Catrice Makeup Fall Update

Friday, August 09, 2019

Živjo punce.
Po dolgem premoru, sem spet nazaj. Vmes se mi je pokvaril še laptop (katerega še vedno nimam) in mi je zato malo težje pisat objave na katerem drugem računalniku. Ko se nečesa navadiš, je pač to to. Se bom pa potrudila, da vseeno spišem vsaj eno objavo na teden. Če imate kakšne želje za objave, jih lahko pustite v komentarjih. Danes pa bo govora o Catrice novostih katere sem prejela nekaj tednov nazaj. Ja, znamke že razmišljajo o jeseni. Meni pa to ni niti najmanj všeč saj se vse prehitro odvija. Ampak vseeno sem pozdravila novosti z navdušenjem. Catrice se vedno izboljšuje in tudi nova kolekcija je odraz tega. Vsi izdelki so tudi veganski.

Hi girls.
Now it's been too long since I wrote anything. I don't wanna make excuses but I worked a lot and then my laptop broke which is still in repair. I have a hard time writing my posts on anything but my laptop. I just got used to it so much. I swear I'm gonna try harder this time. If you have any wishes for any posts, just leave them in the comments.
Now let's get to the topic of the day which are new makeup products from Catrice. I received them a few weeks back. I don't really like how brands think about next season so quickly but I was still excited about these products. Catrice just keeps getting better which I really like and you'll see when I show you the products today. All of them are also vegan.



Crystallized Amethyst 010 Raise Up Your Voice Eyeshadow Palette - 10,49€


Paleto senčil sestavljajo trije matt odtenki in sedem sijočih ter metallic odtenkov. Vsebuje nekaj vijoličnih tonov ter predvsem nevtralne, zelo nosljive tone. Všeč mi je kombinacija odtenkov, saj vsi pašejo na moje zelene oči b(tudi vijolični). Senčila so dobro pigmentirana, kljub temu, da okoli nastane kar nekaj odvečnega prahu. Zabrišejo se zelo enostavno. Tudi matt odtenki so dobro pigmentirani, čeprav se "prašijo". Sicer kvaliteta ni presežek, ampak za drogerijska senčila se vredu obnesejo tudi čez dan. Seveda je spodaj potrebno uporabiti še podlago za senčila, še posebej pri mastnih vekah. V paleti je tudi precej veliko ogledalo, kar je super za potovanja. Embalaža pa je iz kartona ter na magnet in je precej lahka.


Eyeshadow palette has ten shades of which three are matt and seven are shimmery/mettalic. Right away I noticed a few purple/lilac shades but then you also have a nice variety of nude, everyday shades, so it's wearable. I think the combination of shades compliments my green eyes. Eyeshadows are nicely pigmented even though there's some fallout. They blend easily. Even matt shades are well pigmented, even though there's quite a lot of fallout with them. The quality of shades is not extraordinary, however for a drugstore palette it's quite good. Also the shadows last a long time, though you always need to use an eyeshadow primer, especially if you have oily eyelids. Palette also comes with a nice big mirror so it's travel friendly. Packaging looks very chich but is made of sturdy cardboard with a magnet.



Luminice Highlight & Bronze Glow Palette 020 Feel Gold - 7,29€


Paletko sestavljajo trije odtenki: nežen osvetljevalec, intenziven osvetljevalec v šampanjec odtenku ter bronze osvetljevalec. Prvega odtenka ne uporabljam, ker je tako nežen, da se ga na koži ne opazi. Sredinski osvetljevalec pa je res odličen saj je dobro pigmentiran in odtenek je popoln. Ni preveč zlat in ne preveč rumen. Lepo se zlije s kožo in daje lep sijaj. Zadnji odtenek pa je bronzer in osvetljevalec - 2 v 1. Sicer se mi za bronzer zdi preveč sijoč. Je pa odličen odtenek osvetljevalca za lepo zagorelo polt, saj še poudari videz zagorele kože. Ni pretemen in tudi sama sem ga preizkusila na vrh bronzerja na licih. Paleta je iz kartona, ampak se ne občuti ceneno. Noter je tudi dovolj veliko ogledalo.


This glow palette had three shades: soft highlighter, intensive highlighter and bronzing highlighter. The first one is just too soft and doesn't show up on my skin. The second highlighter is a really nice champagne color. It's not too gold or too yellow. And is very pigmented, so the glow really shows. Highlighter is not glittery, so you just get a nice shine. While the bronze highlighter seems as a bronzer with lots of shimmer. If you are nicely tanned, it would just work as a darker highlighter which is still flattering on the skin (i've tried it), but I wouldn't use it as my main bronzer. Palette is made out of cardboard but still feels luxurious (and more environmentally friendly).




Lip Glow Glamourizer 010 One Gold Fits All - 5,29€


Balzam deluje glede na pH ustnic in prilagodi odtenek. Tako, da ima vsaka svoj odtenek. Meni moj ni najljubši, saj na meni izgleda res živo pink zato ga ne bi uporabljala kot vlažilen balzam za vsak dan. Je pa sicer vredu za dneve, ko bi si želela res močno poudarjenih ustnic. Malce me tudi motijo zlate bleščice. Šminka ima tudi zelo njami vonj po breskvah ter je kremasta in vlažilna. Odtenek pa je dolgo obstojen. Mi je pa zelo luštna embalaža od šminke.


This lip balm gives your lips a pink shade based on pH level, so every girl is supposed to have a bit different color. On me, it is very bright pink which is not my faovrite because I couldn't use it as a everyday lip balm. However maybe on the days when I want a bright pink lipstick it could work. Also the gold glitter bothers me. The lipstick has a yummy peach scent and is very creamy and hydrating. But the packaging is really cute. 

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥