The Body Shop (Christmas edition): Frosted Cranberry scent

Monday, December 15, 2014

Hello again :)
I hope I'm not late with this post, however I just wanted to show you what I got in my Advent calendar from Christmas range: Frosted Cranberry. I just love this scent !

Živjo, spet jaz :)
Upam, da tale objava ni prepozna, če se mislite še odpravljat po kakšnih božičnih nakupih v Avstrijo. Pa vendar, sem vam želela pokazat kaj sem dobila v The Body Shop adventnem koledarju iz linije: Frosted Cranberry. Mene je vonj navdušil !




From L to R: Shower Gel, Shimmer Lotion, Soap
(candle is just a decoration)



Shimmer Lotion is full of fine shimmer, which makes your skin glowy without looking like a discoball. But be careful, you can put too much on !

Shower Gel is lovely, makes your whole bathroom smell amazing & your skin as well. Also makes a nice amount of bubbles.

Soap is not that interesting, however I still love the scent and if you use it on your hands, the smell will last for a long time.

I just wanted to tell you how much I love this scent and if you still have an opportunity to go "Christmas shopping" anywhere where The Body Shop is available, you should definitely smell this scent ! It's amazing. I never liked Christmas and winter scents because I always thought they were too "warm", cinnamon-like and sweet. However, this is one is totally different ! It is fruity - which I love. Reminds me of a strawberry & raspberry scents, though a bit deeper.
I wish you could smell it through your computer screen.
Yes I've also "sniffed" other TBS "winter" scents, but this one is by far my favorite! I wish I bought a full-size product, but you know I have too many body products. Maybe & hopefully they will bring out this scent again next year or at least something similiar.

Losjon za telo z bleščicami je poln majhnih bleščic, ki tvojo kožo naredijo lepo sijočo, ne da bi izgledala kot disco krogla. Kljub temu pa moraš pazit, da ne naneseš preveč produkta !

Gel za tuširanje je zelo prijeten in kopalnico omamno odišavi, prav tako pa je tudi koža po umivanju super dišeča. Naredi tudi lepe mehurčke.

Milo mogoče ni najbolj zanimivo, pa vendar, če si z njim umivaš roke, bodo le te lepo in dolgo dišale.

V tej objavi sem vam samo hotela sporočiti kako zelo mi je všeč ta vonj in če imate priložnost "božičnega oddiha" v kakšnem mestu z The Body Shop trgovino, kar povohajte ta vonj, ker je res odličen ! Sama nikoli nisem oboževala božičnih in zimskih vonjev, ker so se mi zdeli vsi preveč sladki in "topli", prav tako pa jih ima večina vonj po cimetu. Ta je res drugačen ! Je zelo saden, kar jaz obožujem. Spominja me na vonje z jagodami in malinami, vendar je ta bolj močen in ne tako sladek. Želim si, da bi ga lahko vonjali skozi računalniški ekran :P
Vonjala sem tudi ostale TBS "zimske" vonje, ampak mi je ta res najljubši ! Škoda, ker nisem kupila kakšnega velikega izdelka, ampak imam problem s preveliko količino izdelkov. Upam, da tudi naslednje leto spet izdajo ta vonj, ali pa kakšnega res podobnega.

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

2 comments

  1. super zgleda in če bi kaj hodila po avstriji, bi gotovo vzela. :3
    čisto po mojem okusu vseee.:333
    in super nov look bloga.

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. tud jaz sem prepričana, da bi ti bil všeč :P
      hvala ! :)

      Delete

Facebook

♥