Take the makeup off & clean your pores with Missha (Review: Super Aqua Perfect Cleansing Tissues, Clear Dual Patch)

Monday, May 18, 2015

Živjo.
Danes bom predstavila dva izdelka znamke Missha, ki vam bosta pomagala seveda odstraniti ličila z obraza ter ogrce na težavnih področjih. Sama sem to znamko spoznala preko njihovih BB krem, ki so ene izmed najbolj hvaljenih.

Hello.
Here's an interesting review today in which you'll see me testing two products. I'm quite new to brand called Missha, so if you want to learn more about it, click here. I found out about this brand through their BB creams which a lot of people really love.



MISSHA Super Aqua Perfect Cleansing Tissue




To so čistilni robčki za odstranjevanje ličil,ki so enostavni za uporabo. Poleg tega, da učinkovito in hitro odstranjujejo ličila, kožo tudi navlažijo.

Quickly removes makeup and leaves skin feeling moisturized.


Moje mnenje:
Robčki se nahajajo v plastični tanki embalaži, običajni za čistilne robčke, pa vendar jih na vrhu ščiti plastično zapiralo, ki preprečuje, da bi se hitro posušili. Sama svoje čistilne robčke običajno tudi obrnem s pravo stranjo dol, saj tako tekočina na dnu steče na vrh in so vedno mokri ter se ne posušijo.

These cleansing wipes come in a plastic "bag" with a plastic cover which ensures that your wipes stay moist and don't dry out. However I always store my wipes upside-down: that way all the liquid actually goes to the top and ensure that your wipes are always wet.


before & after


Najprej sem opazila čudovit vonj: zelo svež, kar je popolnoma po mojem "okusu". Robčki so zelo mehki ter prijetni ob uporabi saj ne drgnejo kože. Sama vsebina oziroma v kaj so "namočeni" robčki je zelo prijetna za uporabo saj ne dražijo kože ter me po uporabi ne pečejo oči (morem poudarit, da običajno nimam zelo občutljivih oči). Dobro odstranijo ličila, le včasih imam težave pri odstranjevanju nekaterih maskar. Ne morem pa reči ali so boljši od drugih. Meni so kar všeč.

Cena: 5,80€ / 40 robčkov (kupite jih lahko tudi tukaj)

The first I noticed is a fresh, a bit sweet but pleasant scent which is quite obvious. The wipes are nicely soft and don't rub my skin too much. Also they don't irritate my eyes (I don't have too sensitive eyes as well). They clean my makeup off quite good but sometimes I have trouble with some mascaras. I can't say that these are the best thing ever, however I do really like them.
More here.

MISSHA Super Aqua Pore Correcting Blackhead Clear Dual Patch



Dvojni čistilni obliž za ožanje por in odstranjevanje ogrcev deluje v dveh korakih. Obliž za čiščenje por pore očisti in mehča, pri tem pa kože ne poškoduje. Obliž za ožanje por pa razširjene pore zmanjšuje.

Helps remove blackheads and tighten pores for perfectly pristine skin. Use the Pore Cleaning Patch to soften blackheads allowing for gentle extraction without damaging skin. Follow with the Pore Tightening & Soothing Patch containing Willow Bark Extract and Witch Hazel Extract to tighten the enlarged pores.

PRED UPORABO / BEFORE



1. KORAK - OBLIŽ ZA ČIŠČENJE POR - po umivanju obraza položite obliž na problematičen predel. S prsti pritisnite, da se kože tesno oprime. Pustite delovati 10-15 minut. Obliž odstranite in za bombažno brisačko obrišite predel, kjer ste uporabili obliž. Sperite z mlačno vodo ali uporabite tonik.





2. KORAK - OBLIŽ ZA OŽANJE POR - po 1. koraku na isti predel položite še drugi obliž. Pustite delovati 20-30 minut. Obliž odstranite in nežno vmasirajte, da se ostanki popolnoma vpijejo. Za še večji učinek nanesite obliž po tuširanju, saj bodo pore takrat bolj odprte.




Moje mnenje:
Prvi obliž (prvi korak) je zelo moker in na čase malce "peče" ob uporabi...kar sama enačim s tem, da naj bi res deloval. Ogrce bi naj kar topil, zato mi je ta vlažnost obliža bila nova, saj sem navajena tistih suhih, katere kar odlepiš ter tako ogrce "potegneš" ven. Sama sem ga pustila delovat malce dlje.
Drug obliž je bolj transparenten in na občutek zelo vlažilen. Pomiri kožo na nosu kar je prijetno ter pore malce zapre.
V glavnem obliži so malce delovali na meni, vendar niso pustili najbolj čudežnega učinka. Mogoče bi bolje delovali na nekomu, ki ima manjše ogrce oziroma pore. Ne morem se odločit ali so mi bolj všeč tisti obliži, katere odlepiš ali ti, saj mi je 2. korak bil precej všeč.

Cena: 3,30€

First patch is really wet and stings a bit while on your skin, which I think is because the "liquid" is doing something on your skin. It's supposed to melt your blackheads and this was really weird to me due to usually using dry patches that "pull out" your blackheads. I left it on for a bit longer than you should, though.The second patch is a bit more transparent but really hydrating on the touch. It calms the skin and closes the pores a bit.
I did notice a bit of a difference after using them, however they weren't magical. Maybe it would work for someone who has smaller pores/less blackheads. Also I can't decided whether I prefer the ones that are dry or these because I really like the step two.
More here.

You Might Also Like

2 comments

  1. Zanimivo! :) Sem sprobala od essence obliže pa nič ne delujejo, izgleda da so teli veliko boljši, saj se vidi nek učinek :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ti so kar dobri ja ! :) pa precej drugačen koncept.
      Drugače so meni fajni od Balee :)

      Delete

Facebook

♥