4kids and us: Črn šampon za Mastne lase (slo)

Monday, November 12, 2018

Živjo
dekleta; predvsem tista, ki se soočate z mastnimi lasmi (oz. lasiščem) kakor jaz. Danes bom z vami govorila o šamponu izdelanemu v Sloveniji. Se mi zdi kar pomembno, da tu in tam podpremo tudi naše ustvarjalce kozmetike. Ta šampon pa sem sama imela že en čas na listi želja in končno sem si ga kupila. Po mesecu uporabe lahko tako o šamponu podam celotno subjektivno mnenje...


Šampon nežno diši po limoni in nima pretiranega vonja. Je brez embalaže in torej v trdi obliki. Ne vsebuje sulfatov, temveč ima nadomestek: SCS (sodium coco-sulfate), ki je naravni penilec. Tako sem opazila, da se šampon ne peni tako dobro kot ostali (tudi trdi šamponi). Zato po mokrih laseh podrgnem večkrat, dokler ne občutim goste pene ter nato odložim šampon in normalno nadaljujem s umivanjem. Za čiščenje skrbita aktivno črno oglje ter domač jabolčni kis. Črno oglje se spremeni v belo peno, tako da ni pacanja s šamponom. Lase si vedno umijem dvakrat s šamponom ter koncu na mokre konice nanesem še malo olja, da jih lepše razčešem. Po sušenju se mi zdi, da moji lasje niso preveč suhi, temveč so mehki in imajo res veliko volumna. Vendar je pri meni običajno, da so naslednji dan lasje že poležani.
Zdi se mi, da mi šampon mogoče podaljša čas med pranji za pol dneva, sicer pa niso hitro mastni in so še dolgo čisti. Odvisno kako imam službo, si pa običajno operem lase na dva ali tri dni. Občasno si čas med pranji podaljšam s pomočjo suhega šampona.


Izdelku so dodali še podstavek, na katerem naj bi hranili šampon. Meni sicer ta podstavek ni najljubši saj je preprosto narejen iz kartona in se tako počasi uniči - je pa okolju prijazen. Sicer pa je to lep korak od izdelovalcev. Jaz bi svojega na potovanja prevažala v Lush posodici za šampon.

Šampon morate sicer hraniti na suhem mestu, stran od vode, saj se drugače hitreje stopi. Pravijo pa, da ena ploščica nadomešča 3x 250ml tekočega šampona. Po mesecu dni se ni zmanjšal niti za tretjino, je pa ga opazno manj.

Skratka meni je zelo všeč, da je šampon naraven ter brez vseh umetnih sestavin in v bistvu res dobro deluje. Verjetno ga bom še kdaj kupila, ko mi ga zmanjka. Malce se moreš navadit na uporabo, vendar sem sama uporabnica takšnih šamponov že več let in tega 4kids and us res priporočam. Najlepše pa je, da lahko rečem, da sem z uporabo takšnega šampona okolju prihranila kar nekaj odvečnih plastičnih embalaž. Seveda pa imajo v ponudbi tudi šampone tudi za ostale tipe las.

Cena je 9,99€ / 40g (trenutno jih lahko kupite v določenih Spar poslovalnicah)


You Might Also Like

3 comments

Facebook

♥