Swatches: Maybelline Baby Lips Electro

Monday, September 15, 2014

Hello again !
So, from a small shopping trip I accumulated new Baby Lips from Electro line. I just wanted to show you the swatches and keep the post quite short. Unfortunately these two colors are the only ones we have at the moment, however I really do wish we had a shade Oh! Orange! + I need to try other ones that have no color to them.
I already reviewed 2 from the regular line here, so check it out.
These 2 colors totally remind me of Makeup Revolution Amazing Care lipsticks I reviewed.

Živjo !
Nazadnje sem malce pogledovala po drogerijah kaj je novega in sem našla ta dva Baby Lips balzama it linije Electro. Hotela sem vam samo pokazat odtenke in pustit tole objavo bolj kratko. Na žalost imamo v Sloveniji trenutno samo ta dva odtenka iz te linije, sama bi pa imela še odtenek Oh! Orange! + morem še sprobat kakšen Baby Lips balzam, ki ni obarvan.
Iz običajne linije sem že ocenila 2 odtenka tukaj.
Ti dve barvi oziroma odtenka pa me spominjata na Makeup Revolution Amazing Care šminki, ki sem ju tudi ocenila.








STRIKE A ROSE



A really nice rosy color

PINK SHOCK



A vibrant pink color


Opinion:
Again I think these two are really pigmented for a lip balm. You can totally build them up until you get a really nice color. They are really moisturizing and leave your lips feeling a bit softer. I just love them ! Strike a rose smells  fruity, like Skittles & Pink Shock smells sweet.

Mnenje:
Ti balzami za ustnice so zelo fajn pigmentirani. Po več nanosih jih lahko nadgradite ter dobite lep odtenek barve. So dobro vlažilni in pustijo mehak občutek na ustnicah. Meni so zelo všeč. Strike a rose ima saden vonj, po Skittles bonbonih. Pink Shock pa diši bolj sladko.
V Sloveniji jih dobite v drogeriji Müller.
Cena: 2,35 €

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

12 comments

  1. Moram kupit enega da sprobat, verjetno tega bolj roza :)

    ReplyDelete
  2. Oooh ful so mi usec :)

    ReplyDelete
  3. Barvi izgledata super! V kateri drogeriji si ju pa našla? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sej piše v objavi.. v drogeriji Müller !

      Delete
    2. Sem mislila, ce se nasla v ljubljani ali katerem drugem kraju, ker pri nas hitro grejo ;)

      Delete
    3. aja, v Mariboru sem ju kupila...drugač tud pri nas hitro pokupijo te balzame, tako da prvič sem zadnjega pink shock našla...mogoče če greš kdaj zjutraj pogledat, ko napolnijo :) lahko tud vprašaš kdaj pridejo novi al pa kaj :)

      Delete
  4. Roza je res lep, ampak ne bom kupla, mam že preveč vsega :P (mogoče mi celo uspe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balzamov nikoli ni preveč :P Jaz se nisem mogla upret, sploh, ker sem jih tudi želela ostalim pokazat :)

      Delete
  5. Ta vibranten je res lep! Čeprav mam ogromno balzamov, bom ga najbrž kupila, itak je to zeloo 'potrošni' material. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ja :P Čeprav pri meni grejo obarvani balzami bolj počasi proti koncu, ampak Strike a rose se bo pri meni hitro porabil ^^

      Delete
  6. mam tudi sama pink shock :) super je!

    ReplyDelete

Facebook

♥