O twist Hair Elastics (slo)

Friday, December 05, 2014

Živjo, 
tokrat bom govorila o elastikah za lase, ki sem jih v giveaway.u dobila od podjetja O Twist. Odločila sem se, da tudi z vami delim moje mnenje saj so vsi izdelki ročno izdelani ter narejeni v Sloveniji.



Sledite jim lahko tudi na fb, kjer imajo tudi nagradne igre.


*elastike na levi sliki trenutno ni možno kupiti

Kot dodatno darilce sem dobila še posebno zlato elastiko z bleščicami, ki je super za božični čas, novo leto ter ostale posebne priložnosti.
Sama rada sicer takšne elastike uporabljam doma, saj imam rada visok čop in takšna elastika mojih las ne spne preveč močno, kar je zelo prijetno. Vendar pa takšne elastike mojega čopa ne držijo visoko saj je težji in niso tako zelo močne. Elastike tako ne poškodujejo, ne lomijo ter ne "zvijejo" vaših las in ni potrebnega dodatnega ravnanja. Prav tako pa lahko izgledajo luštno na laseh ter na zapestju, ko jih ne uporabljate.

O Twist poleg elastik, katere stanejo posamezno 1,5 € (v kompletu se cene razlikujejo), ponuja tudi različne obroče za lase, elastike z dodatki ter sponke itd. Imajo tudi ogromno izbiro barv.

Sama sem podobne elastike že prej uporabljala in so mi super, saj mi npr. invisibobble, ki obljubljajo enake lastnosti niso všeč, ker pač ne zgledajo lepo in niso tako udobne na zapestju :)
Te O Twist elastiek so tudi lepo darilo, še posebej z bleščicami.

Trenutno pa imajo tudi 20% popust + darilo.

*objava ni sponzorirana

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

5 comments

  1. Meni so te elastike super in so edine, ki jih uporabljam že kakšno leto ali dve. Imam pa take, ki jih delam sama in od O'Twist. En mini nasvet fellow dolgolaske - za visok čop si najprej spni zgornji del las z eno elastiko, potem pa dodaj drugi del las in oba spni z drugo elastiko. Drži kot pribito in še bolj volumenski čop izgleda :) Invisibobble pa tudi meni niso všeč, ker sploh ne držijo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aja, zanimivo.. bom sprobala ! :) .. ja :P

      Delete
    2. Meni tudi tiste sploh ne držijo, imam preveč las...

      Zanimive zgledajo tele, sploh zlata (seveda) :D

      Delete
    3. hehe :)
      jaz mam te najraje doma, pa pri fantu al pa ko je nuja..v glavnem jih redno uporabljam :3
      ja, jaz mam od ene druge znamke tud srebrno :3

      Delete
    4. bi si pa ful rada nardila kitko pa pol uporabla tole gumico, ampak ne morem, ker mam tak fejst postopoma postrižene lase :D

      Delete

Facebook

♥