Disappointing products #5

Thursday, September 20, 2018

Hi girls.
I'm back with a little bit of a negative post. Dishing about some products that did not meet my expectations and are just not worth the price. Have you tried any of them and disliked them or maybe even liked them ? Let me know...Also you can find a few posts like this one here.

Živjo punce.
Tokrat se javljam z eno malce bolj negativno objavo. Spet vam predstavljam nekaj izdelkov od katerih sem pričakovala več kot pa so dosegli ter niso vredni svoje cene. Je kateri izmed njih tudi na vaši listi nezaželenih izdelkov? Ostale podobne objave pa lahko najdeš tukaj...



L'oreal Brow Artist Sculpt - 01 Blonde
This brow product firstly has a weird shape to it, so it's very hard to brush your eyebrows with. And secondly the product has a weird colour to it which is somehow very yellow and not ashy at all. It is just not a great find and I recommend you Golden Rose Brow mascara overall.

Ta maskara za obrvi me je razočarala po celi črti. Najprej, ima zelo čudno obliko krtačke, ki je tako debela, da si ne moreš natančno počesati obrvi ter ima na koncu še konico s katero bi lahko zarisal obrvi, ampak je vse skupaj zelo nerodno. Hkrati pa ima ta odtenek zelo čudno barvo, saj je nekako rumeno obarvan ter sploh ni sivkast oz "pepelnato blond", kar sama iščem v takšnih izdelkih. Najbolj vam priporočam Golden Rose Brow maskaro, ker je popolna za takšen tip izdelka.


The Body Shop Matte Clay Foundation - 010 Peruvian Lily
This was my first time trying TBS foundations. The shade is actually perfect for me: it's so pale and yellow toned, so it suits me. And the finish is nice natural matt. However on me, it doesn't have much lasting power, so it's starts to separate and transfer quite quickly. So I could get a two hours wear out of it when just going to lunch or something. I am very sad that it didn't work out for me, because I love the shade.

Tole je moj prvi tekoči puder znamke TBS. Kupila sem ga, ker je odtenek popoln za mojo polt: je zelo svetel ter ima rumen podton, kar se zelo lepo zlije z mojo kožo. In tudi končen izgled je lepo naraven matt. Sicer pa žal na meni res ni obstojen. Kar hitro zbledi ter se loči na predelih. Tako, da ga lahko nosim samo kako urco ali dve, če grem na pijačo/kosilo. Zelo mi je žal, da mi ne ustreza saj mi je odtenek res zelo všeč.


Benefit Bad Gal Lash Mascara - mini
I am not disappointed with many mascaras but this one just left me "meh". And I seem to have a mascara in each one of this kind of posts because I store them away to mention. The brush is quite big with standard bristles which I love. But then the formula didn't wow me. It is on a drier side, so you have to brush the eyelashes many many times. Firstly it adds some length and then a bit of volume. But even if I apply it many times, it won't give me the wow effect. I am used to nice, volumizing and thickening mascaras and this one just doesn't meet my expectations. The final look is just too natural. But if you like going for a natural effect, it might be for you. Also if you have oily eye area, make sure to set it very well because it transfers under the eyes.

Bi rekla, da nad maskarami nisem dostikrat razočarana, vendar se v vsaki takšni objavi znajde ena, saj jih pridno hranim za omembo med izdelki, ki so me razočarali. Torej, krtačka na tej maskari je kar običajna s ščetinami, ki so prijetne na trepalnicah. Tekstura pa je precej suha in me ni navdušila. Četudi jo naneseš kar nekajkrat, končen učinek ni wow. Sama imam rada res goste in malce daljše trepalnice. Tale maskara pa na trepalnicah pusti nekaj barve, jih lepo podaljša, vendar sploh ni volumenska. Ker pa imam bolj mastne veke, se ta maskara rada odtisne pod očmi, kar mi prav tako ni všeč. Učinek je precej naraven, tako da če vam je to sicer všeč, bi vam morda maskara ustrezala.


Lush Pumice Power
This is the first Lush product that disappointed me. I am such a fan of Lush and this product was recommended by someone, so I had to try it. It's supposed to be a scrub and soap for your feet. It smells a bit fresh and will probably get rid of any uncomfortable smells. It is quite a gentle scrub and on the touch it feels like fine sand. This is the first thing I don't like because it doesn't feel very scrubby and will leave a sandy feeling on the bottom of the shower. I feel like it softens the feet just a bit but doesn't get rid of any dead skin to be honest. It lasts for ages if you keep it out of water and it's very cheap. Sadly for me it doesn't work but some love it.

Tole je verjetno prvi Lush-ev izdelek, ki me je razočaral. Res sem preizkusila veliko njihovih izdelkov in tale je bil precej priporočen. Gre za piling za stopala oz. milo. Ima prijeten svež vonj kateri naj bi odstranil neprijetne vonjave. Sicer pa je precej nežen piling, ki se občuti kot pesek (tudi na dnu tuša). Na koži je precej nežen, kar že takoj pomeni, da stopal ne bo kar veliko zdrgnil. Malce zmehča stopala, sicer pa ne odstrani trde kože. Je poceni izdelek, katerega porabiš res malo, če ga po uporabi ne izpostavljaš vodi. Sicer pa ni nič kaj posebnega, ker se mi zdi, da z njim stopala drgnem "v prazno".

Gillette Venus Razors
Well beauty is not only skincare and makeup for me. So I have to touch on the subject about shaving as well. Ever since I've discovered the all mighty Venus Breeze razors, I cannot use anything else. But sometimes I venture into trying something else, as a beauty junkie I am. I've tried the men's Gilette version but was not that wowed by them (they were still nice). And then I tried these standard Venus ones for women and was just so disappointed. They only have three razors but they just don't give you that close shave. If you want a very close shave you have to pull and tighten the skin, however that can result into getting cut a bit. I just want my razor to give me a very close shave which Venus Breeze does. Those razors look just like this one but with some added soap, however they just work very differently. 

Lepota pa niso samo teme o lepih izdelkih, ampak se morem kdaj tudi dotakniti teme o britju. Odkar sem v najstništvu odkrila opevane Venus Breeze britvice, od njih ne odstopam in jih venomer kupujem ter uporabljam. Tu in tam pa še vedno zaradi firbca preizkusim kaj drugega. Preizkusila sem moške Gilette britvice, ki me niso ravno navdušile, čeprav so precej dobre. In potem sem enkrat kupila paket nekaj škatlic teh klasičnih britvic. Takoj sem bila razočarana. Čeprav imajo tri rezila, kakor Venus Breeze, ta ne delujejo niti približno tako dobro. Sama imam rada, da britvica pobrije dlačice čim bolj blizu kože (še posebej pod pazduho ter na intimnih predelih) in ta klasična britvica pusti kakšen milimeter ali dva dlačice, četudi uporabiš novo. Je kakor bi se brila s staro britvico. Lahko poskušaš kožo napet, kar se včasih pozna pri tem, da se vrežeš, pa še to ne bo pomagalo. Ne vem kako Venus Breeze na pogled izgledajo enako kot te, ampak imajo samo dodatno milo, vendar delujejo popolnoma drugače. Te pač niso vredne cene in sem zelo razočarana, ker sploh ne vem kaj naj z njimi.

You Might Also Like

5 comments

  1. Maybe for others it will meet their expectations. Thanks for the feedback!

    ReplyDelete
  2. Just continue sharing your thoughts.

    ReplyDelete
  3. If we will be quiet and ready enough, we shall find compensation in every disappointment.

    ReplyDelete

Facebook

♥