Makeup Haul: Thoughts on Yves Saint Laurent, Guerlain, Chanel and Benefit

Wednesday, November 21, 2018

Hi girlies.
Recently I shopped a bit and got a few makeup items which were quite exciting to me. I love trying new makeup, especially luxurious items. So let's see what I got and how I feel about these makeup products...

Živjo punce.
Pred kratkim sem nakupila nekaj ličil, katerih sem se zelo razveselila. Najbolj rada testiram nov makeup, še posebej če gre za malce bolj "razkošne" produkte. Kakšno je moje mnenje o sledečih izdelkih pa preberite v nadaljevanju...


Yves Saint Laurent - All Hours Foundation (B10)

Yves Saint Laurent All Hours Foundation (B10)

Decided to treat myself and splurge on a foundation. I was contemplating between Estee Lauder Double Wear and this one (both for oily skin) but since Double Wear seems to be very comparable to Revlon Colorstay (which I wear all the time) and doesn't have a pump, I opted for YSL one. Plus I haven't yet tried any of their face products. I got the shade B10 which is a Porcelain, neutral shade. I am very happy that they have nice pale shades, even though I am still a bit too pale for this shade (i am literally like a ghost) but I think it fits me nicely. After trying it with different application techniques, I found out that it applies the best with a wet makeup sponge. I use one pump for the whole face. The texture is not thick, but not too liquidy and I like it. It spreads easily and it is very comfortable and light weight on the skin. It does have a significant "luxurious" floral scent though. The coverage is buildable to medium but definitely not full coverage. On me it looks very natural and pretty at first. However I found out that it doesn't last that long on me: after 5 hours, it starts to dissolve on my chin and nose, where I get quite oily. I like it but I just wish it would last longer, since it's so expensive.

Odločila sem se, da nekaj več denarja investiram v tekoči puder. Odločala sem se med Estee Lauder Double Wear in tem (oba sta za bolj masten tip kože). Pa vendar, ker je Double Wear podoben Revlon Colorstayu (katerega nosim vsak dan) ter nima pumpice, sem izbrala tega od YSL. Izbrala sem odtenek B10, ki je porcelanast ter ima nevtralen podton. Zelo mi je všeč, da imajo dobro izbiro odtenkov, čeprav je tale mogoče mičkeno temnejši od moje kože (res sem bela kot duh). Ampak vseeno mi kar ustreza. Po večih preizkušanjih sem ugotovila, da se najlepše nanaša z mokro makeup gobico. Za celoten obraz uporabim samo eno pumpico. Tekstura ni gosta in tudi ne preveč tekoča. Enostavno se razporedi po koži ter je zelo prijetna na koži saj podlaga ni težka ter je čez dan ne čutiš. Ima pa tak klasičen cvetličen vonj, ki ga radi dajo v ličila. Prekrivnost je dobra: podlaga se lahko sloji do srednje prekrivnosti, vendar ni popolno prekrivna. Na meni izgleda zelo lepo naravno. Vendar pa sem ugotovila, da po petih urah začne bledeti na nosu ter bradi, kjer imam najbolj mastno kožo. Res mi je všeč lep izgled, ki ga nudi ampak mi je zelo žal, da ta tekoči puder na meni ni dolgo obstojen.

Guerlain KissKiss Matte Lipstick - Flaming Rose

Guerlain KissKiss Matte Lipstick - Flaming Rose

I got this lipstick from Spleticna.si and after a few tries it impressed me. It has a light weight texture which applies and looks like velvet. It's not completely matte but it's not shiny either. Pigmentation is amazing and you only need a swipe or two for a perfect, even application. It is quite a fancy lipstick, though you could find a similar one at MAC or such. But the packaging is absolutely gorgeous and is quite a treat.

Tole šminko so mi poslali od Spleticna.si in me je kar hitro navdušila. Ima lahkotno teksturo, ki se enostavno nanese na ustnice ter ima tak lep žameten efekt. Ni popolnoma mat, hkrati pa sploh ni sijoča. Je zelo dobro pigmentirana, saj že z enim ali dvema nanosoma popolnoma prekrije ustnice. Je kar "fensi" šminka in je bolj kot razvajanje saj bi takšno teksturo ali kvaliteto našli tudi pri MAC šminkah. Hkrati pa je sicer embalaža popolnoma luksuzna in super za razvajanje.

Chanel Le Volume Revolution Mascara

Chanel Le Volume Revolution Mascara

I bought a German magazine just because it had this sample in it. I haven't tried any Chanel mascaras but the Le Volume one is quite talked about. So this is their new version of a mascara. A brush is quite an interesting one: small spikes all over it, randomly distributed on the brush. I haven't seen a brush like that yet (apparently it's 3D printed). It adds a lot of volume and also quite some length. But because my eyelids tend to be on the oily side, after a few hours, it would transfer and smudge a bit.

V Avstriji sem kupila revijo v nemškem jeziku, samo zaradi tega testerja (haha). Nisem še preizkusila Chanel maskar, vendar sem o njihovi maskari Le Volume slišala same pohvale. Tole pa je nova različica te volumenske maskare. S tem, da ima zelo zanimivo krtačko z majhnimi konicami, ki so neenakomerno razporejene. Krtačka je precej inovativna, ker je nisem opazila še nikjer (hkrati naj bi bila 3D natisnjena). Trepalnicam podari veliko volumna in tudi nekaj dolžine. Tako, da mi je končen učinek res všeč. Sicer pa na mojih bolj mastnih vekah ni tako obstojna, ker se po nekaj urah malce razmaže na veke.

Benefit High Beam Liquid Highlighter

Benefit High Beam Liquid Highlighter

Since I've been obsessed with Becca Opal liquid highlighter, I wanted to have one in a cooler shade. So after searching on LookFantastic, I stumbled upon this one. It looked nice and it's a mini version, just so I can try it out. I like the texture which is not too watery and you can blend it easily with your fingers. The shade is cool toned but not too pinky which I think suits me nicely. I wish it would be a bit more shiny but I can top it off with a powder highlight. 

Zadnjih nekaj mesecev sem bila obsedena z Becca Opal tekočih osvetljevalcem. Ker pa je ta v bolj toplem tonu, sem želela eden tekoči osvetljevalec s hladnim podtonom. Na LookFantastic sem tako našla High Beam osvetljevalec, ki je prav tako v tekoči različici in dodaten plus mu doda tole manjše pakiranje, da ga lahko najprej preizkusim. Sem kar zadovoljna, da sem si ga naročila, saj je ravno pravšnje tekstura in se zelo lepo zabriše. Hkrati ni preveč bleščičast, ampak doda lep sijaj, ki ustreza moji polti kože. Sicer ni najbolj svetleč, ampak ga lahko slojim z osvetljevalcem v prahu.




You Might Also Like

3 comments

Facebook

♥