Review: La-Tweez Pro Illuminating Tweezers

Saturday, August 09, 2014

Živjo !
Danes na mojem blogu malce drugačna objava. Tokrat so me razveselili s pinceto La-Tweez. Že nekaj časa sem jim sledila na facebook profilu in seveda me je pač zanimalo zakaj je ta pinceta super. Poslali so mi Color verzijo v zelenkastem/limetastem odtenku :) Obstaja še več luštnih barv in pa tudi okrasitev s Swarovski kristali !
Več si lahko preberete tukaj. (tudi naročite jo lahko)

Hello !
Today I'm going to do a bit different review. This time I was sent this tweezer from the brand La-Tweez. I've been following this brand for a while on their facebook so I was interested in how this product actually works. I was sent this Color version in green-lime shade :) There are more cute shades available and also the ones with Swarovski crystals !





Moje mnenje:
Ko sem vzela pinceto iz prikupne škatlice sem takoj vedela, da mi bo všeč saj je "konica" takšne oblike kot sem navajena (podobno sem že prej uporabljala) in zame najbolje deluje. Torej konec/začetek pincete je poševen in ozko oblikovan, tako lahko dlačice na obrveh dobro dosežeš in "stisneš" ter hitro izpuliš tudi po več naenkrat. Takšna pinceta zagotavlja večjo natančnost. Kaj je posebno pri teh La-Tweez pincetah, je posebna lučka, ki jo prižgeš s pritiskom na gumbek. Lučka je kar močna tako, da jaz zaprem oko nad katerim oblikujem obrv, sicer zna bit moteče. Sama embalaža torej valj v katerega shranimo pinceto, tudi vsebuje majhno ogledalo kar je še bolj priročno za potovanja.
Zadnje čase se ne posvečam toliko obrvem ampak vedno poskrbim, da vsaj populim odvečne. Priporočam pa, da obrvi ne samo pulite ampak jih tudi oblikujete s škarjicami.
Meni se pinceta zdi super saj je dobro oblikovana in res dobro opravi svoje delo. Sicer pa ni potrebno, da jo uporabljate samo za obrvi :)
Sicer ni najcenejša pinceta ampak, če enkrat investiraš v pinceto in jo lepo ohranjaš jo lahko imaš res za veliko let ! In pa tudi nisem še nikjer v drogerijah zasledila prav takšne z lučko. Prav tako vam trenutno ponujajo 15 % popusta do 10.8. do polnoči na ROZA RAZLIČICO (tako piše na fb profillu)

My opinion:
When I took out the tweezer from the lovely cardboard box I knew immediately I would love it because the tip is shaped how I like it and it works best for me. So the tip is skewed and narrow, so you can really reach every single hair on your eyebrow and squeeze the hair + quickly remove even more than one at the time. That type of tweezer really provides greater precision. What is special about these La-Tweez tweezer is that they have a special white light in it which you light up with a push of a small button. The light is quite strong so I usually close my eye upon which I'm shaping my eyebrow. The packaging is a cylinder with a mirrow in which you store tweezers, so that's even more practical for traveling
Although lately I haven't been really doing anything to my eyebrows, I still manage to always pluck out the few unnecessary hairs. However I would suggest you not to just pluck every annoying hair, but also to shape them with scissors.
I think this tweezer is really nice because it's nicely shaped and it does it's job great.
It's not the cheapest one, however if you invest in your tweezer and you store and care for it properly, it can be used for many years !


Cena: 16.90 €

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥