My Perfume collection

Tuesday, March 18, 2014

Hello again :3
This week I really didn't have any energy or idea what to post, but I already have some blog titles prepared, so it was time to post this one :) It's my perfume collection (eventough some of these are only EDT).
First, let me say that my collection is rather small & that's because I don't like buying perfumes a lot because I seem not to use them up very often. Although looking at my collection I think I might purchase 1 or 2 this year :P I just need to find a perfume that I would love, not just like :) Also I was lucky enough to receive a lot of these. But some of the perfumes that you won't see I gave away to my mom, just because I got annoyed with the scent : D
So here it is !


1. Lancome - La Vie Est belle (this perfume is really sweet, like a candy, but everytime I wear it, people notice this fragrance. Sometimes it is too sweet, but a lot of people love it anyways :) )
2. Marc Jaobs - Honey (this is a very fresh scent, you can smell honey a bit - which I'm not a fan of, but still it is really nice ! - however if you don't like the honey, you should give a sniff of DKNY below !)
3. D&G - L'amoureux (This scent is discontinued but you can still find it on ebay or some other sites. This is for sure unisex smell because you can smell the musk, however when it wears off a little bit it is veeeery fresh & lovely ! )
4. Christina Aguilera - By night (I used to wear this perfume all the time. It is fruity but floral at the same time. Very yummy !)


5. Kylie Minogue - Showtime (Very sweeet, but a bit floral & feminine perfume. It really is nice & I can't say anything bad about it :) )
6. D&G - Light Blue Dreaming in Portofino (Ok, so this perfume is my favorite. It is an amazing spring/summer scent. I don't like the original Light Blue but this particular one is sooo diferent & fresh & lovely. I'm sad it was only a limited edition - I hope I find it somewhere when the bottle is finished)
7. DKNY - Be Delicious (Another very fresh perfume. Ofcourse it contains green apple, but it doesn't smell like it at all. It is very similiar to M.J. - Honey, but if you don't like the honey smell, this one is for you ! I prefer it over Honey :). Out of all DKNY "apple shaped" perfumes this one is my fav. )
8. Christina Aguilera - Christina Aguilera (This is the first perfume C.A. made. It is such a feminine but lovely scent. I just love it & will continue to buy it forever :P


So tell me which is your favorite perfume :)

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

12 comments

  1. 2,3,6,7,8 so tudi meni top parfumi <3
    Jaz jih imam preveč, trenutno verjetno nekje 25...ampak je bv, ker jih ne porabiš. Še vedno se najbolj spominjam moje tete, ki ima že odkar sem bila otroček isti parfum...in vedno ko ga kje zavoham se spomnim nanjo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uh to pa je zbirka ! :D Jaz bom mojo zbirko mogoče samo za 1 ali 2 razširla, ampak še to bom majhno različico parfuma kupla, ker velikega res težko porabim :S Sem pa včasih imela samo 1 parfum in se mi je pol pokvaril -.-

      Delete
  2. Razen 3 in 5, sem vse ostale sprobala in so mi bili všeč.. Mi je pa od D&G za razliko od tebe, ljubša original različica Light blue in ga imam vedno v rezervi :) Za nakup Honey parfuma se pa še odločam, testerček mi je bil sicer zelo zelo všeč - naravnost obožujem ta vonj ampak se mi zdi, da na meni nikakor ni obstojen in potem ne vem a se mi splača dat toliko denarja za ta parfumček ali ne :D Moram še premislit :) Drugače imaš pa super zbirko parfumčkov :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz pa sem tolkokrat povohala Light Blue pa mi nikol ni bil všeč, čeprav je tolk ljudem fajn :D
      Drugač pa Honey je meni predrag...Mogoče probaj povohat tale DKNY, ker sta ful podobna pa je menda cenejši. Al pa če najdeš še kerega podobnega :D
      Hvala :)

      Delete
  3. Lancome in D&G sta tudi meni všeč (čeprav za zadnjega ne vem a mi je všeč LE al navadni), ostalih pa pomoje nisem nikoli sprobala razen CA, ampak me nikoli niso pritegnili.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrjetno ti je originalen všeč :P Kr je vsem ^^ Meni pa ta 2 CA pa še novi črn fajn dišita ^^ Je pa res, da morda niso ne vem/originalni vonji :D

      Delete
  4. Christina Aguilera By Night imam tudi jaz in je res super, sploh majna steklenička, ki jo vedno nosim s sabo, ko rabim nekaj za na pot:) Moji najljubši so Far Away od Avona, Fantasy od Britney Spears in Cascade od Chopard:) Sami dokaj sladki parfumi:) Drugače pa poskusi kakšnega od Naomi Cmpbell, ker so mi do zdaj bili vsi razen enega super:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmh od N.C. sem jih en čas nazaj vohala pa mi niso bli všeč, mogoče bi mogla spet. Drugače sem pa danes ful parfumov povohala v drogeriji in mi je Chloe tak ostal v mislih, kr je res ful drugačen od drugih. Če greš dobro povohat ogromno parfumov opaziš da so si eni ful podobni. Tak sem novega od D&G Dolce povohala in je čist podoben DKNY pa malo Honey.. nothing special, samo ogromna cena -.- .. Chloe pa res, ne morem najt enakega :)

      Delete
  5. jaz mam tudi 1. in 4. in res prelepo dišita. :) sploh 4. sem jaz tudi na začetku, ko sem ga kupila, nonstop uporabljala, potem pa sem se malo ustavila, ker nisem hotela, da mi ga prehitro zmanjka. :D zdaj ga mam pa še čisto malo in ga bom mogla enkrat spet kupit, samo moram prej nekaj drugih porabit, ker jih mam čisto preveeč (obsedenka pač.:/). :)
    moji naj parfumi pa so: Escada Especially, Bruno Banani (Made for Woman in Magic Woman) in en francoski, ki sem ga kupila v Parizu v parfumeriji Fragonard. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Escada parfuma pa še nikoli nisem imela, pa so mi vedno bli dokaj všeč :) Bruno Banani pa mi ni več, kr sem mela 1 pa sem ga dala mami, ko sem se naveličala :P

      Delete
  6. glede 8 se strinjam. jst sm ga pred kratkim porabila in pol sm si kupla še enega :)

    ReplyDelete
  7. glede 8 se strinjam. jst sm ga pred kratkim porabila in pol sm si kupla še enega :)

    ReplyDelete

Facebook

♥