Catwalk by Tigi: Headshot Shampoo & Conditioner

Thursday, June 25, 2015

Živjo punce !
Aprila sem se udeležila Tigi seminarja kjer sem dobila novo frizurco, ki je vključevala tudi nekaj barve. Nato pa sem začela z preizkušanjem nekaterih Tigi izdelkov. Pred tem sem slišala same pohvale njihovih izdelkov, sama pa nisem še ničesar preizkusila. Tokrat vam tako bom predstavila šampon in balzam iz linije Headshot.

Opis:
Intenzivna nega za kemično obdelane lase. Šampon in balzam sta primerna za barvane las, saj sta narejena v sodelovanju s TIGI copyright©olour kreativno ekipo. Lase ščitita pred bledenjem barve in visokimi temperaturami. Vsebujeta sestavine, ki prodrejo globoko v lase in delujejo na predele, ki so najbolj potrebni obnove. Z vsako uporabo bodo lasje v boljši kondiciji (če se uporabljata skupaj). Vsebujeta izvleček ginsenga, žitne proteine, aminokisline in sestavine za glajenje las, ki preprečujejo cepljenje konic in lomljenje las.

Tigi says:
For sleek and smooth hair features.
Establish a sleek canvas with this luxurious sulfate-free formula. An infusion of lychee, Japanese honeysuckle and rice bran oil works to help smooth, defrizz and promote shine. Targets areas in most need of repair. The formula, with complex of giseng extracts, wheat protein and amino acids, helps to reduce breakage and split ends.


ZAPRTO / CLOSED

ODPRTO/ OPEN



Šampon

Shampoo

Vonj me je takoj popeljal v otroštvo, ko sem včasih kar  pojedla rozo Vademecum zobno pasto s krokodilčkom na embalaži. Če jo poznaš, veš kako je njami in ta šampon ima popolnoma enak vonj, ki se dolgo zadržuje na laseh in tudi v prostoru. Po uporabi se res počutim kot, da bi si lase oprala v salonu - sej poznaš tisti občutek, ko prideš iz salona s takooo dišečimi lasmi, ane ?
Pokrov embalaže je narejen tako: ko ga zasukaš se odpre luknjica za doziranje ali pa celega obrneš in odstraniš pokrov. To zna bit nadležno, ampak imajo večje različice (750ml) priloženo pumpico.
Tekstura šampona je gosta, ne preveč tekoča. Ker pa imam tip las, katerega lasišče se zelo hitro zmasti, sem običajno skeptična glede šamponov ter kupujem res samo tiste, ki so namenjeni hitro mastnim lasem. Ta šampon me je tako pozitivno presenetil saj moje lase zelo dobro očisti ter ne vpliva na mastenje. Ker nanašam balzam samo na konice, definitivno opazim kako mehke lase mi šampon pusti na vrhu proti konicam las. Ne morem reči ali mi je pomagal proti bledenju las saj sem imela na laseh barvo le na vrhu ter na nekaterih pramenih, kateri so bili roza in verjetno veste kako hitro pastelne barve bledijo (čeprav so bili moji roza prameni vidni še 3 tedne). Prav tako mi zaščiti lase proti toploti, katero sedaj kar precej uporabljam, saj so kratki lasje precej trmasti ter ne držijo oblike.

My thoughts:
You might not remember, however when I was little I used to love and basically almost ate Vademecum Junior toothpaste. If you know the smell you knor how amazing it is and yes this shampoo smells exactly the same which I love ! And the scent lingers on your hair for a looong time which is great because I feel like I just came out of the salon. I know you also love the feeling when you come out of the hair salon with a shiny, great smelling hair that lasts for a long time. You can achieve that with this shampoo.
So, the packaging is interesting because you rotate the top and the little hole opens through which you can dose the product. It might bother you but the big version (750ml) comes with a pump.
The texture is quite thick, not too liquidy. Also I have to mention that I'm always sceptical with shampoo because my hair gets greasy quite easily, so I buy only the ones that are made for my type of hair. However, this one cleans my hair so good and doesn't grease it up quickly. Also because I apply conditioner only on the ends of my hair I can ensure you that this shampoo softens my hair on the entire lenght. I can't say if it helped to treat color of my hair because it wasn't that obvious and pastel colors fade quickly. However, it does help protecting your hair from heat and other conditions.

Balzam 

Conditioner

Tudi ta balzam ima omamen, njami vonj. Spet značilna embalaža, katera pa je v tem primeru manjša (250 ml) kar se meni zdi super, saj balzam vedno porabim zelo počasi, sploh pa sedaj, ko imam res krajše lase. Ima zelo gosto teksturo ter moram embalažo res stisnit, da priteče ven. Pusti lep mehak občutek na laseh ter jih zelo odišavi. Glede na to, da si trenutno vedno ravnam lase, saj se mi konice zvijajo, se mi zdi, da jih dobro zaščiti.

Vem, da izdelki niso najbolj poceni ampak izražajo svojo kvaliteto. Mene je pa vonj še bolj prepričal. Če bi sama kaj kupila, bi verjetno to bil balzam saj se mi zdi, da je to nega, ki jo vsak las res potrebuje ne glede na šampon in se tudi ne porabi tako hitro.

Običajna cena 300ml šampona in 250ml balzama: 29,50 € (13,41 €/250ml).

Slovenska fb stran Tigi.

You Might Also Like

4 comments

  1. Super post. Zgledajo dobri izdelki.Imam samo enega Tigi izdelek in sem z njim zadovoljna, tako da jim dam plus.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je ta duo "prodal" že sam vonj :D res noro ! Škoda, ker jih drugače lahko kupiš samo prek spleta al pa pri frizerju.
      Tudi jaz sem zadovoljna s tem kar sem do zdaj sprobala :)

      Delete
  2. Sem se ustavila pri zobni pasti na krokodilčka, morem it povohat nekam :D

    ReplyDelete

Facebook

♥