Algea Prehransko Dopolnilo (slo)

Wednesday, May 11, 2016

Pozdravljene.
Tokrat je na mojem blogu nekaj popolnoma drugačnega. Gre za prehransko dopolnilo. Sicer sama običajno ne jemljem preveč tablet, vendar sem tu in tam preizkušala tudi dopolnila. Za to testiranje sem se odločila ravno zaradi splošne utrujenosti. Čeprav običajno spim 8 ur na dan, se včasih počutim izčrpana brez razloga. Prav tako pa mi velikokrat pade imunski sistem. Naj tudi omenim, da te tablete vsakodnevno jemlje moja teta in redko kdaj zboli. Sicer pa je odvisno od posameznika kako bo ta izdelek deloval nanj.



Komu je namenjena Algea

Vsem, ki želijo ohraniti energijo in dobro počutje. 
Železo, ki ga Algea vsebuje, prispeva k zmanjševanju splošne utrujenosti in izčrpanosti in ima vlogo pri delovanju imunskega sistema. 
Aktivnim. 
Odlično dopolnjuje vsakodnevno prehrano v hitrem življenjskem ritmu vseh, ki se ne prehranjujejo redno, se premalo gibajo in imajo zato upočasnjeno prebavo. 
Vegetarijancem in veganom. 
Sladkovodna mikroalga vsebuje kar 60 odstotkov lahko prebavljivih beljakovin in vse esencialne aminokisline. 
Nosečnicam in doječim materam, saj je njihovo telo bolj obremenjeno, motena je redna prebava, potrebe po naravnih in kakovostnih hranilih pa so povečane. Algea je vir železa, ki ga ravno v tem obdobju ženskam običajno primanjkuje. Pomanjkanje železa, folne kisline ter vitamina B12 so razlogi, ki vodijo v anemijo oziroma slabokrvnost. 
Otrokom. 
V obdobju hitre rasti ti potrebujejo še posebej veliko kvalitetnih hranil. 

Škatlica vsebuje 270 tablet po 250 mg alge Chlorelle. Vsebina zadostuje za mesec dni jemanja.
Za zdravega odraslega se priporoča vsaj 9 tablet dnevno. Ker se pri začetnem uživanju tablet Algea naše telo na mikroalgo prilagaja, priporočajo postopno povečevanje odmerka.


Moja izkušnja:
Seveda vonj in okus tablet nista najbolj prijetna, ker gre za alge. Vonj je kar zemeljski, rastlinski. Zato jih sama jemljem s kozarcem Cedevite pri čemer sploh ne okušam tablet in je jemanje zelo enostavno. Nato pa še spijem nekaj vode.
Sicer sem takoj ob začetku jemanja bila ravno v fazi spomladanske utrujenosti in mi tablete pri tem niso pomagale. Bolj mi je pomagala pravilna prehrana. S prebavo pa nikoli nisem imela težav. Opazila sem le, da se malce lažje vstajam in nimam občutka nizkega pritiska s čimer imam včasih res probleme. Imunski sistem pa se mi je malce le izboljšal. Drugače pa velikih sprememb sama nisem opazila. Kljub temu mi je bilo všeč, da sem s tabletami v sebe dala tudi nekaj železa ter vitamin B12 saj imam občutek, da mi velikokrat primanjkuje tistih dobrih, hranljivih snovi.
Mislim, da je vsaj vredno preizkusiti takšno dopolnilo, ki je popolnoma naravnega izvora saj z njim telesu res ne škoduješ. Večji rezultati bi se morda poznali ob rednem, večmesečnem jemanju.

Cena: 17,26 oz. 15,53€ (7. škatlica je zastonj) - Več v spletni trgovini >tukaj<

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥