Review: Desert essence Lemon tea tree shampoo (ekobutik.si/eu)

Thursday, February 13, 2014

I know I've been MIA this week, that's because I have finals, so study time it is :| Anyways here's another review for you girls :)

Last month I saw on Ekobutik facebook site that they were searching for bloggers to review their products and eventough I'm not blogging for a long time I decided to participate, just to try, you never know :P So they told me I could choose 3 products and they'll decide which one I'd get. So this is what they sent me.

To start of I'm going to tell you something about my hair: I could say I have quite oily hair, I have to wash it every 2 days (which is bad I know !), so sometimes dry shampoo really saves my life. Mainly my hair is very oily on the scalp, but I have dry ends. I know a normal human shouldn't wash their hair more than around 2 times a week, and I don't wash my hair if I'm not going anywhere because It is bad for your hair. But during the week I wash it properly every 2 days, otherwise it will get really oily on the scalp and I would go mad :P That's why I don't like touching my hair or other people touching my hair.

Prejšnji mesec sem zasledila na Facebook strani Ekobutika (tukaj), da iščejo blogerke, ki bi ocenile njihove izdelke in čeprav ne "bloggam" dolgo, sem se odločila, da sodelujem, sprobat ni greh :D Tako so mi rekli, da si lahko izberem 3 izdelke oni pa se bodo odločili kateri je najbolj primeren, da mi ga pošljejo. In tu je izdelek, ki so mi ga poslali.
Najprej naj povem nekaj o mojih laseh: lahko bi rekla, da imam kar mastne lase oziroma se mi zelo hitro zmastijo, saj jih moram umivati na 2 dni (kar je slabo, vem!), tako me včasih suh šampon reši :). Torej, lasje se mi zmastijo najbolj na lasišču, konice las pa so kar suhe. Vem, da si človek ne sme umivat las več kot 2 krat na teden, ker je to slabo zate, saj s tem izpiraš pomembna olja in sestavine z las, kar lasem škoduje. Torej med tednom si sama umivam lase na 2 dni, ko pa nimam namena it kamorkoli, si jih včasih ne umijem, da jim ne škodim še bolj. Zato, ker se mi lasje kar hitro zmastijo, pa mi ni všeč če se mojih las dotikajo drugi ljudje :D




Something about the product:
Desert essence Lemon tea tree shampoo is specifically for oily hair. It thoroughly removes fat residues of styling products and impurities from hair and scalp.
Features:
-invigorates the scalp, strengthens and protects hair, removes greasy hair, prevents dandruff, hair is smooth, soft and gentle.
Key ingredients:

Price: 10.99 €

Nekaj o izdelku:
Šampon temeljito odstrani maščobe, ostanke izdelkov za oblikovanje las in nečistoče z las in lasišča.

Lastnosti:
- poživlja lasišče, krepi in ščiti lase, odpravlja mastne lase, preprečuje prhljaj, lasje so gladki, mehki in krotki
Ključne sestavine:
- Avstralsko olje čajevca in izvleček limonine lupine - nežno odstranjujeta maščobe, delujeta antimikotno
- Ekološka maca - krepi in ščiti lase
- Aloe vera - lase globinsko navlaži
- Pantenol - krepi lase, jih vlaži, preprečuje cepljenje in izboljšuje njihovo prožnost
- Yucca in gabez - pospešujeta rast las, jih krepita in jim dajeta lesk
- Alga haloga in kopriva - lase nahranita z železom, kalcijem, kalijem in drugimi vitamini ter minerali.

Izdelki Desert Essence so 100% naravni in niso nikoli testirani na živalih. Sestavine so certificirano ekološke po standardih NSF. Izdelek je veganski in ne vsebuje glutena.

Cena: 10,99€

My opinion:
-Smell: it doesn't smell like lemons, but definitely like lemon tea tree (I can smell lemons and tea tree oil). The scent is really fresh :)
- Texture: It is a yellow clear gel consistency and it lathers nicely.
- Does it make your hair less oily ?: I think this shampoo is better than others I've tried so far. It really cleanses my hair well. And I could got 3 days without washing them ! So, I'm a bit impressed :)

Moje mnenje:
-Vonj: tale šampon ne diši točno po limonah, ampak definitivno po limonah in čajevcu v mešanici :). Vonj je v bistvu svež in kar prijeten.
- Tekstura: je rumen prosojen gel in se lepo speni.
- Ali pomaga pri mastnih laseh?: Po mojem mnenju je tale šampon boljši od drugih šamponov za mastne lase, ki sem jih sprobala do sedaj. Zelo dobro očisti moje lase in umivam si jih lahko tudi samo na 3 dni :). Zdi se mi kar fajn izdelek :)
Kar mi je tudi všeč, glede na to, da se šampon pošilja preko pošte je, da je tuba lepo zapečatena, tako se nima kaj razlit med prevažanjem :D

Where can you buy it: here
Povezava do izdelka v spletni trgovini: tukaj

You Might Also Like

1 comments

Facebook

♥