Essence Fun Fair: Blush & Cotton Candy Nails

Sunday, July 19, 2015

Živjo punce ! 
Danes bom govorila o omejeni kolekciji Fun Fair, znamke Essence. Upam, da najdete izdelke še v kakšni bližnji drogeriji saj vem, da par dni zamujam z objavo. Sicer sem že v pregledu izdelkov videla, da izgleda vse zelo luštno in punčkasto, kar ni moj stil, pa vendar so izdelki izgledali obetavni. Pa si oglejmo kaj menim o teh dveh...

Hello girls.
I got the chance to try some new products from new TE from Essence called: Fun Fair. In the preview everything looked really yummy and cute, however the colors are a bit girly to me but still fun to try. Let's see how I like these two products...


02 sweetheart´s sweet tooth





To rdečilo je po mojem mnenju bolj podobno osvetljevalcu. Predstavljam si, da je na temnejši koži bolj opazen, pa vendar daje ličkam lepo osvetlitev s svetlo roza podtonom. Prav tako bi ga lahko uporabila kot senčilo, za osvetlitev oči. Pigmentacija je zelo dobra ter na obrazu ostane precejšen del dneva.

This blush to me is more like a highlighter. Maybe it would show up more on a darker skintone, however it's shimmery and it gives nice sheen to the cheeks. You could also use it as an eyeshadow to brighten up your eyes. Pigmentation is great though and it stays on for the most of the day !

Price/cena: 3,29€



02 sugar for my honey!






prah sem nanesla na vrh belega laka za nohte
I sprinkled the dust on top of white nailpolish


Ta izdelek pa dobesedno izgleda kot sladkorna pena v majhnem lončku. Je turkizno mint barve ter vsebuje tudi nekaj bleščic. Čeprav sama nisem tako ustvarjalna z nohti, pa bi ta izdelek vseeno priporočala tistim, ki imate radi ustvarjate bilokaj na nohtih. Na mojih nohtih se je ta izdelek izkazal kot efekt, ki se na daleč ne opazi kaj preveč. Najbolj pa so mi všeč bleščice. Ker je odtenek tako svetel, se lahko umaže. Prav tako se tekstura malce uniči.

This products literally looks like cotton candy in a small pot. Also it has some glitter in it. I'm not a fan o these kind of products, however it looks interesting and if you love playing around with nail art I would definitely recommend it ! It doesn't create such a noticeable effect on your nails, however because it's such a light color it can get dirty easily. I do like the glitter ! + I did also notice that the texture changes a bit and it's not as fluffy.

Price/cena: 2,79€


Izdelke lahko najdete v drogerijah, kjer prodajajo Essence kozmetiko, ali na click2chic

You Might Also Like

7 comments

  1. Blush je zame osvetljevalec, ampak je pa lep :D
    Mislim a veš kaj sm js zdej gledala pri tej objavi "uuuu glej Simona ima bonbončke, kolk je ura, kdaj končam delat, jaz si jih grem tudi iskat, jih nisem jedla že 2 tedna"
    Čisto sm OT.
    Drugače pa to za nohtke sem jaz imela podobno od MUA, mi je packarija pa vse mi je odpadalo, sem bila kot mačka ki se goli. To ni zame.

    ReplyDelete
    Replies
    1. je lep ja :) tud za senčko.
      To je bil moj namen ! Da se ti zlušta nekaj sladkega ob fotkah ^^
      Meni tudi ta prahec ni bil ne vem kaj ampak je zabaven (prej še nisem sprobala kaj podobnega) in bo mogoče komu všeč :)

      Delete
  2. Čisto osvetljevalec ja...

    Joj nohti zgledajo hudi, ampak tudi jaz nimam potrpljenja za to packarijo haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veš, ni tak "messy" nanašanje prahu, ker ima tako luknjico, da ne stresaš vsega ven, pa hitro se nalepi na noht pa posuši vse skup tud prej :)

      Delete
  3. Jaz sem si pa danes privoščila svetlo roza lak Fun Fair in sem izvedla, da je matt, komaj čakam da ga poskusim! Super objava, meni je zelo všeč ta cotton candy nail look. Zanima me kako dolgo zdrži? (•◡•) ♡

    ♡ http://eva-kingdom.blogspot.com/ ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mene zadnje čase laki sploh ne mikajo (razen na stopalih mam skoz namazane nohte :3), tako da me to ni interestiralo, čeprav sem vidla da so lepih bonbončkastih barv.
      meni ni zdržalo dolgo..se mi zdi, da se pod vodo začne hitro uničit in počasi izgubi teksturo. to sem samo jaz opazla :)

      Delete
  4. Ravno danes sem gledala tale blush. Dejansko bolj izgleda kot osvetljevalec. Odtenek mi je pa prekrasen ♥

    ReplyDelete

Facebook

♥