Essence: Say no to redness - Colour Correcting Concealer

Monday, October 06, 2014

Hello !
I wanted to share an opinion on this product because it is quite new. 
As you might or not know, my face is quite red, so lately I've been trying some products to kind of reduce that (such as L'oreal Nude Magique CC cream). I've seen some anti-redness sticks in the store, however I decided to wait and buy the cheapest one (I do believe they work the same !).

Živjo !
Tokrat sem želela z vami deliti oceno tega izdelka, saj je kar nov in mogoče ga nekatere še niste opazile. Kot sem že v nekaj objavah omenila, je moj obraz kar rdeč po sredini. Preizkusila sem že nekaj izdelkov, ki bi mi pomagali pri temu (kot tudi L'oreal Nude Magique CC krema). 
Nekaj takšnih svinčnikov proti rdečici sem že opazila v drogeriji, na koncu pa sem se odločila za najcenejšega, ker sem tudi prepričana, da delujejo vsi zelo podobno !









 

left: no makeup, only mattifying cream
right: Essence Colour Correcting Concealer
(funny face, I know..)

Review:
Shade: 10 pastel green
The packaging is bigger than the actual product you get, however is still smaller than the other ones out there. It is standard, nice pencil shaped and it twists, so you don't need sharpening.
This stick is really good. I use it on the center of my face - around the nose and on my cheeks (I kind of draw whiskers on myself :P). You just draw on your face and then blend it in - I usually blend it with my fingers, that's just how I like it. Of course your skin may look still a bit red because of the blending and touching your skin, however it instantly neutralizes skin tone.
I just love this product ! Sometimes I only use this concealer and a solid powder and I'm all done.

This Essence contains 2,9 g, which is not that much, however the Catrice one is more expensive and contains aproximately the same amount of product. There is also a Max Factor one on the market and maybe some more (expensive ones).

There are 2 more shades:
20 natural beige - which works for imperfections.
30 bright rose - which helps with dark circles

Price: 2,19 €

Ocena:
Odtenek: 10 pastel green
Embalaža je večja od količine izdelka, ki ga prejmete, vendar je v primerjavi z drugimi znamkami še najmanjša. Je super, ker se odvije ter izdelka ne rabiš šilit.
Meni je tale svinčnik super. Uporabljam ga v sredini obraza: okoli nosa ter malo na licih (sama si nekako narišem brke mačje brke :P). Uporaba je zelo enostavna saj enostavno "rišeš" po obrazu in nato zabrišeš izdelek - sama ga običajno zabrišem kar s prsti. Koža je po zabrisovanju še malce rdeča zaradi pritiska, vendar to hitro izgine in rdeč ton je nevtraliziran.

Res mi je všeč ! Včasih uporabim samo tale korektor ter puder v kamnu in je to to.

Tale Essence izdelek vsebuje 2,9 g, kar ni veliko, vendar pa podoben izdelek znamke Catrice vsebuje skoraj enako količino in je enkrat dražji. Tudi Max Factor in druge znamke imajo podoben korektor večjega cenovnega ranga.

Obstajata še 2 odtenka:
20 natural beige - pomaga pri nepravilnostih
30 bright rose - pomaga pri temnih podočnjakih

Cena: 2,19 €

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

8 comments

  1. Zanimiv učinek, me pa veseli da deluje enako kot tudi dražji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogoče slike mojega obraza niso najboljše, ampak mi je res všeč ta izdelek za tako majhno ceno :)

      Delete
  2. Sem ga že kar nekaj časa gledala v Mullerju pa nisem bila čisto ziher :)
    Zdaj pa ga bom zagotovo kupila ;)

    ReplyDelete
  3. Mislim, da ga bom tudi jaz morala kupiti, pa mogoče še tega za temne podočnjake. Upam, da bo tudi pri meni viden učinek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mene zanima kako tudi drugi delujejo :) .. Po moje bo, ker ga lahko večjo količino uporabiš, pa se vseeno fajn zabriše :)

      Delete
  4. Tudi jaz sem ga gledala v Müllerju pa nisem bila 100%, če bi ga kupila. Jutri pa ga bom :)

    ReplyDelete

Facebook

♥