Sephora Italy Haul

Monday, February 25, 2019

Živjo punce.
Kot obljubljeno, vam danes pokažem kaj sem nakupila na zadnjem potovanju v Rimu, v Italiji. Najbolj sem nakupovala v Sephori, sem se pa ustavila tudi v trgovini Kiko Milano. Res rada nakupujem v tujini, vendar samo znamke, ki pri nas niso dostopne. Nekaj nakupljenih izdelkov sem že poizkusila in mislim, da sem dobro izbrala...

Hi girls. 
As promised, today I'm showing you what I bought on my latest trip to Rome, Italy. Mainly I shopped in Sephora and then I also stopped in Kiko Milano store. I love shopping abroad for brands that we cannot get in Slovenia. I have already tried some of the products and I think I picked some great ones...



Najprej sem kupila Becca set in sicer C Pop Glow On The Go. Tale set imam že v odtenku Opal in so mi izdelki zelo všeč, čeprav je osvetljevalec v kamnu malce preveč bleščičast ter zlat za mojo polt. Tokrat sem se odločila, da preizkusim opevan Champagne Pop, saj sem po testiranju v trgovini ugotovila, da je odtenek svetlejši in bi mi verjetno lepše pristajal. Prav sem se odločila saj je odtenek popoln in oba izdelka sta mi zelo všeč. Čeprav je tekstura tekočega osvetljevalca moja najljubša, pa je tudi ta osvetljevalec v kamnu zelo lep saj izgleda manj bleščeč in je zelo lep na koži saj je v lepem odtenku šampanjca.

Firstly I bought Becca C Pop Glow On The Go. I already own an Opal version of this set and have been loving it even though the powder highlight is just too glittery and too gold for me. This time I decided to try the Champagne Pop version because I tested it in the store and the shade is lighter which I though would suit me better. And I picked good because I already love it. The liquid highlighter is my favorite formula of highlighter and I recommend it 100%. I even like the pressed highlighter because it's not that glittery and suits me very nicely.



Nato sem izbrala tudi set, ki ga sicer nisem potrebovala ampak te znamke še nisem preizkusila. Gre za Marc Jacobs set Sugar High Nude Lip Trio. Vsebuje mini šminko, lip gloss ter črtalo za ustnice. Slednjega sem preizkusila nekajkrat in je zelo prijeten. Tekstura je kremasta in zelo enostavno se nanaša. Posuši se v matt finiš in ostane na ustnicah kar nekaj časa. Odtenek mi pristoji saj je podoben odtenku mojih ustnic, vendar jih še olepša in je malo bolj bež. Gloss ter šminko pa še morem preizkusiti.

A set I didn't need but caught my eye because I haven't tried this brand before is: Marc Jacobs Sugar High Nude Lip Trio. You get a lipstick, lip gloss and a lip liner in it. I've tried lip liner a few times and it is really lovely. The texture is creamy so it applies very easily but then it dries down to a matt formula so it doesn't budge. The shade is my lip color but a bit more on a beige side and I think it suits me nicely. Still have to try lipstick and the lip gloss.


Ker absolutno obožujem originalno različico Fenty Beauty Gloss Bomb glossa v odtenku Fenty Glow, sem se odločila kupiti še en nov odtenek: Diamond Milk, tokrat v "full-size" različici. Ta odtenek je sicer bolj srebrno bel ter ob nanosu na ustnice na začetku izgleda precej belo, vendar ko ga lepo rapzorediš se zlije z ustnicami. Pusti sijoč videz z bleščicami, ki pa niso vpadajoče. Res izgleda lepo. Tile glosi so mi tudi zelo všeč, ker niso lepljivi in se občutijo precej vlažilno.

I absolutely adore the original Gloss Bomb in the shade Fenty Glow which I have in a travel size. That's why I decided to purchase a new shade of Fenty Beauty Gloss Bomb in Diamond Milk. It's in a silvery white shade which when applied at first looks quite white but then you rub your lips together and it blends nicely. It adds some sparkle and light glow to the lips. It just looks so juicy and pretty. I also love these glosses because they don't feel sticky and are quite hydrating.


Moja L'Occitane CC krema je bila v zadnjih izdihljajih (najboljša stvar ever), zato sem se odločila, da preizkusim kakšen podoben izdelek saj so trenutno koži takšne obarvane kreme zelo všeč. Izbrala sem Kiko Milano Daily Protection BB Cream (01 Ivory) kremico. Tekstura je sicer bolj gosta in tudi sama krema je precej odišavljena. Sicer pa mi je všeč koliko prekrivnosti nudi brez, da bi se opazil dodaten sloj na obrazu. Na moji bolj mastni koži (trenutno sicer malce bolj dehidrirani) ostane lep videz okoli 4 ure po nanosu.

Prav tako sem vzela še Kiko Milano High Lightening Effect Fluid Concealer (01) - korektor, saj je izgledal cenejši dvojnik za YSL Touche Eclat in te rada preizkušam. Testirala sem ga samo enkrat in tekstura je sicer malce prelahka. Odtenek pa je rumenkast in mi je všeč.

Še eno zanimivost sem opazila: Kiko Milano Softening Hands Mask - masko za roke in ker so moje roke trenutno bolj suhe, se mi je zdela dovolj interesantna, da jo preizkusim. Nisem je še sicer testirala, vendar poročam, ko bom.

I used up my L'Occitane CC cream which was the best thing ever and decided to try a new one because my skin likes these products at the moment. I actually picked Kiko Milano Daily Protection BB Cream. It feels a bit thicker and is quite heavily scented. Though I do like the coverage it gives me without looking like a mask. On my oily skin (a bit drier atm) stays nice for about 4 hours.

Also could not pass the Kiko Milano High Lightening Effect Fluid Concealer because it looked like YSL Touche Eclat and I like to try cheaper dupes. I only tried it once and I think the formula is a bit too thin. Though the shade is nice.

Then I spotted Kiko Milano Softening Hands Mask which sounds interesting because my hands are so dry and none of the hands creams help them entirely. I haven't tried it yet but will report.


Še ena zanimiva trgovinica, ki jo najdeš v večjih državah je: Tiger. Imajo res luštne in zanimive izdelke za dom in pisalne potrebščine. Tam bi vse pokupila, vendar ne rabim toliko stvari in tudi jih običajno ne spravim v kovček. Kupila sem samo Make-Up gobico iz lepotne sekcije ter flumastre in en blokec.

V Sephori sem še kupila Merci Handy Hand Cleansing Gel - gel za razkuževanje rok, ker ga je fajn imeti s seboj v torbici kamor koli greš.

A fun store you can find in bigger countries is Tiger. They have such fun home accessories and stationery and I would buy everything if I could pack it with me. I only bought Make-Up Sponge from beauty section and some pens though.

Also I picked this Merci Handy Hand Cleansing Gel in Sephora because it's just handy to have it in the bag.

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥