January Beauty Discoveries

Tuesday, January 30, 2018

Živjo punce.
Ne dolgo nazaj sem govorila o favoritih leta 2017. Vendar sem kar hitro v začetku leta odkrila že nekaj novih izdelkov, ki so mi všeč. Sicer z kozmetiko za nego obraza nisem eksperimentirala, saj moram porabit goro krem. Sem pa odkrila nekaj čudovitih makeup izdelkov.

Hi girls.
Even though I've recently posted a blog post about my 2017 favorites, in 2018 I already discovered some nice products. I haven't been experimenting much with skincare, because I'm trying to use up my products.


The Body Shop Matte Lip Liquid - Windsor Rose

The Body Shop Matte Lip Liquid - Windsor Rose

Čeprav nisem ljubiteljica matt tekočin šmink, jih vseeno tu in tam testiram. TBS mi je poslal komplet treh njihovih tekočih šmink, med katerimi je ta bež odtenek res izstopal. Je super "nude" bež barve in je ravno pravšnji za mojo svetlo polt. Tekstura je penasta in lahkotna. Po nekaj urah pa se vseeno občuti suho. Prav tako ne zdrži tako dolgo, vendar je meni všeč kako žametno izgleda ter sam odtenek, ki je popoln. Prav tako diši malce sadno.

I'm not really a fan of matt lipsticks, however when I receive some, I test them. I've gotten three shades from TBS and this one really stood out to me. It's a great neutral nude shade. Texture is like mousse and it feel lightweight on the lips. Of course after a few hours it feels more drying, however at first I forget that I'm even wearing it. It is not the most long lasting one, but I just like the velvety finish and mainly this shade.

The Body Shop Matte Lip Liquid - Windsor Rose

Nyx Cosmetics High Voltage Lipstick - 05 Flutter Kiss

Nyx Cosmetics High Voltage Lipstick - 05 Flutter Kiss

Kremaste šminke pa vedno z veseljem uporabljam. Tudi tekstura te Nyx šminke je zelo kremasta ter je zato udobna na ustnicah. Pigmentacija pa me je presenetila, saj je izredno pigmentirana, že z enim slojem (kar običajno ni značilno za tako kremaste šminke). Diši lepo in je prav prijetna za uporabo. Tudi odtenek je lep, temnejši "nude". Izdelke Nyx najdete na Spleticna.si

In opposite, I mainly love creamy lipsticks and this one is just up my alley. Texture is very hydrating and comfortable on the lips. And pigmentation is amazing, as it covers the lips completely with just one layer. Plus it's very affordable.

Nyx Cosmetics High Voltage Lipstick - 05 Flutter Kiss

The Body Shop Tea Tree Oil

V moji rutini je manjkal tretma za mozoljčke, ki se mi pojavljajo tu in tam. Nekaj znamk sem že preizkusila pred nekaj časa, vendar sem se tokrat odločila za The Body Shop ter njihovo linijo s čajevcem, ki mi običajno res ustreza. V embalaži je tekoča, prozorna tekočina, katero naneseš samo na posamezne mozoljčke. Na meni res odlično deluje, saj posuši mozoljček ter prepreči, da bi se razvijal. Super mi je tudi zato, ker lahko na obrazu uporabim vlažilno kremo ter se s to tekočino osredotočim samo na problematične točke.

I had to get some kind of treatment for pimples, here and there. I've tried other brands but have decided on TBS, just to try something new because I love tea tree oil for troubled skin. And I'm very happy about my choice. In this small pot is a clear liquid which you put only on separate pimples. And it works amazing. Doesn't dry out the skin but it eliminates the pimples or minimises them. It works for me and is great as I can use my normal hydrating cream all over the face and with oil just focus on problem areas.

Vipera Avangarde Makeup Illuminator - 12

Nisem ena tistih, ki bi bila obsedena z osvetljevalci, zato ga večinoma preskočim. Še vedno pa jih rada testiram, ker so mi zanimiv izdelek v rutini. Ta je zelo kremast oz. tekoč ter ga s prsti naneseš na željena mesta. Res se enostavno zabriše brez razmazanja podlage. Všeč mi je tudi odtenek saj je v barvi "šampanjca". Zato izgleda res naravno in ne preveč bleščeče.

Highlighters are not on top in my makeup routine, as I mostly skip it. However I do try a few here and there but mostly love creamy ones which I can blend with my fingers. This one is quite liquidy, which applies so nicely and doesn't look patchy at all. I like the champagne/gold hue to it. Plus it looks very natural and not glittery. It really is nice one.

Bourjois Healthy Mix Pressed Face Powder

Bourjois Healthy Mix Pressed Face Powder

O Healthy Mix liniji govorijo prav vse punce, še posebej pa o tekoči podlagi. Žal je moja koža mešana/mastna večino leta, zato ta "vlažilna" linija ni najbolj primerna zame. Sem pa imela priložnost preizkusiti puder v kamnu, kateri se mi je priljubil. Embalaža je prenovljena, puder pa ima nežen vonj po sadju. Tekstura je žametna ter na obrazu ne izgleda "pudrasto". Mojo kožo matira za nekaj ur, vendar je ne izsuši. Sicer pa zame ne bi bil primeren za poletne dni, saj ne matira dovolj. Trenutno pa mi je ravno to všeč, saj je povrhnjica na moji koži bolj izsušena. Odtenek 02 je malce temnejši, vendar se lepo zlije z mojo poltjo.

I feel like everybody is talking about Healthy Mix range, especially foundation. However, I like my foundations to be really matt because of combination/oily skin. So I never considered buying anything from this range. Though I like trying different powders, so of course I immediately tested it when receiving it. This powder comes in a new packaging which is see-through. It smells fruity and feels very velvety to the touch. When applied on the skin it feels light-weight and not cakey at all which is very nice. It sets my makeup and mattifies for a few hours, though not the whole day. I like it for now that my skin is not that oily, however I probably won't use it for hot summer days when I really need to completely mattify my skin. Shade 02 is not the lightest, however it does blend into my skin.


You Might Also Like

3 comments

  1. Pa si le objavila nekaj ;). TBS šminke so meni tudi všeč, ta odtenek je res lep, vsakdanji. Pa tudi tisti srednji mi je top.
    NYX izgleda čudovit, Vipera osvetljevalec je odličen za pod podlago, prav tako mi je pa trenutno všeč Healthy mix ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, mi je le uspelo, čeprav ni moja najboljša objava :D Je pa začetek.
      Meni se je tale takoj dopadel, ko sem ga dala na ustnice :) Še nimam takšnega super "bež" odtenka.
      Aha, super, čeprav si ga jaz verjetno ne bi upala dati spodaj :)

      Delete
  2. Morem privlečt tole TBS šminko, vse jih tako hvalite, jaz pa sploh ne vem, kje jo imam =P Tale odtenek je pa tako bil narejen zate, super ti paše!

    ReplyDelete

Facebook

♥