Shop my stash: Face cleansers (mixed/oily skin)

Wednesday, December 17, 2014

Hello :)
I decided to start with new series called "shop my stash". It sounds a bit weird, but let me tell you that everytime I use up a specific product I look at my collection and kind of "shop" and choose what I want to use next.
Because of that, I decided to show you what I have or use and give you a short overview, We'll start off with face cleansers. I have to mention that I think face cleansers are not worth spending a lot of money on. You can get the same effect while using the cheaper ones.

Živjo :)
Tokrat sem se odločila, da ustvarim serijo "shop my stash" oziroma "šoping moje zaloge". Mogoče zveni malo čudno, ampak običajno, ko mi zmanjka določenega izdelka, pogledam v mojo zbirko in "nakupujem" ter izbiram kaj bi naslednje porabila. 
Zaradi tega sem se odločila, da vam pokažem kaj se trenutno najde v moji zbirki in vam nekaj malega povem o izdelkih. Začela bom z izdelki za čiščenje obraza. Vsi so bolj namenjeni mešani do mastni koži, ker je to pač tip moje kože. Moja logika pri izdelkih za čiščenje obraza je, da ni važna cena, saj tudi najbolj poceni izdelki delujejo prav enako. Zato ne zapravljajte velike količine denarja za takšne izdelke, raje si kupite dražjo, učinkovito kremo.







Eucerin DermoPurifyer

Have been using it for 2 months and all I can say is that it did not impress me. If I didn't receive this one for free, I definitely wouldn't be buying it - because of the price. The packaging is really clever, because you press on top of it and it kind of opens on one side which has a tiny hole in it + the whole tube is squeezable. It's a clear gel and it foams nicely on the skin, however the smell is a bit too medicinal and it doesn't do much for my skin. It is still a nice face wash.

Ta gel uporabljam malo več kot 2 meseca in ni nič posebnega. Če ga sama ne bi dobila zastonj, ga definitivno ne bi kupila, ker je precej drag. Sama embalaža je pa super, ker pritisneš na vrhu in se na eni strani odpre, kjer je tudi majhna luknjica. Prav tako pa je embalaža izdelana iz bolj mehke plastike, tako da jo lahko stisneš. Gel je prozorne barve in se lepo speni. Vonj mi pa ni ravno všeč, ker je tak bolj medicinski. Prav nima nobenega posebnega učinka na moji koži.

Bioderma Sebium

I've talked about this one here as well. As much as I like it, because it has a nice smell and it cleans my skin well, it is just too expensive and it doesn't do anything for my skin (again). Also I like the pump on the packaging.

O tem sem že govorila. Ta gel mi je kar všeč saj ima fajni vonj ini lepo očisti mojo kožo, pa vendar je res predrag in nima posebnega učinka. Najbolj mi je pa všeč tudi embalaža s pumpico.

La Roche Posay Effaclar

Another expensive face wash. This one is a small version. Again, I got it for free and it's a nice one, but nothing special. As all of the above, it removes all the oils and impurities off the skin, however it doesn't do anything special. It's a decent face wash with quite a nice fresh smell which kind of reminds me of Vichy Normaderm.

Še eno dražje čistilo za obraz. Tale je sicer v manjši verziji, ampak sem ga spet dobila in mislim, da ni nič kaj posebnega. Kakor vsi drugi geli, ki sem jih prej omenila, lepo očisti obraz vseh nečistoč in olj, ampak ni nobenega posebnega učinka. Je kar vredu in ima svež vonj, ki me spominja na Vichy Normaderm.



Afrodita Cosmetics Clean Phase

I've used this one only ten times, because of my big collection, however I love the smell. I'm not a fan of foams because I don't feel like they cleanse my skin that well, however this one is quite creamy and feels nice on my face. I'll be using it now in the colder months, because my skin is feeling dry and this one doesn't strip your face off of everything. I was really glad to listen to the whole presentation of the line and was given this product as well.

Ker je moja zbirka kar velika, tega izdelka nisem ravno veliko uporabljala, ampak mi je zelo všeč vonj. Drugače nisem ljubiteljica pen za čiščenje za obraza, ampak je ta bolj kremasta in je občutek na obrazu zelo fajn. Tole bom zdaj uporabljala, ko je bolj mrzlo, ker je tudi moja koža bolj suha in se mi zdi, da ta pena ni tako "očiščevalna" in ne izsušuje kože preveč. Zahvala gre seveda Afroditi, kjer sem na dogodku tudi poslušala prezentacijo o tem izdelku.

Afrodita Cosmetics Young&Pure

Tried it a few times, however it is quite nice. It is a face gel, scrub and mask - 3in1. The smell is really lovely and there are not that many particles in there, so it's not that harsh. It could be more of a face scrub, but I don't feel like it's that scruby.

Tega gela nisem ravno veliko uporabljala, vendar je prijeten. Je 3v1 kar pomeni, da naj bi bil čistilni gel, piling ter maska v enem. Vonj je osvežilen, sama tekočina pa ne vsebuje veliko delcev, tako, da je bolj nežen piling. Lahko bi se smatral za piling, vendar ni tako grob.

Essence My Skin
I mentioned this face wash here. It's super cheap and still nice. Has a fresh cucumber scent, foams nicely and it cleans your skin well. I do recommend it.

Tudi ta izdelek sem na blogu že omenila. Je res poceni in kar fajn. Ima svež vonj po kumaricah, se fajn speni in kožo lepo očisti. Sama ga priporočam.

p.s. I didn't show my face scrubs & milk cleansers

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥