Mascara comparison: L'oreal Volume Million Lashes Original & Excess

Wednesday, December 18, 2013

Hello :) Long time no see :P
Well I had too much stuff going on in school and still working from home, so I decided to take a break and focus on school instead, but I was really craving posting some reviews and things :)
So for this review/comparison I decided to compare two mascaras because I have been recently given the L'oreal Volume Million Lashes Excess and I already owned the original version, so I wanted to compare them :)
I'll keep it short and simple !

Živjo ! Dolgo časa se nismo slišali :P
Preveč stvari se je dogajalo na faksu in pa zraven še delam od doma, zato sem se odločila, da si vzamem malo premora in se malce osredotočim na faks, vseeno sem si pa želela objavit kakšno oceno ali kaj podobnega :)
Za tole oceno sem se odločila, da bom primerjala dve maskari, saj sem pred kratkim dobila v natečaju L'oreal Volume Million Lashes Excess maskaro, hkrati pa sem že imela originalno različico, zato sem se odločila, da ju primerjam :) Vem pa, da obstajajo še druge različice, ki jih nisem preizkusila !

Tale objava bo bolj kratka in enostavna, saj želim, da govorijo slike zase !


Volume Million Lashes Excess on the left & Original version on the right
Volume Million Lashes Excess na levi & Original različica na desni


The same row as above. Here you can see the difference !
Volume Million Lashes Excess: Longer brush and in the middle the bristles are shorter
Volume Million Lashes Original: Shorter brush and all the bristles are pretty much the same length

Enaka postavitev kt na prejšnji sliki. Tukaj se vidi razlika !
Volume Million Lashes Excess: ima daljšo krtačko in na sredini so ščetine krajše
Volume Million Lashes Original: krajša ščetka in vse ščetine so skoraj enake dolžine





My eyes without makeup :)
Moje oči/trepalnice brez kakršnegakoli make-upa


The eye on the left: Volume Million Lashes Original
The eye on the right: Volume Million Lashes Excess
Difference: Original version is more clumpy, The Excess version separates my lashes really nicely
Both mascaras: Add volume and length

Oko na levi strani: Volume Million Lashes Original
Oko na desni strani: Volume Million Lashes Excess
Razlika: Originalna verzija daje veliko "grudic", Excess različica lepo loči trepalnice
Obe maskari: Dajeta volumen in tudi dolžino

HOW TO GET RID OF CLUMPY LASHES
( kako se znebiti "grudic" na trepalnicah ?!)


When my mascara gets clumpy I use this brush, you can buy it everywhere (I believe it's for brows but it totally works on lashes because the wand is similiar)

Ko mi maskara naredi grudice na trepalnicah vedno uporabim tole krtačko, kupiš jo lahko povsod in ni draga ! (Mislim, da je v bistvu za obrvi ampak zelo fajn deluje na trepalnicah saj je krtačka podobna tistim v maskarah)


Final result (the lashes are now almost separated on the eye on the left ! )
Končen rezultat ! (trepalnice so zdaj lepo ločene tudi na učki na levi strani ! )

Which one would I choose:  I always search for masaras that give you volume, because my lashes get really long with any kind of mascara :) I would definitely choose the Excess version because I really like the brush, it gets into all the lashes and separates them really nicely and gives me a nice volume.

Katero bi izbrala: Sama vedno iščem maskare, ki dajejo volumen, saj so moje trepalnice dolge ob uporabi bilokatere maskare :D Vsekakor pa bi izbrala Excess različico, ker mi je zelo všeč krtačka in mi lepo loči trepalnice in mi daje lep volumen !

& if you wonder how many coats I applied - I always apply 1 and a half coat of mascara :)
& če te zanima koliko maskare sem nanesla. Sama vedno nanesem 1 in pol sloja, ker se mi ponavadi zdi da je 1 sloj premalo :)

Love and Lemons, Simona


You Might Also Like

5 comments

  1. Mi je prav všeč učinek, ki ga naredita tvojim trepalnicam. Sama sem poskusila samo Diamantissime maskaro, ki pa je porazna. Je pa volumen to, kar iščem pri maskarah, ker se mi zdi, da imam zadosti dolge (tako kot ti).
    Katera pa ti je najljubša maskara za volumen od vseh, ki si jih probala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :3
      Joj ta je težka, kr mi trenutno veliko maskar ugaja, morem pa še sprobat Deborah 24 absolute volume in 2000 Calorie od Max factorja, ki ju imam doma (zgledajo obetavne).
      Trenutno mi najbolj odgovarja Maybelline Colossal volume ! ker mi ne dela grudic, krtačka mi zlo ugaja in volumen je fajni :)
      Pred to, sem pa vedno uporabljala Bourjois Volume Glamour :)

      Delete
  2. Efekt na tvojih očeh je super, ampak na mojih je tako povprečno zgledala tale črna.. No, itak vse pohvaljene na meni delujejo povprečno :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je ful odvisno tudi od trepalnic :) Črna verzija pa tudi meni ni najbolj všeč :)

      Delete
  3. Super primerjava, jaz imam desno :)

    www.blogvivalavida.com

    ReplyDelete

Facebook

♥