Review: Paula's Choice Skin Balancing Oil-Absorbing Mask

Sunday, January 18, 2015

Hello!
If you have seen my October haul, you might have noticed that I mentioned I'll do a review on this product. And that's what I'm doing today finally, right ?
I won a product of my choice (worth up to 35€). I knew I wanted something for my oily skin, because I've heard good things about this brand. I have quite a collection of face cleansers, toners and creams. I was thinking about buying the AHA cream, but you kind of have to wear sunscreen while using this and I'm too lazy for that.
I decided to get a face mask. I've always wanted a face mask in a tube, because it's more neat and you get a lot of uses out of one packaging.

Vem, da sem že oktobra obljubila oceno tega izdelka in končno sem jo tudi spisala.
Ta izdelek sem dobila v Paula's Choice nagradni igri, kjer sem si lahko izbrala izdelek do 35€. Ker imam ogromno drugih izdelkov za nego kože obraza, sem se odločila za masko, ki je primerna za mojo mastno kožo.
Vedno sem si želela masko v tubi, ker jo lepo počasi porabiš in se mi ne zdi toliko "umazanije" oziroma zapletenosti pri uporabi.



What Paula says:
New formula! For mixed to oily skin. Soothing formula absorbs excess oil, reduces enlarged pores and blackheads, smooths rough, uneven skin, helps minimize clogged pores, rinses easily, clinically proven non-irritating 100% fragrance-free and contains no dyes or coloring agents

Paula zagotavlja:
Nova, izboljšana formulacija! Za mešano do mastno kožo. Pomirjujoča formula vpija odvečno maščobo s kože, zmanjšuje povečane pore in ogrce, gladi grobo in neenakomerno kožo, čisti in minimizira zamašene pore, s kože se spira z lahkoto, klinično dokazano ne draži kože, 100% brez dišav in barvil.







Picture one: Right after applying / prva slika: takoj po nanosu
Picture two: when it dries / druga slika: ko se maska posuši

My opinion:
The packaging is ok and I love the fact that it comes in a tube. The cap opens, however, I like to unscrew the top, so I'm left with a small hole, which is perfect for dozing and nothing get's messy.
When I first tried it I was a bit sceptical, if this is going to dry on my skin. The consistency is thick and really creamy, so it's easy to apply and work with. And then in about 2 minutes it dries on your skin. To start of it is white and then it dries to almost clear mattifying layer. It instantly absorbs all of the oils on your skin and it leaves it feeling soft.
Also it doesn't tighten your skin too much while using it + it doesn't irritate my skin or leave a burning feeling while drying. It is a really pleasant product I would say.
It does help with troubled, uneven skin, however I didn't notice that it would minimize my pores. Also it can tame down any breakouts.

Price: around 20-30 € depends on the country (visit their official website)

I really like this mask. Eventhough it's not cheap, the price is really comparable to how much product you get.

Moje mnenje:
Embalaža je vredu in mi je zelo všeč, da je tuba. Kljub temu, da se pokrov odpre, ga sama najraje pokrov odvrtim, tako da na vrhu ostane majhna luknja skozi katero je doziranje zelo enostavno, brez packarij.
Ko sem ta izdelek prvič preizkusila sem bila skeptična kako se bo ta maska posušila na moji koži saj je precej kremasta in bolj gosta zaradi česar je nanašanje enostavno. Po 2 minutah ali še manj se maska hitro posuši na koži. Torej na začetku je tekstura belo-siva, nato pa se na obrazu posuši v matirajoč sloj, ki je komaj viden. Maska takoj posrka vso olje s kože ter jo pusti mehko.
Prav tako pa kože ne izsušuje preveč ter je ne zateguje ali draži. Je zelo prijetna.

Pomaga pri mastni koži z nepravilnostmi, pa vendar sama ne opazim, da bi se moje pore zmanjšale. Kljub temu tudi pomaga omiliti mozolje.

Meni je maska všeč, čeprav morda ni najbolj poceni, pa vendar je količina res primerljiva s ceno.

Cena: 24,90 €/118 ml (nakup na spletu)

Love and Lemons, Simona


You Might Also Like

3 comments

  1. Super objava, sem čakala na njo :) Ampak vseeno mislim, da si bom najprej testerčke te maske naročila, ker navsezadnje je res kar draga :/ In če deluje povprečno/podobno kot vsaka druga maska potem ne bom šla v nakup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na žalost so tako vse izdelke pri PC podražili :/
      Odvisno katere maske uporabljaš oz. kakšna je njihova cena, te potem skoraj isto pride, če to veliko tubo kupiš :)

      Delete

Facebook

♥