March Favorites

Friday, April 12, 2019

Hi girls.
Time for some favorites. I know I forget to do them but I really wanted to do my March ones because there are some interesting products. It seems like everything is evolving around my hair. I could almost call this post: my hair favorites. But then there are two other items I've been loving. So let's see what impressed me in march...

Živjo punce.
Spet je čas za mesečne favorite. Na njih pogosto pozabljam ampak tokrat sem res želela omeniti nekaj izdelkov, ki so me navdušili. Večina se vrti okoli nege za lase, saj sem se z lasmi precej ukvarjala. Pa poglejmo kateri so bili moji najljubši izdelki meseca marca...



L'Oreal Colorista Ombre Bleach

One day I decided to color my hair with a blue Colorista dye. But then I've noticed that since summer my hair is not as light anymore. So I decided to bleach and ombre my hair with this product. In Slovenia you can get it in DM drugstore. It's obviously easy and cheap way to achieve ombre effect at home. I have never colored my hair at home before so for the first time doing it, I think I did quite well. The most important part of this ombre kit, is the brush with which you achieve that look. It is a thinner brush to vertically apply product onto the hair. The kit also comes with all the essentials for bleaching, a small shampoo and also the gloves. Be careful to read the instructions because at first I moved the brush horizontally, which resulted in some stripes in my hair; although it's not that visible. With this kit it is very easy to apply the color and do it by yourself. I do have to again mention that there is no toner in the kit, so my hair turned a bit yellow, but I'm fixing it with a purple shampoo. I am most likely bleaching my hair again soon because I want my ends to be really white and soon I'll also apply purple color to it.

En dan sem bila v DM drogeriji in sem se odločila, da bi ponovno pobarvala lase z Colorista barvo; tokrat modro. Ampak sem kmalu ugotovila, da po poletju, ko sem se postrigla, moji lasje niso več tako svetli. Zato sem se odločila, da malo posvetlim lase in ustvarim ombre s tem L'Oreal setom. Gre za zelo poceni in enostaven način, da si sama doma ustvariš ombre učinek na laseh. Najbolj pomemben del v tem setu je krtačka s katero lažje dosežeš ombre efekt. Je tanjša in nanjo naneseš izdelek ter z njo navpično češeš po laseh. Svetujem da si pred uporabo dobro preberete navodila, ker sem sama pomotoma česala tudi v vodoravno smer, zato imam tu in tam kakšno črto, ki pa ni tako opazna. Set je namenjen samo za beljenje las in zraven ni kakšnega tonerja. Tako so moji lasje postali malce rumeni, česar sem se rešila z vijoličnim šamponom. Verjetno pa bom lase spet pobelila, ker hočem, da so moje konice precej svetlejše. Enkrat pa sledi še nanos vijolične barve. 




Inebrya Ice Cream No-yellow Shampoo

This one was actually recommended by my co-workers. As mentioned, I did an ombre with L'Oreal Colorista Ombre kit. It turned out great but my hair was quite yellow; the same color it goes when my hair is on the sun for a long time. Of course I prefer an ashy color so I needed a purple shampoo. I firstly picked up one from Müller (Swiss-o-par silver shampoo) which wasn't great but then I decided to splurge on this one. You can get it in Tuš Drogerija or DM. It's very intensely pigmented and it totally works. I usually shower and wash my hair firstly with my normal shampoo. When I step out I put on this shampoo on the whole hair and put a shower cap on. I leave it on like that for at least 15 minutes. I wash it off like normal. It doesn't leave any color on the bath tub or sink, however my hands are usually purple afterwards; so a scrubbing is needed. The effect is amazing, especially on the lightest ends where they get a bit grey. It makes a huge difference and I recommend it hundred percent.

Ta šampon za lase so mi priporočila sodelavke. Kot sem že omenila, sem si naredila ombre, vendar so moji lasje postali malce bolj rumen. Sama pa imam raje bolj pepelnato barvo, zato sem potrebovala vijoličen šampon. Najprej sem kupila enega v Müllerju (Swiss-o-par silver šampon), ampak ni bil tako dober. Ice Cream šampon za lase pa je bil nakup leta. Dobi se v Tuš drogeriji in v DMu. Je zelo pigmentiran in je temno vijoličen, ampak res deluje. Sama se običajno stuširam in potem izven tuša nanesem šampon po celih laseh ter na vrh dam kapo za tuširanje. Tako pustim, da je šampon na laseh vsaj 15 minut. Normalno si sperem lase. Šampon ne obarva bane ali umivalnika, vendar pa so moje dlani po nanosu precej vijolične in jih morem drgnit. Učinek šampona je noro dober, ker res takoj nevtralizira rumene tone in tam kjer so lasje zelo svetli, dobijo malce sivega tona. Res je učinkovit in ga 100% priporočam.




Before & After Shampoo | Prej in Potem - vijoličen šampon


Becca Shimmering Skin Perfector Pressed Highlighter - Champagne Pop 

Wasn't a big fan of Opal pressed highlighter, but oh my this one is different. This shade is not as golden, but more champagne (of course) and it blends so nicely with my pale skin. It still is a bit glittery but not too much. It's more like a nice shimmer. Plus it's very pigmented, which I love.

Becca osvetljevalci so zelo opevani. Meni sicer Opal odtenek v kamnu ni tako všeč, vendar je Champagne Pop drugačen. Ta odtenek je tista prava barva "šampanjca", ki se zelo lepo zlije z mojo ultra svetlo poltjo. Še vedno ima nekaj bleščic, ampak to ni tako opazno. Zgleda bolj kot lep sijaj na licih. Hkrati pa je zelo pigmentiran in res izgleda čudovito na koži. 




Elizabeth Arden 8 hour cream

I bought this cream quite a long time ago but somehow forgot to mention it. It's all purpose hydrating cream. Texture looks very thick and oily. I used it firstly on very dry patches on my hands. It was quite nice before bed but it's not the best. Then I used it on my lips which I like the most. The scent is not that pleasant, however I like the effect. It makes your lips look quite oily and juicy. It looks like a clear gloss but better which I love. It won't heal the cracked lips but it does hydrate and plump up the lips. If you're looking for and "oily", watery kinds look, this is the best.

Tole "kremo" sem kupila že kar nekaj časa nazaj ampak sem jo pozabila vključiti na blog. Seveda sem jo kupila spet zato, ker sem slišala same pohvale. Gre za večnamensko vlažilno kremo, tako da jo lahko nanesete kamorkoli, kjer imate suho kožo. Tekstura je res gosta in oljnata. Najprej sem jo uporabljala na suhih predelih na dlaneh. Kožo je navlažila, vendar učinek ni bil najboljši. Potem sem jo začela uporabljati na ustnicah, kjer mi je bila najbolj všeč. Sicer vonj ni najbolj prijeten, ampak mi je všeč učinek. Na ustnicah izgleda kot nekakšno olje ter jih naredi lepo sočne. Sicer ne reši najbolj razpokanih ustnic, vendar lepo vlaži ter daje učinek polnejših ustnic. Če iščete takšen učinek videza "oljnih" ali vodenih ustnic, jo res priporočam.



L'Oreal Paris Professional Mythic Oil

Another hair favorite. I'm not usually into hair care because all I care about is a nice de-greasing shampoo and a dry shampoo here and there. Well I do also put some oil on my wet hair to comb through nicely and keep them away from looking too dry. I didn't care much for this oil but then I started using it and I love the way it smells. It really makes my hair smell nicely even after straightening it. Also I like that it's a bit lighter so it absorbs very quickly without weighing down the hair.

Še en favorit za lase. Sicer je to vse novo zame, saj običajno uporabljam smo šampon za mastne lase in suh šampon tu in tam. Sicer pa vedno nanesem olje na mokre lase, da se lažje razčešejo in so konice vsaj malo negovane. Tole olje je bilo v moji zalogi že nekaj časa. Začela sem ga uporabljat, ker sem porabila starega. In takoj sem odkrila, da mi je res všeč. Tekstura je res lahkotna in se hitro vpije lase ter jih ne zmasti. Hkrati pa ima noro lep vonj, katerega ne znam opisat. Moji lasje dišijo lepo tudi po tem, ko si jih zravnam. To me je najbolj pritegnilo pri tem olju. 

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥