My Travel Essentials: Summer 2017

Tuesday, August 29, 2017

Hi girls.
Long time no see. I've enjoyed my summer and unfortunately the creativeness left me a bit. I didn't try as many products as I should, plus I kind of wanted to stay faithful to my favourites. Sometimes I just lose a will to do anything about beauty because I don't discover anything that would wow me, even though I couldn't imagine not using beauty products every day. Though it's about time I get back into routine. I'm not going to talk about anything special today but as I've been travelling a lot lately, let me show what I bring everywhere with me. I never bring full size products - only sunscreen or deodorant as such, because it saves my space and it mini travel products mean less weight - I like to pack light with no fuss.

Živjo punce.
Že dolgo je minilo od moje zadnje objave. Skratka nimam izgovorov, le to, da sem uživala poletje ter me je ustvarjalnost malce zapustila. Prav tako nisem preizkušala veliko izdelkov, temveč sem ostala zvesta kar nekaj svojim favoritom, zato nimam toliko idej za pisanje. Še vedno pa me lepotni svet spremlja povsod. Skratka, s to objavo upam, da pridem v svojo normalno rutino. Govorila bom o izdelkih, ki so me spremljali na veliko potovanjih. Plus, morem omenit, da se navdušujem nad produkti v potovalnih embalažah - še katera z veseljem kupi mini izdelke ? Sama s seboj res nikoli ne nosim celih embalaž, saj zasedejo precej prostora, plus dodajo veliko teže



The most important while being away is probably a skincare routine, however I keep it minimal and travel friendly. First of all, of course I bring a makeup remover. This season I got to try Garnier Micellar Cleansing Water which you can now get in a travel packaging to go everywhere with you. It's effective: takes off my makeup very well and doesn't sting.

After that I would always go in with another cleanser. For quite a while now, I've been using Clarins Gentle Foaming Cleanser (with cottonseed), however I'm not impressed. The thick moussy texture foams up nicely and doesn't feel too milky but it's deeply cleansing and not drying at the same time. However, when you're trying to take it off with water, it leaves a squeeky clean feeling under the fingers and it's not smoothly removing - it's just weird and I've never seen such thing. But of course I will be trying to use it up.

If I feel like it, I then spray my face with Thermal Water from Uriage. It's refreshing but gentle and nice.

As for daily moisturizing I carry with me Caudalie Vinosource Moisturizing Mattifying Fluid, (more about it here) which I've been loving and will probably be empty soon. Sometimes I repackage it into a small container. It's just a great mattifying cream with enough hydration. Plus it's very light weight.

For night time moisturizer I used Clarins Hydra-Essentiel Cooling Gel. It's very gel-like and gives me just enough moisture, while sinking in right away. If my skin was dry, I'd have to probably use something else.

Meni je najbolj pomembna rutina nege kože. Na potovanjih sicer ne uporabljam veliko izdelkov - sem precej minimalistična. Kljub temu pa ne pozabim na osnovne korake, ki skrbijo da moja koža ostane lepa. Za odstranjevanje ličil sem to poletje preizkusila Garnier micelarno vodico, ki jo sedaj dobite tudi v potovalni velikosti, kar je super. Moja ličila hitro in učinkovito odstrani ter mi je resj všeč.

Nato sledi drugo čiščenje. Trenutno uporabljam Clarinsov Gentle Foaming Cleanser, kateri me ni ravno navdušil, glede na ceno v redni prodaji. Gre za gosto, kremasto teksturo, ki se sicer kar lepo speni in ni preveč tekoča kot kakšno mleko. Lepo očisti kožo ter je ne zateguje, vendar za seboj pusti čuden občutek. Ko si to čistilo z vodo umivaš z obraza, imaš pod prsti čuden, suh občutek, kar ni prijetno. Česa takega še nisem občutila, vendar ga bom vseeno porabila.

Kadar želim, pa nato še obraz popršim z termalno vodo znamke Uriage. Tudi ta je v fajni potovalni embalaži ter poskrbi za osvežitev ter pomiritev kože.

Kot dnevno nego še vedno uporabljam Caudalie Vinosource matirni, vlažilni fluid, ki mi nudi ravno dovolj vlage, hkrati pa poskrbi, da se ne svetim hitro (več tukaj). Včasih jo iztisnem tudi v kakšno potovalno embalažo.

Za nočno nego pa sem trenutno uporabljala Clarins Hydra-Essentiel hladilni gel. Je zelo lahkoten, s teksturo gela, ki se zelo hitro vpije in nudi takojšnjo vlago. Če bi bila moja koža suha, pa bi morala uporabiti kaj bolj vlažilnega.


My hair care is the simplest as it can be. I always use Lush I Love Juicy shampoo: it's clarifying but doesn't strip the hair, so it leaves them very soft. That's why I don't need to use a conditioner. It is just my preference.

And if my hair gets flat or a bit greasy, I use Batiste Dry Shampoo (this one is in the Cherry scent). This travel packaging is a bit expensive if you think about it, however totally worth it.

Tudi nega las na potovanjih je pri meni bolj minimalna. Tako s seboj vzamem Lush I love juicy šampon, saj lepo očisti lase, hkrati pa za seboj pusti mehak občutek ter ne potrebujem balzama za lase.

Kadar se soočam s poležanimi ali malce mastnimi lasmi, pa mi na pomoč prihiti Batiste suhi šampon za lase. Cherry vonj ni moj najljubši, vendar me ne moti. Sicer pa ti mali suhi šamponi za količino niso ravno poceni.


Of course I always bring a shower gel in a smaller container. This Bubbly one is by Lush, from their Christmas Collection and it's so refreshing. Next time I might pour the bigger container into this small one.

And my favorite deodorant at the moment is Borotalco Invisible. I've previously had a version for Excess Sweating, which is amazing, but this one is good as well. It has a nice, light powdery scent, plus it doesn't leave white marks on your clothes.

Tuš gele kar redno menjavam, vendar spet s seboj ne vzamem velike embalaže. Tale Bubbly je od Lush-a, iz njihove božične kolekcije in diši zelo sveže. Ker je skoraj prazen pa bom naslednjič morda veliko embalažo istega gela prelila kar v potovalno.

In še moj trenutno najljubši deodorant: Borotalco Invisible. Pred tem sem uporabljala Excess Sweating različico, ki je bila naravnost čudovita, pa vendar je ta Invisible tudi super. Ima nežen vonj po pudru, ki ni premočen ter me zaščiti ves dan. Hkrati pa zaščiti moja oblačila ter na njih ne pušča madežev.

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥