First Impressions - Essence Cosmetics TE Nauti Girl: Eau de Toilette & Longlasting lipstick

Friday, June 12, 2015

Hello girls.
I said I wouldn't shop but then I thought why not spoil myself a bit after some time. I had this lipstick in my mind when I got a press release, however it's again peachy shade, which I have a ton of. Then I just couldn't pass it up in the store. This collection reminds me of one of their old collections called: 50's girls reloaded which also had similar makeup items ! Here you can the entire Nauti Girl collection. Let's see what I thought about two of the products I bought.

Živjo dekleta. 
Čeprav sem rekla, da bom nehala nakupovat kozmetiko, ker res ničesar ne potrebujem, pa sem se odločila, da se malce razvajam. Ko sem videla opis te kolekcije ter izdelke me je najprej pritegnila marelična šminka, čeprav jih imam že ogromno. Ampak spet me je prevzel odtenek in sem jo vseeno kupila. Naj pa še omenim, da me kolekcija zelo spominja na eno izmed prejšnjih: 50's girls reloaded. Tukaj pa si lahko pogledate vse izdelke, ki so na voljo v tej kolekciji.  Torej poglejmo kakšno je moje mnenje o dveh izdelkih, ki sem jih kupila.





EAU DE TOILETTE - Like a nauti girl

Essence says: 
Like a gentle sea breeze… This floral-fruity and aquatic scent spreads a pure maritime summer feeling! The head note is absolutely fruity and offers a sparkling freshness with its bergamot, black currant, peach, melon, tangerine and lemon ingredients. Coconut, lotus blossom and oceanic elements in the heart note provide an aquatic, floral touch while raspberry, musk and vanilla add depth in the base note. Playful and fresh, this eau de toilette is reminiscent of your last sailing trip on the wideopen, sparkling sea – pure freedom!

Absolutely agree ! It's fresh and a bit fruity. Perfect for summer ! Also it reminds me somehow of my belowed D&G - Light Blue Dreaming in Portofino, though that one is not fruity. I've never tried Essence fragrances before, though I've tested them but somehow none of the scents appealed to me. This one was totally different and right up my alley, so I needed it. I do recommend you to have a sniff of this freshness. As for the staying power, it's not longlasting but you can smell it on your skin for couple of hours.

Price: 3,49€

Z opisom se popolnoma strinjam saj ima ta totaletna voda popolnoma svež vonj s pridihom sadja. Spominja pa me tudi na mojo najljubšo dišavo za poletje: D&G - Light Blue Dreaming in Portofino katera ni tako sadna. Morem priznat, da pred tem nisem še kupila nobene Essence dišave, pa vendar sem jih nekaj preizkusila v drogerijah in me ni nobena posebej pritegnila. Ta pa je res popolnoma po mojem "okusu" in sem jo preprosto morala imeti. Čeprav ni dolgo obstojna, jo lahko vonjate še nekaj ur po nanosu. Prav tako pa je bolj poceni.

Cena: 3,49€

LONGLASTING LIPSTICK - Chew First






Essence says: 
Summer lips… soft apricot-nude provide your lips with a gorgeous finish and a light shine. The longlasting formula feels wonderfully smooth and pleasant on your lips. And the white packaging looks great with the nautical style.

This lipstick is really creamy, pleasant to wear and the shade looks really nice. Also the applications is very simple. I do think it would look a bit better on taned skin because it would be a nice summer contrast, however on me it looks nude. It's not really longlasting due to it's creaminess but I don't mind it 'cuz it's cheap.

Price: 2,49€

Ta šminka je telo kremasta, lepo nosljiva, ne izsuši ustnic, odtenek pa je prav tako zelo lep. Prav tako se zelo enostavno nanaša. Morda pa bi izgledala zelo fajn na porjaveli koži, saj bi nastal super kontrast. Tako pa na meni izgleda bolj kot kakšna "nude" šminka. Ni pa dolgo obstojna, saj je kremasta, kar me sploh ne moti saj je bila zelo poceni.

Cena: 2,49€

p.s. Let me know what did you like from this collection or if you have bought anything ?

You Might Also Like

5 comments

  1. Ti, ti Simona! Res jih imaš preveč :D

    Lepo ozadje! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo! .. nikol ni preveč :P ne sej sem pred kratkim 2 marelični oddala, ker mi tekstura ni bla všeč ^^
      p.s. ozadje je majčka :3

      Delete
  2. Mene tudi zelo spominja na tisto staro kolekcijo.. :) Luštno, ampak tnx god ne rabim nič! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jaz sem pred leti povsod iskala tisto marelično šminko..pa takrat še nisem mela nobene v mareličnem odtenku...sej po eni strani je tak fajn, da se ene stvari vračajo.
      Všeč mi je še bil moder eyeliner, ker ima tud avtomatski šilček vgrajen, ampak se na meni eyelinerji ne obnesejo dobro :/
      Parfuma pa ne bi kupla, če ga ne bi povohala...me je potem takoj prevzel ^^

      Delete
  3. ooo top kolekcija :3 šminka tudi mene mikaa.a in laki za nohteee ohhh

    ReplyDelete

Facebook

♥