CD Happy Deo - Dezodorant brez aluminijevih soli (slo)

Tuesday, March 29, 2016

Živjo punce !
Mislim, da na mojem blogu ni bilo še nobene posebne objave o dezodorantih in čas je, da se lotim tudi te tematike. Sama sem ljubiteljica Rexona dezodorantov oz. antiperspirantov, sploh poleti, v vročini, ker me najbolj zaščitijo. Zadnjega pol leta pa sem imela priložnost spoznati tudi naravne dezodorante in sicer znamke CD. V rotaciji imam vonj granatnega jabolka, danes pa vam predstavljam še nekaj bolj svežega in sicer vonj cvetov pomaranče. Izdelki so tudi dermatološko testirani, ter znamka ne podpira testiranja na živalih.

Pomembna razlika: Antiperspirant preprečuje prekomerno potenje. Dezodoranti pa predvsem preprečujejo neprijeten vonj.

Najprej pa osnovni opis:

" CD Happy dezodoranti z izvlečki cvetov pomaranče zagotavljajo 24-urno zaščito in svežino svojega telesa. Naj vas nežen in svež vonj pomaranče osrečuje ves dan. Izdelki blagovne znamke CD koži nudijo vso potrebno zaščito brez aluminijevih soli, ki mašijo pore in imajo vprašljive učinke na zdravje. Ne puščajo belih sledi na oblačilih, so pH-nevtralni in ne spreminjajo naravnega ravnotežja kože, ne vsebujejo mineralnih olj, silikonov, parabenov, barvil in sestavin živalskega izvora. Zagotavljajo le takšno nego, ki jo koža najbolj potrebuje. "

SESTAVINE

Roll-on: 
Alcohol denat., Aqua, Triethyl Citrate, Hydroxypropylcellulose, Parfum, Citric Acid, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Sprej (razpršilec): 
Alcohol denat., Aqua, Glycerin, Triethyl Citrate, Parfum, Citric Acid, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


Torej lahko rečemo, da je ta dezodorant sestavinsko bolj prijazen do telesa saj ne vsebuje aluminijevih soli. Kot že napisano: le te lahko mašijo pore. Obstaja tudi nepotrjena teorija, ki pravi, da naj bi antiperspiranti zaradi preprečevanja izločanja znoja iz telesa povzročali kopičenje strupenih snovi v telesu in zato pripomogli k razvoju raka na prsih. Podatki drugih raziskav pa navajajo, da ni povezava med uporabo antiperspiranta in rakom na dojki.

Sicer mene osebno glede učinka na zdravje ne skrbi toliko, saj so dokazi še vedno dvoumljivi, je pa vseeno kdaj dobro uporabiti nekaj koži prijaznega. Po drugi strani pa aluminijeve soli preprečujejo prekomerno potenje, kar si seveda še posebej poleti želimo. Sestavinsko CD dezodoranti niso naravni, vendar težijo k uporabi čim manj škodljivih oz. oporečnih snovi.

Omenit morem sicer, da ta dva dezodoranta vsebujeta alkohol na prvem mestu, kar se naprimer pri vonju granatno jabolko zelo voha (tudi slovenskim blogerkam je bilo to malce zmotljivo), pri teh pa ni tako izrazit temveč je sam vonj pomarančnih cvetov res osvežilen ter prijeten. Res je odvisno od človeka kako mu ustreza vonj, ker je meni pri obeh vredu. Mogoče morate preizkusiti ali alkoholi dobro vplivajo na vašo kožo, saj morda niso primerni za občutljive podpazduhe (kar lahko spremlja pekoč občutek).

Kako pa moja koža reagira na te dezodorante ?

Najraje imam roll-on, saj se lažje nanaša in imam občutek da me zaščiti za dalj časa pred neprijetnim vonjem. Kljub temu ne zadrži potu ter so podpazduhe žal mokre, vendar pa uravnava neprijeten vonj. Sprej se težje nanaša, ker se nekako čudno, zelo mokro razprši ter zaščita na moji koži ni tako dobra. Rekla bi, da so ti dezodoranti najbolj primerni za dneve, ko potrebujete manj zaščite oziroma se ne boste zelo aktivno premikale. Ob dnevih, ko sem bolj aktivna, pa me zaščitijo za nekje 4 ure. Prav tako ne puščajo belih sledi na oblačilih kar je zame zelo pomembno, saj nosim veliko temnih oblačil.

Sicer bom še vedno ta dezodorant kombinirala s kakšnim "nenaravnim" kadar potrebujem več zaščite pred neprijetnimi vonjavami ter prekomernim potenjem, sploh poleti. 

Priporočene cene:
CD Happy Deo roll-on: 2,99 EUR (50 ml)
CD Happy Deo razpršilec (sprej): 3,99 EUR (75 ml)

Dezodorante lahko najdete v drogeriji DM. Kozmetika CD pa pri nas ponuja tudi tuš gele.

Uradna Facebook stran | here |
Uradna spletna stran | tukaj | <- tukaj najdete tudi opise sestavin, vendar v nemščini

NAGRADNA IGRA



Tudi ve boste dobile priložnost preizkusiti CD dezodorant. 
Za sodelovanje je potrebno izpolniti Rafflecopter obrazec (nekatere točke so obvezne, druge pogojne)

You Might Also Like

10 comments

  1. Veš, da sicer jaz res ne odstopam od mnenja, da me je lotus linija res presenetila z alkoholom, ampak imam tudi tega in najprej zavonjam vonj po pomarančnih cvetovih in mi je ful lep, sicer se potem hitro razvije alkohol ampak, je vseeno boljši od lotusa. Slikice pa take, da me inspirirajo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res ne vem kak vonj ima ta lotus linija :D Ampak že pri granatnem jabolku je bolj opazen vonj alkohola. Sej sem nekje prebrala da ti je ta pomarančen vonj bolj všeč, zato sem tudi potem sprejela izdelke, ker me je zanimalo :) Hvala (čeprav niso kaj posebne no) ! <3

      Delete
  2. Se čisto strinjam s tvojim pogledom glede aluminijevih soli, sem tudi sama takega mnenja.
    Pri meni je težava predvsem pri tem, da veliko deodorantov pri meni enostavno ne deluje, pa čeprav se ne potim nekaj pretirano. Tega sicer še nisem probala, je pa definitivno super za vse, ki so obsedeni z odsotnostjo aluminijevih soli, jih poznam kar nekaj. ;)
    Glede slikic pa se strinjam z Moniko, pri tebi so res vedno super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pri meni poleti deluje večinoma samo Rexona, čeprav sem se z njo tud malce razvadla.
      Problem je, da jaz se sicer normalno potim, ampak poleti je pa fejst razlika in se temu ne morš drugač izognit...
      Uh ja, to je tak, ko za parabene: čeprav se še uporabljajo ampak res v majhnih količinah, je nekatere ljudi strah. Res je, da bi tud mene bilo, če bi se mi kaj takega zgodilo kar je stranski učinek, ampak sem res skeptična.
      Hvala, čeprav imam še veliko za izboljšat ! :)

      Delete
  3. Ja nekje sem res omenila, da mi je ta veliko bolj všeč, pač dejansko zato, ker ne zavoham takoj alkohola. Taka happy linija je, če odmislimo alkohol. :)

    ReplyDelete
  4. Sama prisegam na Borotalco in Garnier novo linijo antiperspirantov, me pa definitvno zanima kako bi se obnesel tale. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Borotalco na meni ni tak dobro deloval. Potem sem imela še mini verzijo, ki je bila za črnobelo perilo, pa mi je vse belo puščalo :| .. Sem pa zdaj začela te Garnierjeve preizkušat in prvi vtis je odličen :D Pred leti sem bila na Garnierjevih deodorantih, potem dolgo na Rexoni..zdaj pa mislim, da morem spet malo zamenjat, ker sem se preveč razvadla.
      So mi pa ti brez aluminijevih soli super, ko ne rabiš preveč zaščite, pa še lepo osvežilno dišijo.

      Delete
  5. Kako lepe slikee. <3
    Mene zelo mikajo ti deodoranti, ker obožujem osvežilen vonj pomaranče. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala !
      Mislim, da imajo v DM celo testerje za te deodorante, ampak nisem popolnoma prepričana, tako da kr povohaj :D Ni sicer čisti vonj po pomarančah, je pa prijetno osvežilen.

      Delete
  6. sodelujem...bi bilo fajn za preizkusiti :)

    ReplyDelete

Facebook

♥