubila vanj, saj obožujem takšne "sivkasto-rjave" odtenke in je ta popolnoma pisan na mojo kožo. Gre za kremasto senčilo, katerega sama nanesem po pikicah na veke ter ga kar s prsti zabrišem. Uporaba je res enostavna saj se tekstura spremeni v bolj pudrasto in običajno niti ne potrebujem čopiča za zabrisovanje. Ker imam mastne veke običajno spodaj nanesem podlago za senčila, ampak tudi ni tako ključnega pomena, saj kar dobro zdrži na vekah. Kar me moti je mogoče le cena (18,50€).



Catrice Prime and Fine Professional Contouring Palette - 010 Ashy Radiance
Another hyped product amongst beauty bloggers (at least slovenian). I know I've been to the drugstore many times and it was out of stock all the time + I didn't need another contouring shade so I forgot about it. Thankfully I won it in a giveaway. This ashy brown shade just suits my pale complexion and I just love how easy it is to blend.

Še en izdelek, ki ima dober ugled med blogerkami. Kot veste ga je tudi malce težje dobiti v drogeriji, saj zaloge takoj poidejo. Tudi sama sem ga iskala, vendar, ker imam že druge pudre za senčenje obraza, sem ga potem avtomatsko pozabila. Na srečo pa sem ga prejela v nagradni igri. Torej, odtenek je res perfekten za svetlo polt, saj ima sivkast podton ter ne izgleda oranžno. Prav tako se enostavno zabriše in z nanosom nimam problemov. Skratka, priporočam.


Collection Lasting Perfection concealer - Light

In October, lovely Maša from Low Maintenance Beauty brought me this concealer which I wanted for a very long time. I just wanted to understand the hype behind it. And now I'm totally hooked on it. It just has the best coverage: hides any imperfection. Also the lightest shade really suits my porcelain skin. Plus it's around 5€. Sadly you can only get it in UK, so now I'm going to store it somewhere and use up some other concealers.

Za to pridobitev gre zahvala Maši iz Low Maintenance Beauty. Namreč ga je prinesla s svojega potovanja v oktobru. Res me je zanimalo zakaj toliko govora med tujimi blogerkami prav o tem korektorju. No, zdaj vem. Prekrivnost je naravnost čudovita. Prekrije vse nepravilnosti, najsvetlejši odtenek pa ustreza moji ekstremno porcelanasti polti. V Angliji pa stane samo 5€, kar je odlično. Sicer ga bom za zdaj malce pospravila, ker morem najprej porabit kakšen drug korektor in mi je tega res škoda.



Dvorec Trebnik Creamy Hand Gel - Funky Coconut
As Tamara from CherryColors said: it smells like Malibu alcohol drink (more from her here) ! The scent is quite strong: coconuty but with a slight note of alcohol which can be interesting. The texture is definitely unique for a hand cream: a creamy gel formula which sinks into the skin quite quickly. The packaging is ok, though I usually don't like sticking my fingers in pots full of products, but it's a hand cream anyways. It really nourishes my hands which can be difficult for me since I find barely any hand cream good enough in the winter time.

Prvo kot prvo, ima ta krema za roke vonj po alkoholni pijači Malibu (s tem se strinja tudi Tamara iz CherryColors). Vonj je res močan, ampak ni po značilnem kokosu, temveč ima malce alkoholni pridih kar je zanimivo. Najbolj mi je všeč unikatna tekstura saj je kremasta vendar podobna gelu. Precej hitro se vpije v roke, ampak dobro navlaži kožo. Embalaža ni moja najljubša, ampak ji oprostim, ker je res čudovita.

Lush Honey Trap Lip Balm
Another Lush product. Actually I've been using it for about two months and I think this is one of the best lip balms I've tried. It contains shea butter, almond oil, olive oil some other bits to make it smell really love, such as: honey, white chocolate and mint. When you apply it on the lips, it feels nourishing but when you wait a bit, the oils and butter melt and produce a nourishing layer. It definitely is one of the most moisturizing lip balms out there and it smells amazing ! The only thing I don't like is the actual packaging even though they've re-designed the packaging (old one on the picture).

Še en izdelek znamke Lush, ki si zasluži svojo omembo. Po dveh mesecih uporabe lahko rečem, da je to eden izmed najbolj hranljivih balzamov, ki sem jih preizkusila. Vsebuje karitejevo maslo, mandljevo olje ter olivno olje. Za vonj pa so mu dodali: med, belo čokolado ter meto. Po nanosu na ustnice počakaš par sekund in se olja ter masla začnejo kar topit na ustnicah, kar ustvari čudovit hranljiv sloj. Res je super vlažilen, pa še njami diši :3 Na fotografiji je malce starejša embalaža, saj so jo sedaj že malce spremenili, pa vendar mi ni najljubša, ker ne maram vtikat prstov v balzame. Trenutno tega kar z embalažo podrgnem na ustnice, kar je še funkcionalno.

You Might Also Like

6 comments

  1. Tole countor paletko sem ravno včeraj videla v milerju v ljunbljani. So jih meli res ogromno!

    ReplyDelete
  2. Eyeshadow izgleda prav fantastično, pa tudi Catrice palete se ne bi branila. :P
    Je pa zanimivo, da meni DT kokosova kolekcija čisto nič ne diši po alkoholu, meni se dejansko zdi, da voham samo kokos oz. neko kremasto kokosovo sladico in mi je fuuuul všeč. ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Različno vohamo :D Nisem pa imela nič drugega iz te kokosove linije :)

      Delete
  3. Ohhh jaaa, krema za roke je top. Svojo sem na žalost že porabila, ampak jo imam v spominu, da mi je bila fantastična. Sedaj, če je še z drugim vonjem kakšen tak dober izdelek iz DT linije, bi bilo kar sanjsko... Razen vonja me namreč ni nič zmotilo :D.

    Lusheve senčke/eyelinerji/šminke so me vedno mikali, samo mi je bila cena kar velika (nekje 18€, ne?). Ampak še vedno imam na WLju kakšen eyeliner .. .:D Like.. blue.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz pa imam toliko krem za roke, joj :) Ampak ta mi je res izstopala...Trenutno pa že eno drugo testiram, tako da bom tole malce na stran dala ^^ ...

      Ja, šminke, črtala in senčila so vsa 18,50€ ..imajo pa izvirne barve, sploh pri črtalih ja :) ..Je pa tak, da če ne bi imela tako velike zbirke ličil, bi si sama verjetno z veseljem privoščla eno senčilo ali črtalo, katerega bi redno uporabljala.

      Delete

Facebook

♥