Review: Soraya Care & Control toner

Friday, March 07, 2014

Hello again,
today I'm here with a brand that is new to me & is practically new to Slovenia/slovenian online store.
So a few or 3 weeks ago I wasn't sent this product because I won in their giveaway on facebook site. Speaking of, now I realize I didn't show it in my haul where I show everything I get *oopsies*.
So, as I've researched and by the packaging this brand is actually Polish, which is interesting :P
And because it is so new I decided to give you an overall review.

Živjo, spet jaz :D
Danes vam bom predstavila izdelek meni nove znamke, ki je praktično nova v Sloveniji oziroma v okviru slovenskih spletnih trgovin. Torej, pred 3 tedni sem prejela tale izdelek, ki sem ga zadela na njihovi facebook strani (tukaj). Ko ravno pišem o tem, sem se spomnila, da pa ga nisem vključila v mesečni "haul" oziroma nakup *ups*.
Malce sem raziskala in tudi po embalaži sodeč je tale znamka o kateri govorim: Soraya; poljskega izvora, kar je malce zanimivo :P
Ker pa je znamka ter izdelek nekaj novega sem se odločila, da podam oceno :)

I'm talking about: Care & Control antibacterial toner.
Ta izdelek je: Care & Control antibakterijski tonik proti mozoljem

Price: 8.89 € / 200 ml
Cena: 8.89 € / 200 ml



Kako deluje tonik & navodila za uporabo

My opinion:
Consistency & Smell: It is just a clear liquid & it smells soooo divine. I think it smells like Nivea for men Sport shower gel (my boyfriend has it & it's lovely :D). So the smell is very citrusy, smells of lemons & oranges - VERY REFRESHING ! I would totally use it in the morning. And the smells makes me happy :P
Does it work?: Well as for reducing blackheads I wouldn't say so, but then again these are very hard to get rid of.
How it works for me: After cleansing off my makeup with makeup wipe & cleanser, this toner also cleans off any extra makeup, it refreshes your face & prepares it for your daily/night cream. It does mattify your skin & it doesn't burn or tighten it.

Moje mnenje:
Tekstura in vonj: Je prozorne tekočine in diši noro sveže !. Menim, da diši kot Nivea Sport gel za tuširanje za moške (moj fant ga ima in vonj je res fajn). Torej vonj je zelo citrusen, diši po limonah in pomarančah - ZELO OSVEŽUJOČE ! Jaz sem ga najraje uporabljala zjutraj, saj te tudi lepo zbudi. Vonj me malce tudi naredi veselo :P
Ali deluje?: No, jaz bi rekla, da ogrcev ravno ne odstrani, saj se ti res stežka odstranijo, sama pa imam tudi zelo velike pore, česar se pač ne morem rešit.
Kako deluje zame: Po očiščenju ličil s pomočjo čistilnega robčka ter uporabi čistilnega gela za obraz, ta tonik tudi odstrani ostale ostanke ličil, ki so še bolj globoko v koži, ter le to osveži in jo pripravi na dnevno ali nočno kremo. Matira kožo in ne daje pekočega občutka ali, da bi zategovalo obraz.

Final thoughts: Overall I really like this toner and I will enjoy using it ! But I won't repurchase it right away because I still have enough toners, but after that there may be a repurchase. I definitely recommend it if you liked features of it :)

Končna ocena: Tonik mi je zelo všeč in ga bom z veseljem uporabljala ! Verjetno pa ga ne bom takoj spet kupila, ko ga porabim, saj imam še druge izdelke, potem pa morda sledi nakup. Ga pa definitivno priporočam, če so vam všeč lastnosti, ki sem jih sama opisala in tiste, ki bi jih naj zagotavljal :)

p.s. Trenutno imajo brezplačno poštnino (do 9.3.)

Izdelek lahko najdete tukaj .

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥