September Favorites

Tuesday, October 15, 2019

Hi girls.
It's time for favorites. Technically this is August and September favorites since I haven't tried that many new products and have stuck to these ones the whole time.

Živjo punce.
Čas je za najljubše izdelke. In sicer so to izdelki, ki sem jih najraje uporabljala avgusta ter septembra, ker tudi nisem preizkusila toliko novih izdelkov ter sem jim ostala zvesta.


Batiste Fresh
Batiste dry shampoo is my holly grail. Though I usually stick to same versions: Original, Tropical or Blonde. I really hate the flowery and too sweet scents, but I decided this Fresh one. And right away I loved it. The scent is very light, refreshing but not heavy. Though I think this version is a bit lighter and not as effective and white as the Original one. 

Brez Batiste suhih šamponov si več ne predstavljam rutine. Običajno vedno uporabljam že preverjene in priljubljene verzije: Original, Tropical ali Blonde. Niso pa mi všeč cvetlični ali sladki vonji. Tako, sem se odločila, da preizkusim ta svež Fresh vonj. In takoj mi je postal všeč, ker je vonj bolj nežen in osvežilen ter ne tako umeten. Hkrati pa se mi sicer zdi, da je ta različica lažja in sam prah ni tako bel in učinkovit na najbolj mastnih laseh. Še vedno je super, ampak za dneve, ko lasem res ni pomoči, izberem raje Original verzijo. 


Skindinavia The Makeup Finishing Spray - Oil Control
This is a great setting spray. I bought it because it's a dupe of Urban Decay All Nighter spray which I loved for years now. I can confirm that it's quite similar. Very lightweight and dries down in a second. It prevents makeup from being cakey and prolongs the wear of makeup. Still I don't think such spray would keep my makeup from sliding off in a biggest heat, but it still works for every day. I prefer Skindinavia just by its scent. All nighter is so artificial, but Skindinavia has a nice gentle smell. Plus it's quite cheaper.

Ta sprej imam doma že kar nekaj mesecev, vendar sem ga pozabila omeniti. Kupila sem ga seveda, ker naj bi bil cenejša različica Urban Decay All Nighter fiksirnega spreja. Meni se zdi, da je to res in sta si zelo podobna. Sprej je zelo lahkoten ter se takoj posuši. In pa tudi embalaža je super, saj je meglica zelo fina. Sicer so vsi ti spreji super za fiksiranje in zmanjšajo "pudrast" videz, vendar vseeno ličilom ni pomoči v največji vročini, ko se le ta topijo s kože. Za vsak dan in večjo obstojnost pa jih z veseljem uporabljam. Razlika med sprejoma je v večini pri vonju, saj ima All Nighter tak umeten, neprijeten vonj, medtem, ko ima Skindinavia prijeten nežen vonj. In pa seveda je precej nižja cena. 


De Le Roi Anti Age cream
I got this cream a few months ago. I didn't get around to trying it out because I simply have so many creams open. Now that I've tried it, I can share my thoughts with you. It contains pomegranate extract, aloe vera and shea butter. First of all, I love that this cream has a very thick texture. Though when you apply it, it sinks in nicely and is not sticky afterwards. Also it has a nice scent which to me smells a bit of apples. I cannot talk about the anti-age effect, however I really love how hydrating and moisturizing it is. I use it as a part of my evening routine. 


Tole kremico imam doma tudi že nekaj časa. Ampak se trudim najprej porabiti ostalo kozmetiko za nego obraza. Končno sem jo preizkusila in zdaj lahko z vami delim svoje mnenje. Ta krema vsebuje izvlečke granatnega jabolka v kombinaciji z aloe vero in karitejevim maslom. Najprej sem opazila, da ima krema precej gosto teksturo. Pa vendar, ko jo naneseš na kožo in lepo vtreš, se kar hitro vpije in za seboj ne pusti lepljivega občutka. Ima tudi prijeten vonj, ki me malce spominja na jabolka. Seveda o "anti-age" učinku ne morem govoriti, vendar mi je všeč kako dobro je hranljiva.  Prav tako je moja koža po uporabi zelo mehka. Uporabljam jo pri večerni negi obraza. 


Catrice Luminice Highlight & Bronze Glow Palette - 020 Feel Gold
I've been using this highlighter (the middle shade) on daily basis for two months now. It's just perfect champagne highlight that gives you a really nice glow. It's not too shimmery and glittery, plus it blends into the skin effortlessly. Currently this is my top recommendation for drugstore highlighter. Read more about it here.

Ta osvetljevalec uporabljam že dva meseca skoraj vsak dan. Zame je to popoln odtenek osvetljevalca, saj je v barvi "šampanjca" ter ni preveč zlat ali rumen. Je dobro pigmentiran in doda res lep sijaj brez, da bi bil preveč bleščeč. Tekstura pa je ravno pravšnja in se ne drobi preveč in se ob nanosu na kožo lepo zabriše. Trenutno je to moje top priporočilo za cenejši osvetljevalec. Celotno objavo lahko najdete tukaj.


Essence Contouring Duo Palette - 10 Lighter Skin
Lately I haven't been testing much from Essence but this time I thought I'd see if there's something promising. Well this product certainly surprised me. The texture of the product is nice and smooth but with quite some fallout. However, the shades are really great - cool toned. The light shade might be too light for most of people, however on me it shows a bit and then I just mix it with darker shade to get the perfect contour.  Though the packaging is a bit cheap.

Zadnje čase redko preizkusim kaj od Essence ličil, pa vendar me je zanimalo, če je na voljo kaj zanimivega in uporabnega. Tako me je ta izdelek presenetil. Tekstura je gladka in se lepo nanaša, čeprav se v embalaži precej praši in drobi. Pa vendar, sta odtenka ravno pravšnja, bolj hladnega podtona. Svetel odtenek je za večino ljudi presvetel, vendar se na moji koži vseeno pozna. Potem pa ga še malce zmešam s temnejšim odtenkom, da je barva primerna zame. Sicer pa je embalaža bolj lahka, poceni. 

You Might Also Like

1 comments

  1. My developer is trying to persuade me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on various websites for about a year and am nervous about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net. Is there a way I can import all my wordpress posts into it? Any help would be really appreciated!
    black seed oil hair loss treatment

    ReplyDelete

Facebook

♥