Lecka.net: Eye care - Negovalni losjon za odstranjevanje ličil

Friday, May 16, 2014

Živjo :)
Pred tednom sem ponovno prejela izdelek spletne trgovine lecka.net. Tokrat je to odstranjevalec ličil in sicer je losjon. Pričakovala sem, da bo bolj gost, vendar je tekoč.

Nekaj o izdelku:
Negovalni losjon za odstranjevanje ličil je izdelan na vodni osnovi in vsebuje izključno ne-ionske sestavine, pH losjona je enak pH-ju solz, zato je posebej primeren za osebe z zelo občutljivimi očmi in osebe, ki uporabljajo kontaktne leče. Losjon nežno in učinkovito odstrani očesni make up, koži okrog oči pa vrača napetost.





Prednosti:
+ dobro očisti ličila z oči, še bolje pa tudi vsa ličila z obraza
+ ob uporabi me ne pečejo oči (tudi če tekočina pride v oči)
+ embalaža ima majhno luknjico, zato ven ne steče preveč tekočine
+ tudi, če imaš v očeh leče in si očistiš oči z odstranjevalcem je vse vredu (mene nič ne moti)

Slabosti:
- srednje močen vonj (mene ne moti)
- cena je malce visoka

Odstranjevanje :)


Levo oko ima ličila, desno oko pa je očiščeno


Za eno oko običajno uporabim eno stran gobice ali pač 1 gobico :)


Kje lahko dobiš tale odstranjevalec ličil ? -> Negovalni losjon za odstranjevanje ličil (klik na povezavo)

Moje mnenje:
Losjon je prijeten za odstranjevanje ličil in mi je všeč uporabnost. Sicer sama nimam pretirano občutljivih oči, vendar me kljub temu kdaj pečejo ob uporabi odstranjevalcev ličil, tale losjon pa mi na srečo ni povzročal težav :) Če tudi ti rada sprobavaš nove odstranjevalce ličil, bi bil mogoče ta zanimiv zate :)


Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

0 comments

Facebook

♥