First Impressions: Catrice LE “Nomadic Traces” Matt Lip Colour - 01 Nomaddicted To Red

Friday, May 15, 2015

Hello girls.
It seems as if I only tend to buy lip products from any Essence or Catrice limited edition collections, but oh well..they're always so gorgeous. Also there seems to be more and more matt lippies available in these collections, which is not my favorite thing, however I just can't resist the pretty colors. Each time when I get a press release from Cosnova my eyes gravitate towards peachy and orangey shades and this is the same case. Let's see what are my first thoughts on this one...

Živjo punce.
Ugotovila sem, da iz omejenih kolekcij znamk Essence in Catrice zadnje čase kupujem še samo izdelke za ustnice, kar je malce čudno saj šmink ne uporabljam tako pogosto ampak so odtenki res čudoviti. Prav tako pa sem opazila, da je na voljo vedno več šmink z matirajočim izgledom, kar meni ni najljubše, pa vendar se ne morem upret čudovitim odtenkom. Prav tako vsakič, ko pregledam PR Cosnova novice, se moj pogled takoj usmeri na marelične ter oranžkaste odtenke, kot da jih že nimam dovolj. In poglejmo kakšni so moji prvi vtisi o tem izdelku...





I really like the packaging because these "crayon" type of lippies are really easy to apply. The only downside to it is that you'd have to sharpen it I think. Other than that it is really creamy and easy to apply. Next is the texture, which is quite drying, so you have to make sure your lips are in the best condition possible, plus I'd add a lipbalm underneath. Because it's so matt, it would last longer on your lips. Also after two or three hours it doesn't feel as drying as in the begining. Plus it stays on my lips after lunch with a bit of fading but if I'd be eating a hamburger it would go off. It may look a bit more reddish in different lighting, however it's definitely an orange based red. Perfect for summer and festivals. I'd wear only mascara and a bit of eyeliner + a glowy skin paired with this gorgeous shade. Also I think it's quite cheap. If you like the way it looks, make sure to visit your nearest drugstore as it is selling out quickly.

Price: 3,79€ / 3,16g




Embalaža je meni osebno zelo priljubljena, saj menim, da so te šminke v obliki "svinčnika" zelo priročne in enostavne. Problem pri tej pa je, da jo moreš očitno šilit. Nanos je zelo enostaven saj je tekstura zelo kremasta, vendar je zelo pigmentirana. Je precej izsušujoča, tako da morajo vaše ustnice biti v dobrem stanju ter sama pod šminko nanesem tudi kakšen balzam za ustnice. Ker je učinek tako matirajoč, šminka ostane na ustnicah dlje časa. Na meni ostane tudi po kosilu in pijači, le malce zbledi, verjetno pa bi manj šminke ostalo, če bi jedla kakšen hamburger. Po kakšnih dveh ali treh urah pa se mi zdi, da ni več tako prisotnega suhega občutka, saj sem se nekako navadila nanjo. Pod različno svetlobo lahko izgleda bolj rdeča, pa vendar je zelo oranžkasto rdeč odtenek. Ne moti me toliko, da izsušuje ustnice, ker mi je odtenek res čudovit in je popoln za poletne dni ter festivale. Poleg te šminke bi sama nosila samo mogoče črtalo ter veliko maskare v kombinaciji s sijočo poltjo. Poleg tega pa je tudi precej poceni. Če vam je všeč kako izgleda, vam priporočam da si jo hitro ogledate ali stestirate v drogeriji saj se te omejene kolekcije hitro razprodajo.

Cena: 3,79€  /3,16g

You Might Also Like

13 comments

  1. u kok je lep odtenek, pa full ti paše!

    ReplyDelete
  2. Krasna je! :D In res imaš večinoma objave o peach ali oranžkastih šminkah. BTW, ti ful paše!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ne morem iz svoje kože... bom mogla dodat še novo objavo o zbirki peachy/oranžnih šmink :D mogoče bom mogla kdaj kaj novega kupit, ampak je bila druga šminka v kolekciji tokrat temno rdeča, to pa ne rabim :P .. in hvala !

      Delete
  3. Nora barva! :)
    Pa zadnja slika je top! :D

    ReplyDelete
  4. Sem swatchala oba odtenka v Mullerju (yay testerji :)) in sta oba čudovita <3 Z embalažo so se pa tudi potrudili pri tej kolekciji

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, super so ti testerji, čeprav bi jo verjetno tud brez njih kupla :P mene pa temno rdeč odtenek ni privlačil...je pa embalaža luštna ja..in mi je všeč, da niso pretiravali z velikostjo, ker so npr. Revlonove šminke polovico prevelike glede na to kako malo izdelka je noter. In pa šiljenje bo nadležno ampak ok :D

      Delete
  5. Wauu! Tebi res full pase taksna barva. Meni se pa zdi da mi samo se bolj poudari rumene zobe :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz nimam najbolj belih zob..znajo bit precej rumeni v kombinaciji s kakšnimi šminkami :S ampak začuda mi ta odtenek zobe potegne ful na belo :D

      Delete
  6. Ful ti paše takšna barva <3

    ReplyDelete

Facebook

♥