Kozmetika Afrodita: Event z blogerkami

Thursday, July 02, 2015

Živjo !
Danes sem želela z vami deliti nekaj besed o sredinem dogajanju. Če mi sledite na instagramu ter FB, ste verjetno zasledile, da sem skupaj z nekaj blogerkami bila povabljena v Rogaško Slatino na Afroditin sedež <3 Ker so nas tako lepo razvajali vam preprosto morem opisat nekaj detajlov in kaj novega sem tudi sama izvedela. Najprej naj omenim, da se morda ne zavedate kakšno čudovito kozmetično znamko imamo v Sloveniji, saj le ta sledi trendom ter vas njeni izdelki res ne bodo razočarali. Med kupom tujih znamk pa se na žalost zgodi, da pozabimo na svoje "poreklo". Letos pa praznujejo tudi 45 let !
V njihovi upravi smo se zbrale tudi, da si ogledamo njihove nove tuš gele katere bomo prav tako testirale. Objava pa upam, da čimprej na blogu !
p.s. fotografije so posnete s slabim fotoaparatom na telefonu.


(na fotografiji: Tanita)



Najprej nas je skozi dogajanje v podjetju Kozmetika Afrodita popeljal filmček, kjer smo videle, da nastajanje njihovih izdelkov poteka zares profesionalno in je v njih vloženo veliko truda. Z izdelki se ukvarjajo mikrobiologi, kjer v laboratoriju testirajo primernost za našo kožo saj njihovi izdelki niso testirani na živalih !. Imajo tudi svojega grafika, ki ima svoj stil izdelovanja embalaž, tako da res ostane vse v "hiši".
Morda, če še ne veste izdelujejo izdelke za drogerijsko prodajo ter tudi za profesionalno uporabo v salonih. Tako se lahko naročite na določeno nego v njihovem Beauty Centru ali pa tudi v ostalih salonih, kasneje pa doma nadaljujete z vzdrževanjem "lepotnega tretmaja".

Kot vidite po fotkah, smo se zelo sladkale !
Ogledale smo si tudi njihovo trgovino, nakar je sledila kavica v centru Rogaške Slatine.






Sama prej še nisem bila na pravi negi obraza in ko sem slišala, da bo potekalo vse skupaj uro in 15 minut, se mi je zazdelo, da me čaka res profesionalna nega obraza. Upam, da vam bom postopek same nege opisala po zaporedju, ki je pravo.
Najprej mi je kozmetičarka s peno odstranila vsa ličila na obrazu ter očistila vrat ter področje dekolteja, sledilo je pršenje z vodico in nato nanos pilinga, ki vsebuje vitamin C. Le ta začne delovati ob stiku z vodo. Nato mi je to seveda sprala in je sledila masaža obraza, vratu, dekolteja ter zgornjega dela hrbta z veliko količino kreme. To se mi zdi, da je potekalo kar kakšnih 20 minut saj si je res vzela čas in vse dobro opravila. Sama pa sem uživala, ko mi je zmasirala rame.
Sledila je maska, katero je pred tem v obliki prahu pomešala z vodo. Ta maska je bila osvežujoča in zares hladilna ! Med tem, ko je maska delovala na mojem obrazu, je sledila masaža stopal na reflesknih točkah. Sledilo je spiranje maske z vodo in nato mi je na obraz nanesla Oxygen ampulo ter tekočino vmasirala v kožo. Dekleta smo iz posameznih sob prišla popolnoma relaksirana.

Nega, ki so jo izvajali je nova v njihovem Beauty Centru in se imenuje OXYGEN, kakor se imenuje tudi njihova nova linija, ki sodi med bolj profesionalne.

Kasneje smo še odšle na čudovito kosilo. Ja, zelo so nas razvajali !





You Might Also Like

6 comments

  1. Itak sem že po fotkah vidla, da je blo noro :D
    ej kako imata s Tjašo dolge noge!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, res je blo :) prava mala družinica smo bli :3
      Hehe, to se komaj zavedam, ko vidim kako fotko ! :D

      Delete
  2. Replies
    1. ja !!! <3
      tega razvajanja res ne bom pozabila :) sem se počutila zelo "special" :)

      Delete
  3. Čudovite ste. Kar žarite! :D

    ReplyDelete

Facebook

♥