Review: Afrodita cosmetics - Clean Phase line

Friday, March 28, 2014


Torej kot že veste sem se prejšnji teden udeležila dogodka, ki ga je priredila Afrodita kozmetika oziroma predstavitve nove/prenovljene linije Clean Phase. Vsi smo prejeli torbo z izdelki, bila sem pa presenečena, da smo prejeli celotno linijo ^^.
Odločila sem se, da ocenim 6 od 8 izdelkov, ker so ti primerni za mojo mastno kožo, drugi, ki pa jih nisem vključila pa so za suho/občutljivo kožo.
Če želite najprej izvedeti več o izdelkih, sem že objavila celoten opis tukaj.

So as you know last week I went to launch of the new and renewed line Clean Phase by Afrodita cosmetics. We all received a goody bag & I was positively surprised that they gave us the WHOLE line!
I decided to review 6 out od 8 products in this line, just because they are perfect for my oily skin and others are for dry/sensitive skin.
First, if you want to know more about the products, I already posted a preview here.


Torbica z darilci / izdelki :3
Bag full of goodies :3



MOJE MNENJE O POSAMEZNIH IZDELKIH:
Cene, ki so navedene so priporočene maloprodajne cene, katere nam je posredovala sama Afrodita kozmetika. Zraven sem dodala cene, ki sem jih našla v drogeriji Müller.
Česar jaz nisem uporabila (saj ni primerno za mojo mastno kožo):
Čistilno mleko SOFT za suho in občutljivo kožo (200 ml) - 4,50 € (Müller: 4.39 €)
Tonik SOFT za suho in občutljivo kožo (200 ml) - 4,50 € (Müller: 4.39 €)

Torej, pa gremo k ocenam :) ...



Čistilna pena za normalno do mastno kožo (150 ml) - 5.40 € (Müller: 5.29 €)

Super pena za obraz ! Kar me je presenetilo je, da ni takšna kot nekatere pene, ki kar izpuhtijo na obrazu saj so preveč vodene in polne zraka. Tale pena je kremasta in si je z njo zelo lahko umivat obraz + zelo dobro diši ! Koža je po uporabi sveža in lepo očiščena ter ni občutka izsušenosti :) V zadnjih mesecih so mi čistilne pene za obraz postale zelo pri srcu.



Kremni piling za vse vrste kože (75 ml) - 5.40 € (Müller: 5.79 €)

Piling vsebuje majhna zrnca, katera dajejo na koži malce peskast občutek, ko si umivaš obraz ampak piling zato ni preveč grob ali fin tako, da je primeren kar za veliko ljudi. Kar me je presenetilo je, da je koža med in po uporabi mehka in je piling ne izsušuje kar je super ! Ima tudi super vonj (še enkrat; ampak se boste morali o vonju sami prepričati).



Tonik za normalno do mastno kožo (200 ml) - 4.50 € (Müller: 4.25 €)

Tonik ima prijeten vonj kot vsi drugi izdelki v tej liniji. Učinkovito očisti še preostale nečistoče z obraza in pusti prijeten občutek. Super je, da ne vsebuje alkohola, zato ne zateguje kože in je ne izsušuje saj redko najdemo tonike, ki ne bi vsebovali vsaj malo alkohola, ki je lahko slab za tvojo kožo ! :)



NOVO Micelarna raztopina 3 v 1 za vse vrste kože ( 200 ml) - 4.50 € (Müller: 3.69 €)

Micelarne raztopine so postale zelo popularne in je tukaj še en dokaz da se lahko kozmetika Afrodita primerja s svetovno znanimi znamkami :) Kot vse micelarne raztopine tudi tale nima vonja in super odstrani vsa ličila z obraza ! Še bolj super pa je, da je poceni oziroma se lahko primerja z ostalimi cenami. Sama pa z micelarno vodo najraje očistim ličila z oči. Vedno znova sem presenečena kako zlahka gredo ličila z mojih oči, kar stopijo se dol.



NOVO - Odstranjevalec očesnih ličil za vse vrste kože (125 ml) - 3,70 € (Müller: ? €)

Ta izdelek zelo dobro očisti še najbolj "trmasta" ličila z oči saj se mi zdi malce bolj masten. Meni je super, saj ne draži mojih oči, odstranjevanje pa je zelo enostavno ! Lahko ga primerjam z npr. Essence dvofaznih odstranjevalcem oči, kateri me je dražil oziroma so me včasih tudi pekle oči; zato je Afroditin izdelek zame definitivno boljši :) Mi je pa tud zanimiva barva tekočine.



NOVO - Čistilni gel za vse vrste kože (150 ml) - 3.50 € (Müller: 3.75 €)

Prijeten čistilni gel za obraz, ki pusti svežo kožo in jo dobro očisti. Ne morem reči, da je izdelek nekaj posebnega, ampak je meni vseeno zelo všeč, sploh zaradi vonja, kot ostali izdelki.

KONČNO MNENJE:
- Embalaža: sem ljubiteljica turkizne barve in mi je sama embalaža zelo pri srcu, pa tudi luškana je, najbolj so mi všeč embalaže za piling in čistilni gel. Glede funkcionalnosti pa bi mogoče koga motilo, da so luknjice pri toniku in micelarni raztopini malce večje, ampak mene to ne moti, saj sem iznašla svojo tehniko kako naslonim gor vato ter grem s samo flaško tesno ob vati, da se ne razlije preko. Enostavno in deluje ! Priporočam, da ne pustite vate par centimetrov stran od odprte flaše in kar vlivate gor, ker bo šlo vse mimo :)
- Vsi izdelki v tej liniji so me zelo pozitivno presenetili, saj še nisem sprobala starejše linije in tudi nobenih drugih izdelkov za obraz znamke Afrodita. Tako pa tale linija ponuja čistilne izdelke med katerimi bo zagotovo vsaka punca našla nekaj zase.
- Kateri izdelki so definitivno vredni nakupa ? : tale je kar težka, ker so kar vsi super ampak menim, da bi se v tvoji nakupovalni košarici mogli znajt: micelarna raztopina, tonik ter piling.
- Cena: zelo primerna, saj se lahko izdelki primerjajo s svetovno znanimi znamkami, pa še bolj poceni so !
Ko porabim vse izdelke, ki jih imam na zalogi, jih bom nekaj tudi sama ponovno kupila :)
- Negativno: Prav nič, morda le to, da je piling za tako majhno količino malce predrag (ampak ne dvomim v ceno, saj ima Afrodita verjetno razlog !

Morem pohvalit Afrodita kozmetiko, saj se mi zdi lep napredek na področju čiščenja obraza + Zelo mi je všeč, da lahko spodbujam Slovenijo oziroma "domačo kozmetiko" s tako kvalitetnimi izdelki :) Uživam v njihovi kozmetiki !

Prodajna mesta:
DM, Mueller, drogerije Tuš, Tuš, E'leclerc, Nama, Interspar, Mercator

TRANSLATION
CLEANSING FOAM (150 ml) - 5.40 €
- really nice foam! What surprised me, that it is not ordinary foam like some others which just dissapear on your face and are watery and full of air. This foam is reall creamy & it's easy to wash your face with + it smells real nice ! After washing your face, you are left with smooth skin and no dryness.

Cream peeling for all skin types (75 ml) - 5.40 €
- This face peeling/scrub has small beads which kinda feel sandy on your skin, but it isn't either gentle or harsh, so it's perfect for everyone. What surprised me is that while washing your skin it feels really soft and even washing it off :) + a really nice small (again, but you need to sniff it yourself first).

Tonic for normal to oily skin (200 ml) - 4.50 € 
-this tonic has really nice, pleasant smell just like other products from this line. It efficiently cleanses off other impurities and makeup and leaves your skin with a pleasant feeling. The best thing is that it doesn't contain any alcohol, so it doesn't tighten your skin or burn od leave it dry. It is kinda rare to find toners without any alcohol.

NEW Micellar solution 3 v 1 for all skin types ( 200 ml) - 4.50 €
- Micellar waters/solutions became really popular & I'm glade even Afrodita has come up with one. Like all other micellar waters this one doesn't have any scent and removes makeup completely & fast. It is even cheap enough. For myself; I like to remove my eye makeup with this product because it just melts everything off so fast.

NEW - Eye makeup remover for all skin types (125 ml) - 3,70 €
- this product easily removes even the most stubborn makeup off your eyes because it is a bit oily. It is really nice because it doesn't irritate my eyes and removing my makeup becomes so easy. I can compare it to Essence two-phase eye makeup remover which irritated my eyes & sometimes even burned. That's why I like this one from Afrodita better.

NEW- Cleansing gel for all skin types (150 ml) - 3.50 €
-pleasant cleansing gel which leaves your skin fresh and clean. I can't say it is anything special, but I like it, maybe just because of the nice smell :)

FINAL THOUGHTS:
- packaging: Turqoise color is my favorite, so I think packaging on all the products is really nice and cute, but I really like the scrub & cleansing gel containers. About functionality: maybe some people won't like the fact that toner & micellar water has a bigger hole on the top, but I don't mind it because I found my way how to use it. I put my cotton pad really close to the hole & move it around while the bottle is bottom up, so it doesn't leak everywhere :) It's easy.
- All the products in this line completely surprised me because I haven't tried any of the others from older line & even none of Afrodita's products for face. So this line offers cleansing products for all skin types & every girl can find something for herself !
- Which products are worth buying?: it's hard choosing because I like all of them, but I think you should have a look at: Micellar water, toner & peeling.
- Price: it is very appropriate because these products are good. When I finish all of the products in my storage I will definitely buy some of these :)
- Negative: Nothing. Maybe just that the face scrub is a bit more expensive for such a small amount but I'm sure Afrodita company knows why !

Thumbs up for Afrodita cosmetics, because I think this is a really good profress in the field of face cleansing + I really like encouraging Slovenia - home cosmetics; with such quality products !


Love & Lemons, Simona

You Might Also Like

18 comments

  1. Zanimiva kolekcija:) Sem jo danes zagledala v trgovine, pa je nisem dovolj preučila. Micelarna raztopina me je presenetila - cena je že dobra, da bi jo preizkusila:) Zanimiva objava:)

    ReplyDelete
  2. Sama sem nad Afroditinimi izdelki že nekaj časa navdušena in s tvojo objavo bom tudi z veseljem kupila še kaj. Saj ti izdelki za obraz kar vabijo k nakupu s to kjut embalažo :)

    ReplyDelete
  3. Hmmm tisti piling se mi zdi, da je samo malo prenovljen oz osvežen... Zdej imam na WL micelarno, gel za umivanje in peno za umivanje. Bom še malo počakala :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sej ne piše, da je nov torej je prenovljen ja :D

      Delete
  4. jst sem bila tut povabljena, pa nisem mogla iti :(((
    veš kako sem ti fovš, ti pa privoščim :)

    ReplyDelete
  5. Jaz nad peno nisem bila navdušena in jo je dobil dragi v uporabo. Ehostavno ne maram tako močno odisavljenih zadev + meni je čisto zategnila obraz. Očitno sem z leti ratala zelo razvajena. :-o

    ReplyDelete
    Replies
    1. aja hmmm, na meni je delovala drugače, imam pa drugače bolj mešano kožo :)

      Delete
    2. Jaz tudi, samo očitno pri meni nekaj ne deluje. Za mastno je pa izgleda, da OK.

      Delete
  6. Meni je linija res všeč :) Zaenkrat sem preizkusila le piling, imam pa namen preizkusiti tudi druge stvari :) Res naredi mehko kožo. Samo glede vonja se nisem mogla odločiti po čem diši.
    lp Tjaša

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz ne vem po čem dišijo izdelki, ampak je lep vonj :D

      Delete
  7. Zanimiva linija. Sem se že navdušila, tako da jo bo treba probat. :)

    xx, Kaja

    ReplyDelete
  8. Super, moram kaj sprobat!

    Jaz se žal nisem mogla udeležiti, zdaj mi je malo žal :(

    ReplyDelete
  9. Tonik brez alkohola se sliši božansko, pa tudi micelarna vodica me mika :) Mi majo pa vsi izdelki tako luštno embalaža, vzorček in barvo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tonik je eden izmed mojih najljubših, embalaža pa itak luštna :)

      Delete

Facebook

♥