Review: Olaz Regenerist Face Brush

Thursday, September 25, 2014

'Hello readers !
I hope this review today is exciting for you, because I think a lot of my facebook followers have anticipated it. I wanted to test this particular product for a longer period of time to make sure I give it a proper review. I bought this face brush in Müller drugstore immediately when I saw it, because it looked like a cheap version of Clarisonic (however the brush of Clarisonic doesn't spin). I can admit I have enough money and have considered buying the Clarisonic, however I just didn't know if I'd like it and it seems quite a lot of money for a face product - I do like cheaper products too !

Not to be confused, in some countries this gadget is called: Olay Pro X
This brush has a head that is removable (also replacable for around 10€ for 2 brush heads) and rotates when you turn it on. You have 2 speed. Also it comes with a generous sample of Regenerist skin perfecting cleanser (20 ml) and 2 batteries, so you can instantly use this gadget - yes it is powered by batteries.

Živjo !
Upam, da vam bo tale ocena všeč, saj se mi zdi, da je kar veliko punc na facebooku zanimalo moje mnenje o tej krtački. Res sem jo želela dodobra stestirati, saj zahteva več časa. Tole krtačko za obraz sem takoj kupila v drogeriji Müller, ko sem jo zagledala, saj je izgledala poceni različica Clarisonica (čeprav ima Clarisonic ogromno drugih lastnosti, saj se njegova "glava" ne vrti). Morem priznat, da imam dovolj denarja in sem si tudi že mislila kupit Clarisonic, mogoče tud za rojstni dan, ampak nisem vedela ali mi bo všeč in je kar veliko denarja za eno napravo. Poleg tega pa so Clarisonic nadomestjive krtačke kar drage. Sama pa tako kot tudi veliko drugih punc raje dam manj denarja za izdelke, če le obstaja alternativa.


V nekaterih država je ta izdelek imenovan kot: Olay Pro X.
Ta krtača za obraz ima nastavek oziroma krtačko, ki se jo da zamenjat (2 staneta nekje 10€) in se vrti, ko napravo vklopiš. Ima 2 hitrosti. Prav tako pa v kompletu dobiš tudi Regenerist čistilno kremo za obraz (20 ml) in pa 2 bateriji, s katerimi se naprava napaja. Napravo vseeno lahko zmočiš v celoti, če imaš pravilno pritrjen predal za baterijo. Baterije se zelo počasi rabijo.





Olaz claims:
Cleanses skin 4 times better than regular cleansing product. Gently removes all dead skin cells. Prepares skin for anti-aging care. After a month there should be a visible improvement of skin

Olaz pravi: 
Očisti do 4x bolje kot samo očiščevalna krema (testirano pri odstranjevanju ličil in pilingu).
Nežno odstrani odmrle kožne celice.
Kožo pripravi na nego proti staranju: učinkovine proti staranju se bolje vpijejo kot pri neočiščeni koži.
Po 1 mesecu so vidne izboljšave kože.

Uporaba: navlažite obraz in krtačko z vodo. Dajte v dlan nekaj Regenerist očiščevalne kreme ter masirajte po obrazu. Vključite napravo ter 60 sekund nežno vozite po obrazu (izpustite predel okoli oči). Obraz in krtačko po uporabi sperite z vodo.







My opinion & experience:
As of my research I knew that in the beginning of using it, I would experience some more blemishes and other impurities on my skin. That's true, due to the brush opening all of your pores and causing all the impurities to burst onto the surface of your skin. My skin wasn't that bad before: I had big pores on and around my nose, some blackheads on my left cheek and some little bumps on my forehead. But because my skin is oily I love a good cleanse and scrub. This brush feels really nice on your skin, however it can be a bit harsh, so for the people with sensitive skin I would recommend using only the lower speed and not pressing the brush too much against your skin. Also your skin may look a bit red while using it, however that's because the circulation of the blood is sped up. It cleanses the skin and all the left-over makeup off your skin (sometimes the brush head was brown because of the left over foundation on my face). Also it helps your skin to absorb creams better. 

Regenerist Skin Perfectin Cleanser:
I didn't actually love this cleanser that comes in this kit. It is thick and smells a bit like plastic. It does clean your skin well because of the tiny beads, however it was just a weird consistency.

How did this brush change my skin?
It definitely diminished the appereance of large pores on my nose -> they're smaller, which I love !
My skin feels a bit softer and even. I just love a good cleansed skin. Because my skin wasn't that bad you can't notice the difference too much. The only thing is that you need to get used to tiny pimples (one or two) that would appear everytime you use it. Also, when I didn't use this brush for more than 3 days I totally noticed that my pores got bigger again. Consistency is the key ! You don't need to use it every day on high speed and for a long time, however if you don't use it every day in the beginning, it won't work.

I would totally recommend this brush to the people who really suffer from acne, or are having any trouble with their skin.
Also you should watch this video, because it totally convinced me that it works on people with more troubled skin than mine.
In Slovenia it costs around 30 €



Moje mnenje in izkušnja:
Torej ko sem malo raziskala, sem vedela, da se bom na začetku soočila z mozoljčkimi ter ostalimi nepravilnostmi, saj le te na začetku uporabe pridejo na površje kože. To se je tudi meni zgodilo, saj tale krtačka odpre vse pore in pripomore k temu, da se nepravilnosti, ki so globlje v koži in bi se morda razvile tudi v kaj več, pridejo na površje. Moja koža prej ni bila tako težavna, saj sem imela le velike pore in ogrce na nosu ter malce na licih, ter nekaj "izboklin" na čelu. Ampak, ker je moja koža precej mastna, obožujem dobro čiščenje ter piling. Na obrazu pusti dober občutek, vendar pa je lahko malo preveč groba za tiste z občutljivo kožo, zato takim ljudem priporočam uporabo nižje stopnje hitrosti ter, da krtačke naj ne pritiskajo preveč na kožo. Prav tako lahko med uporabo izgleda tvoja koža malce rdeča, saj se poveča pretok krvi pod njo, kar ni nič narobe ! Kožo res dobro očisti in pa tudi ostanke ličil za katere morda sploh nisi vedela, da so še na tvoji koži (pogosto je moja ščetka po čiščenju bila malce rjava zaradi ostankov pudra). Prav tako pa pripomore k temu, da se kreme v kožo bolje vsrkajo saj so vse odmrle celice odstranjene, ter lahko v kožo vstopijo globlje.

Regenerist očiščevalna krema:
Tole čistilo za obraz, ki pride v tem kompletu mi ni bilo ravno super. Je zelo gosto ter ima zelo umeten vonj. Kožo dobro očisti zaradi majhnih "piling" delcev, vendar meni osebno ni bilo kaj preveč posebno.

Kako je tale "ščetka" spremenila mojo kožo ?
Zmanjšala je videz mojih velikih por, torej jih je pomanjšala, česar sem res vesela, ker sem dolgo trpela z velikimi porami. Res je, da so še vidne, ampak so res manjše. Moja koža je prav tako malo bolj mehka in enakomerna. Ker pa moja koža ni bila res problematična, se na njej razlika ne opazi zelo, vendar je pomembno, da jaz opazim. Obožujem pa, kako je moja koža po uporabi vedno zelo čista. Edino česar se morate navadit, so majhni mozoljčki (1 ali 2), ki nastanejo ob vsaki uporabi, saj je čiščenje zelo globoko. Ko te naprave nisem uporabljala več kot 3 dni, sem opazila, da so moje pore spet večje, zato je pomembna doslednost ! Ni potrebno, da jo uporabljaš vsak dan na največji hitrosti in za dolgo časa, vendar je pomembno, da jo res na začetku uporabljaš vsak dan, drugače rezultati ne bodo vidni ! Meni je super !

Tole "ščetko" priporočam vsem, ki se soočate s problematično kožo ter aknami.
Priporočam pa vam tudi ogled tega videa, saj je mene prepričal, da tale naprava res deluje.

Cena: 28.95 € (približno, drogerija Müller)

*I've been using this brush on and off for about 2 months.
*Ta izdelek uporabljam nekje 2 meseca

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

8 comments

  1. Zanimivo, super da si opazila razliko. Jaz se še vedno ne morem odločit, če res ''potrebujem'' to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaz je ravno nisem potrebovala, ampak sem jo hotla :) Te pa drugač razumem :)

      Delete
  2. Sem čakala to objavo:) Jaz si ta izdelek resže dolgo želim in si me z objavo prepričala za nakup:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pa je končno tukaj :P ... upam, da ti bo ustrezal ! :)

      Delete
  3. Uu, potem pa bo zame, ker sem mela zeloo problematično kožo, pa še vedno se mi občasni izbruhi pojavljajo. :/
    Mam pa tako kot ti tudi jaz težave z velikimi porami in negladko kožo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. upam, da ste tudi vse pogledale video kako je tisti blogerki spremenilo kožo :)
      In če se odločiš za nakup upam, da ti pomaga :)

      Delete
  4. ta napravica me pa zdej res zanima :D
    aja, kaj si mislila s tem, da se pri clarisonicu glava ne vrti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe :)
      kolikor sem raziskala, Clarisonic "pulzira" oziroma nekako vibrira in se glava ne vrti :)

      Delete

Facebook

♥