Avon Nutra Effects: Self-foaming Face wash, Mattifying toner, Balance Day Cream

Sunday, July 05, 2015

Živjo punce.
Morda ste na slovenskih blogih že zasledile kaj o novih Avon kremah: Nutra Effects, sama pa sem dobila priložnost, da sem preizkusila tudi čistilno peno ter tonik. Tako sem celotno rutino zamenjala ter uporabljala samo Nutra Effects izdelke (zdaj so v moji rutini že 2 meseca).


Nutra Effects osvežilna čistilna pena za obraz (4,30€) - link






Čistilna pena za obraz za globinsko očiščeno, tonirano in osveženo kožo. Za normalno do mešano kožo, za vse starosti.
• globinsko očisti kožo, odstrani nečistoče in make up
• kožo pusti matirano
• izboljša videz por
• koža je po videzu in občutku uravnovešena skozi ves dan

Pomaga zaščititi kožo pred izsušitvijo in luščenjem. Hipoalergena. Nekomedogena. Dermatološko, alergološko in klinično testirana. Primerna za občutljivo kožo.


Mnenje:
Lepo kremasta čistilna pena. Ima svež vonj, katerega ne znam opisati. Ne izsušuje moje kože ter je čiščenje z njo prijetno, saj se občuti mehko na koži. Meni je všeč saj opravi svojo nalogo. Ne vem, če ravno matira kožo, vendar jo pusti res čisto. Sama pri čistilnih izdelkih za obraz ne opazim čudežev ali razlike saj sem jih že veliko preizkusila ter sem mnenja, da je vseeno katero čistilo uporabljaš. Tako tudi pri tem nisem opazila vidnih sprememb. Drugače pa mi je zelo prijetna pena za čiščenje obraza.

My thoughts:
A really creamy cleansing foam with a fresh scent. It cleanses my skin nicely and is gentle and definitely not drying to the skin. I do really like it. I wouldn't say that it mattifies my skin, however it leaves it not shiny but really clean. Other than that I didn't notice any difference. I would recommend it though.

Nutra Effects matirajoči in osvežilni tonik (4,30€) - link





Matirajoči in osvežilni tonik. Za mešano in mastno kožo, za vse starosti.
• tonira in osveži kožo
• odstrani odvečen sijaj
• učinkovito odstrani umazanijo, olje in nečistoče
• koži podari matiran zaključek

Vsebuje mešanico pudrov, ki izjemno vpijajo olje za takojšen matiran zaključek, ter čistilno jagodičevje, čistilno sestavino na osnovi rastlinskih izvlečkov, ki pomaga odstraniti umazanijo, olje in make up. Nekomedogen. Hipoalergen. Dermatološko, alergološko in klinično testiran. Primeren za občutljivo kožo.

Na žalost ta tonik na prvih mestih vsebuje Alcohol denat. (denatured alcohol), kateri pripomore k izsuševanju kože ter pri mastni koži lahko povzroči še večjo proizvajanje olja. Torej je ta alkohol slab ! Sicer to pomeni, da res matira kožo temveč jo dolgoročno izsušuje.
Več si lahko preberete tukaj in še v izčrpnem članku tukaj.

The research is clear: Alcohol harms your skin's protective barrier, triggers free-radical damage, makes oily skin and redness worse, and is best described as "pro-aging." Why bother, given the damaging effects of topical alcohol and the hundreds of skin-friendly alternatives available?


Mnenje:
Zanimivo mi je, da tonik matira kožo. Pa vendar moje kože ne zateguje, ter trenutno še ni izsušena, čeprav me ta alkohol malce skrbi. Zakaj ? Ker sem že imela nekaj podobnega v preteklosti in sem po dolgi uporabi ugotovila, da res ne vpliva dobro na moj tip kože. Kljub temu je dober jutranji tonik, saj mora biti moja koža pred nanosom česarkoli dobro matirana, zvečer pa si seveda nočem matirat kože, temveč jo čim bolj navlažim. Zaradi pudrov ga moreš pred uporabo premešat. Embalaža je standardna in nimam pripomb. Vonj pa je svež.

My thoughts:
It's interesting to see a mattifying toner since I only use creams to mattify my face. This product doesn't tighten my skin, however the alcohol being one of the main ingredients really bothers me. I've had toners with alcohol and they did not work fine on my skin: they dried it out. I did find this toner to be good for mornings: it prepared my skin for any makeup, however I wasn't using it at night because ofcourse I don't want to mattify but mostly nourish it at that time of the day. You have to shake the packaging before use though. And I don't mind the packaging because it's completely fine. Also the smell is nicely fresh.

Balance dnevna krema (5,90€) - link

Matirajoča in vlažilna dnevna krema normalizira tvorjenje olja in stopnjo vlažnosti kože. Vsebuje SPF15. Primerna za mešano in mastno kožo.
• matira predele, ki so nagnjeni k sijaju
• kožo ohranja uravnovešeno
• nudi vlaženje

Nekomedogena. Hipoalergena. Dermatološko in klinično testirana. Primerna za občutljivo kožo.




Mnenje:
Najbolj me moti embalaža, saj se brez "zaščitne plastike" oziroma notranjega pokrovčka - katerega bi zlahka zgubila - enostavno ne zapre. Ampak dobro, še vedno je vsebina enaka. Vonj ni moj najljubši saj ni kaj preveč poseben, je pa vseeno malce svež in bolj naraven. Tekstura je srednje gosta, ter se ob uporabi minimalne količine, dokaj hitro vpije v kožo. Kot morda veste sem že preizkusila ogromno matirnih krem in ta ni najbolj matirajoča, pa vendar je v redu kot podlaga pod ličili. Žal pa moje hitro mastne kože ne matira tako dobro kot jo druge kreme. Tako bi jo priporočala tistim, ki se ne "svetite" preveč oz. je vaša koža normalno do srednje mastna ali se torej ne zmasti tako hitro.

My thoughts:
I kind od dislike the packaging due to having to keep and inner "cover" (which I would loose eventually), otherwise the cap won't twist on and close properly. Let's focus on the products itself. The texture is a bit thicker, however if you use a tiny amount it would absorb nicely. The smells is ok: fresh and a bit natural. I do have to say that this one it not as mattifying as other creams I've tried so far. It is still nice to use under makeup. Sadly, it doesn't mattify my skin enough, so I would recommend it to girls who have normal to combination skin or if your face doesn't get greasy that quickly.

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥