Farmasi Face & Lips: CC cream, Compact powder, Blush, Lipstick 2 in 1

Sunday, June 21, 2015

Živjo dekleta !
Če ste brale prvi del moje ocene Farmasi izdelkov (obrvi in oči) - kjer sem tudi predstavila smisel znamke Farmasi - je tukaj še drugi del, ki bo morda malce bolj navdušujoč saj so se ti izdelki izkazali za toliko boljše. Pa kar naprej k branju...



CC obarvana krema za obraz - odtenek: Light to Medium




Lahkotna obarvana krema z opaznim nežnim pudrasto rožnatim vonjem. Le ta je meni zelo všeč, čeprav se na koži vonja še kar nekaj časa po nanosu kar bi lahko koga motilo. Tekstura je bolj tekoča ter je potrebno embalažo pred uporabo pretresti. Se zelo enostavno nanaša in daje občutek mehke kože, med tem ko je ne izsuši. Na mastni koži se mogoče malce slabše obnese. Odtenek pa je res med "svetlim ter srednjim" saj je temnejši od moje polti, ampak ni pretemen. Prekrivnost je minimalna do srednja, ampak boljša od prekrivnosti vseh BB in CC krem, ki sem jih do sedaj preizkusila. Polt olepša, prav tako pa prekrije oziroma popravi rdečico na obrazu ter daje naraven, sijoč izgled. Ob uporabi pudra v kamnu se dobro obnese tudi na moji mešani/mastni polti, čeprav zaradi tega obstojnost ni takšna kot pri tekočih pudrih saj je vendar CC krema. Mene je ta izdelek še najbolj presenetil in ga uporabljam čez dan, kadar vem, da ne bom zunaj cel dan.

Cena: 7,5€ 

BEFORE / AFTER APPLYING CC CREAM


A "tinted face cream" in a light shade with a powdery, rosy scent which is quite noticable even when applied on the skin. Maybe some people wouldn't like this, however i'm totally fine with it. Application is very easy as it is light-weight and blendable. Also I do feel like you have to shake it before use because it contains a bit of "water". It feels soft on the skin and hydrating without feeling heavy or greasy. This shade is a bit darker than my skin however it's still not too dark for me - it would even be a bit too light for summer time. The coverage is not great but it's the best from all BB and CC creams I've tested so far. The finishing look is natural and a bit glowy while correcting your imperfections such as my redness. With the use of compact powder it performs better on mixed/oily skin.

Silky touch kompaktni puder - odtenek: 01





Drobljiv puder v kamnu v zelo svetlem odtenku, primernem za mojo polt. Ima mehko teksturo, zato je potrebno pazit kako ga nanašamo s čopičem, saj delci letijo naokoli. Embalaža pa mi je zelo všeč saj je s svojim ogledalom ter "gobico" zelo priročna za potovanja. Prav tako ima pudrast, prijeten vonj. Obraza pa ne matira popolnoma, temveč mu da naraven izgled, brez da bi se opazilo, da je na koži "prah". To mi je res zelo všeč, saj se ne opazi koliko izdelka imam na obrazu in moja koža ne izgleda popolnoma brez "življenja" temveč ji podari lep izgled.

Cena: 5,9€

Nicely packaged powder: with a sponge and a mirror - perfect for traveling. Texture is a bit crumbly or should I say: powdery as there is quite a lot of fall-out. However, I really like the product itself. It doesn't look cakey, but it mattifies your skin to the point where it looks more natural and not completely flat. It just looks really nice. The smell is again lovely, powdery which is a nice touch. I do really like this product.

Tender rdečilo za lica - odtenek: 07




Zelo dobro pigmentirano rdečilo v plastični embalaži, ki je očitno kar značilna za to znamko. Zaradi tako močne pigmentacije morate paziti kako "namočite" čopič vanj, saj ga lahko nanesete preveč. Tudi ta izdelek se malce bolj drobi, ampak sem osebno že tega navajena. Obstojnost se mi zdi kar dobra, kljub majhnemu bledenju. Skratka se mi zdi odlično.

Cena: 4€

A really pigmented blush in a plastic packaging which seems to be the staple for this brand. Because of it's pigmentation you have to be careful how you apply it onto your brush. It is again a bit crumbly, however I don't mind it that much. Longevity is great: it wears of just a little bit at the end of the day.

Shine rush 2 v 1 rdečilo za ustnice in lip gloss - odtenek 07







Embalaža je plastična in ne deluje trda ali draga, pa vendar mi je všeč majhno ogledalo ob strani saj je priročno za popravke. Sama bi si verjetno želela, da bi tudi druge moje šminke vsebovalo ogledalo, čeprav je precej majhno. Sama šminka je zelo kremasta in se enostavno nanaša. Ne izsušuje ustnic, ter jim podari sijaj. Prav tako pa je zelo dobro pigmentirana. Glos je lepo bleščeš in diši zelo sadno in njami. Je pigmentiran, čeprav hitro zbledi, če ga uporabljate samostojno.

Šminka / Lipstick
Lipgloss
Lipstick + lipgloss

Again a bit more of a "cheap" plastic packaging, however it has a little mirror on the side. I wish a lot of lipstick would have this since it's so useful. The lipstick itself is really creamy and easy to apply. It doesn't dry out your lips but it had a shiny effect. Also it's nicely pigmented. Well, it doesn't last long on your lips since it's so creamy, so you'd have to reapply it. The gloss is really shiny and smell yummy of fruits. It's pigmented however by itself it wears off quickly.

Cena: 5.9€


WEARING ALL FARMASI PRODUCTS





Da lahko vidite vse cene in podatke o izdelkih se morate predhodno registrirati.
Če želite nakupovati ter še nimate sponzorja, lahko vpišete: SimoncaR

You Might Also Like

2 comments

  1. Tale znamka pri meni nekako pade v senco Flormar in Golden Rose od primerljivih. Moram spet malo pogledat ali bi me sedaj kaj navdušilo. :D
    Šminka in glos zelo lepo izpadeta na tebi.

    ReplyDelete

Facebook

♥