Review: Lush - Rub Rub Rub body scrub

Tuesday, February 17, 2015

Živjo!
Mislim, da sploh ne rabim omenjat, da sem zadnje čase postala res ljubiteljica Lush kozmetike (mogoče tudi obsedena) saj sem si tudi nakupila veliko njihovih izdelkov. Nikoli me še niso razočarali in to je verjetno moj razlog za navdušenost. Mogoče vam še nisem omenila, da so znani po tem, da ne testirajo na živalih ter uporabljajo izključno naravne sestavine.
Tokrat vam bom predstavila njihov piling za telo. Sama sem že na splošno ljubiteljica pilingov za telo, verjetno zato, ker ne uporabljam "lufe" oziroma tiste gobice za tuširanje in mi pilingi dajo občutek, da sem kožo res "zdrgnila", odstranila odmrle celice, jo omehčala ter je občutek bolj čist in svež. Pa poglejmo kako se ta piling razlikuje od drugih...

Hello !
I don't even have to mention that I became a bit obsessed with Lush cosmetics as I've been bought a lot of their products in the last month or so. Their products never disappoint, so maybe that's the reason I love them so much. I know I haven't mentioned that they don't test anything on animals and use only natural ingredients.
Today I'm writing about their body scrub. In general I love any body scrub. The reason may be hidden in the fact that I don't like to use Body Loofah or whatever you call it. So that way the body scrubs still gives me a nice clean feeling while scrubbing away all the dead skin and leaving it soft. So let's see how is this particular body scrub different...





Lush pravi:
Morska sol in limona za dober piling Včasih sta vse, kar potrebujete, le skok pod prho in dober piling. Fino mleta morska sol bo zloščila vašo kožo, medtem ko jo bodo limonin sok, cvetovi pomarančevca in mimoza čudovito nadišavili! Mi smo storili svoje, sedaj vam preostane samo še dobro drgnjenje.
Sestavine

Lush says:
An exfoliating shower scrub that can also be used to wash, volumise and add shine to hair. Packed with mineral-rich sea salt, Rub Rub Rub can be used as a gentle scrub on wet skin, or on dry skin for a really good buff before you get in the shower. Sea salt, a natural antiseptic as well as exfoliant, is combined with lots of lemon juice to leave your skin feeling rejuvenated and it also adds shine and volume to hair.



Mnenje in ocena
Piling verjetno nima ravno običajne barve, pa vendar me nekako spominja na morje in je morda to bil tudi njihov namen, saj vsebuje sol.
Verjetno pa sem edina, katera misli, da ima ta piling vonj po prašku za perilo ali nekakšnem mehčalcu, čeprav ima hkrati cvetličen vonj. Malo me preseneča, pa vendar sploh ni moteč vonj ampak bi si vseeno želela bolj močan vonj po limonah (ker obožujem kisle, sadne vonje !).
Tekstura je zelo prijetna do kože. Delci niso preveč grobi in tudi ne preveč nežni oz. majhni, tako, da vseeno na koži čutiš, ko opravljajo svojo nalogo. Če želite boljši učinek, se lahko uporabi na bolj suhi koži, saj jo zdrgne, brez da bi se delci hitro stopili. Pod vodo pa se lepo speni. Najbolj mi je všeč, da mojo kožo piling neguje, saj za seboj pusti mehak, hranilen občutek ter pod prsti kar polzi. Ni pa ta učinek takšen, da bi se občutil kot losjon na telesu.
Sama se sicer bojim preizkusit ta piling še na laseh, ker so bolj mastnega tipa, ampak, ko ga preizkusim se oglasim (kot vidite v angleškem opisu piše, da doda volumen in sijaj lasem)

V glavnem meni je piling za telo všeč, najbolj zaradi negovalnega učinka in vam priporočam, da ga sprobate (sama sem že prej v trgovini prosila za vzorček, katere vam prodajalke z veseljem dajo)

Cena: €12,95 / 330g

Thoughts & review
It definitely doesn't have an usual color to it, however it reminds me of the sea.
I'm probably the only one who thinks that his one smells like laundry detergent or something like that, however it is still a nice floral scent. It totally surprised me, however it doesn't have a strong scent at all. But I wish it would smell more like lemons.
Texture is nice, It is not too ruff or too gentle, so the particles are not the smallest, however it leaves a nice moisturizing,nourishing feeling to the skin which you can feel also when your rubbing it onto your body - it feels a bit slippery. It does the job and it foams up nicely. However it doesn't leave a feeling like you've rubbed your skin with a lotion or anything...it is just differently nourishing.
You could also use it as a volumizing shampoo, however because of my greasy scalp I'm kind of afraid to try it that way, but if I do, I'll let you know !.


Overall, I really like it, mostly because of its nourishing feeling, so I do recommend it.

You get a 330g of product in the tube, price depends on the country.

- Have you tried this product, yet ? Do you like using body scrubs?

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

4 comments

  1. Jaz mam tudi že skoraj do konca spisano oceno tega izdelka! :) Samo še čakam, da ga uspem preizkusiti še na laseh, da potem končno poročam. :P
    Res je prijeten, čeprav bi si jaz želela, da bi bil malenkost boolj grob. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaz si pa ne upam haha, mogoče sprobam, pa dopišem :)
      ja, sej sem napisala ,da ga lahko uporabiš na bolj suhi koži, takrat je fajn grob :)

      Delete
  2. Meni je tale všeč, so ga slučajno imeli pri fantu doma haha - sem takoj pograbila njegovi sestri tole :D

    Sicer mi vonj ni nekaj preveč všeč, ampak je definitivno izkušnaj zase tale tuš gel :)

    ReplyDelete

Facebook

♥