Makeup Revolution pt.2 : Amazing Care lipstick

Wednesday, May 07, 2014

Again I'm here with a brand: Makeup Revolution. The same day that my easter package from licila.si arrived I ordered some things for myself as well (you can see it here) :)
I think I'm going to basically review everything but here is the first part of that haul !
Because this is a new brand I wanted to share my opinion on these lipsticks as well because I kinda feel in love with them. The shades: Electric Love & Love a Hug

Živjo, spet sem tukaj z izdelki znamke: Makeup Revolution. Še isti ali naslednji dan, ko sem prejela paket velikonočnega zajčka z licila.si sem tudi sama opravila nakup in si naročila nekaj izdelkov (lahko vidiš tukaj). Verjetno bom vse ocenila, ampak tukaj je prvi del mojega nakupa.
Ker je to nova znamka sem se odločila, da podam svoje mnenje o teh ''šminkah" saj so me navdušile.
Izbrala sem dva odtenka: Electric Love in Love a Hug




ELECTRIC LOVE




This one is more a pinky shade with a blue undertone - which I like !
Pink barva s hladnim podtonom - kar mi je všeč !


LOVE A HUG




This one is sort of pinky red
Tale je bolj rdečkasta pink barva


Review:
Consistency: These are very creamy & glossy ! I immediately started loving them because they are really moisturizing & give your lips kind of "juicy" & glossy effect (although I don't like glosses but this is different :3)
Pigmentation: the pigmentation is not great, but these aren't meant to be normal lipsticks. You still get quite a nice wash of color with them ! So the pigmentation is between a lipstick and a lip butter. Also you can build them up a bit !
Packaging: packaging is not special but it is nice & more sturdy then the original lipstick version (which has a flimsy cap that is kinda falling off)
Price: I think these ''lipsticks'' are a bit pricey for what they are but I do love them :)

Price: 4,95 € (licila.si)

Ocena:
Tekstura: Te šminke oziroma balzami so zelo kremasti in sijoči ! Takoj so mi bili všeč saj so zelo vlažilni in dajo tvojim ustnicam nekakšen "sočen" in sijoč efekt (čeprav ne maram glosov je tukaj drugače)
Pigmentacija: pigmentacija ni odlična, ampak ti balzami niso namenjeni temu, da bi bili običajne šminke. Kljub temu pa vseeno na ustnicah pusti rahel odtenek barve ! Tako je pigmentacija med šminko in maslom za ustnice. Vseeno je malce možno pigmentacijo nadgradit.
Embalaža: ni kaj posebnega, je lepa in klasična ampak je boljša od običajnih Makeup Revolution šmink (pri katerih imam občutek, da bo pokrovček vsak čas padel dol - ker ni dobro pritrjen)
Cena: cena je malce previsoka glede na to za kakšno teksturo in koncept gre ampak pri drugih znamkah najdeš te ''šminke'' še za 1x višjo ceno.

Cena: 4.95 € -> najdeš jih tukaj (na dnu).

Meni so super in nimam nobenih pritožb ^^


Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

4 comments

  1. Mene je pigmentacija malo zmotila, ampak drugače so zanimive ja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. res je, da so bolj prosojne ampak meni je ful všeč kakšen efekt pustijo na mojih ustnicah :)

      Delete
  2. Super ocena, se strinjam s tabo. Jaz sicer neke super pigmentacije nisem pričakovala, ker gre za vlažilne šminke, tako da sem zadovoljna z njo, se pa tudi meni zdi cena previsoka za to, kar dobiš. Pa pakiranje mi je katastrofalno, meni je zgornji prozoren del že odpadel stran, tako da si je niti ne upam več nositi s sabo v torbici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aja :O meni se pa zdi kar vredu embalaža, pa sem jih že nosla s seboj :D

      Delete

Facebook

♥