What I Purchased Recently

Monday, March 30, 2020

Živjo punce.
Razmišljala sem o čem naj pišem trenutno, ko je situacija povsod tako čudna. Pa vendar je tudi meni dolgčas doma in si želim pisati o stvareh, ki me veselijo. Danes sem se odločila, da omenim izdelke, ki sem jih nakupila pred kratkim (mesec ali dva nazaj) in so mi všeč ali se mi zdijo vredni omembe. Ne pozivam vas k nakupu izdelkov ampak če nakupujete, to storite preko spleta...

Hi girls.
I've been thinking what to write about and I know the time is difficult right now, but I am still bored and want to share a few things with you. I decided to talk about a few recent purchases because they're worth mentioning. If you decided you need something, just purchase it online. But still, you don't need these products. However they excite me...



L'Oreal Paris Glow Mon Amour Liquid Highlighting Drops - Champagne

Zares čudovit osvetljevalec. Seveda nisem potrebovala še enega, pa vendar sta me odtenek in sijaj zelo pritegnila. Tekstura je malce bolj oljnata, kar nisem pričakovala. Vendar mi je to všeč, saj se lažje zabriše ter ni preveč gost ali lepljiv. Posuši se malce počasneje, a se zato lepše zabriše. Potrebuješ res majhno količino (kapljico) in sama ga nanesem ter zabrišem kar s prsti. Odtenek je popoln, bež "šampanjec" in na koži izgleda lepo "naravno". Definitivno je eden izmed mojih najljubših.

This is a gorgeous highlighter. Not that I needed another one but the shade and shimmer in this one is really special. The texture is a bit oily, which I didn't expect, however that's why it blends easily and is not thick or sticky. You only need a small amount and I usually apply it with just my fingers. The shade is perfect champagne and it blends into the skin so easily. I definitely forgot to mention it in my last favorites. Scroll to bottom for a picture.


Essence Make Me Brow eyebrow gel mascara - 01 blondy brows

Ko si zvest enemu izdelku, se je kar težje privadit na nekaj novega. No, to se je zgodilo s Catrice maskaro za obrvi, ki so jo dali iz prodaje. In potem nisem niti našla kje bi prodajali Golden Rose maskaro, ki mi je tudi bila všeč. Ko sem kupovala tole, sem prvo preverila kaj ima novega Catrice, vendar se mi odtenki niso dopadli, zato sem vzela tole Essence. Tudi za to nisem bila prepričana, da mi bo odtenek pristajal, a sem se navadila nanjo in se mi zdi kar vredu. Tudi dolgo zdrži, saj sem jo uporabljala vsak dan vsaj mesec ali več in se še ni niti malo posušila. Jaz lepo pokrtačim obrvi po liniji in nato vzamem krtačko ter grem z njo čez, da se lepo zabriše. Videz je seveda bolj naraven, a vseeno imajo moje trepalnice vsaj nekaj barve. 

They discontinued my favorite Catrice brow mascara and also I couldn't find where to Golden Rose one which I also loved using. It's awful when you're used to a product and use it all the time and they just decide to discontinue it. So I decided on Essence one because I compared it to new Catrice ones which have new packaging and different colors but I didn't like those. I thought this shade wouldn't be the best for me, but I actually really like it. I apply it directly on my eyebrows, wait a bit and then brush through with a clean spoolie. The finished look is quite natural, however it gives my eyebrows some color, so they're visible. 


Nivea MicellAIR Micellar Water Dry + Sensitive Skin

Porabila sem vse odstranjevalce ličil in zato sem šla v nabavo nove micelarne vode. Všeč mi je, ko si lahko grem v trgovino izbrat kaj novega, namreč imam vseh izdelkov toliko še na zalogi, da ne zahajam tako pogosto v drogerije. Odločila sem se, da kupim tole Nivea micelarno, ker je bila ravno v akciji in še veliko pakiranje je. Nivea micelarno vodo sem že preizkusila, vendar ne te različice. Ta mi je precej všeč. Ne draži oči, je nežna in kar vredu odstrani ličila. Sicer se morem pri kakšni zelo temno črni maskari malce bolj potrudit, da jo odstranim, ampak mi je še vedno všeč.

Can't believe I've used up all of my makeup removers. So I browsed through what to try next and this one was on a deal, so I picked it up because it's also a huge bottle. So far I've been loving it. It takes a bit more time to get rid of very dark black mascara, but it does it's job. It is gentle and doesn't sting my eyes.

Inebrya Ice Cream No-yellow Shampoo

Tale šampon sem ponovno kupila, ker mi ga bo počasi zmanjkalo. Je najboljši vijoličen šampon in vsako, kateri sem ga priporočila, je navdušil. Ni poceni (okoli 10€) ampak je res temno vijolične barve in zelo dobro pigmentiran, tako, da res daje hladen ton lasem. Celoten opis in oceno si lahko preberete tukaj.

I repurchased this shampoo because I'm running out of it. And I just love it. It's the best purple shampoo I've tried. It's very purple and it really cools the shade of the hair. It's not the cheapest but it's worth it. If you wanna read more about it and see before and after, click here.


Too Faced Sex Hangover Mascara and Primer Duo Mini Set
Ta set sem kupila v Amsterdamu. Maskaro sem že imela in porabila in je res odlična. Čeprav imam nekje 10 neodprtih maskar, včasih želim le najboljše od najboljšega. Zato sem tudi tole vzela na zalogo. Res je zelo volumenska ter naredi trepalnice bolj dramatične. Več slik maskare lahko najdeš tukaj. Primerja pa še nisem preizkusila in me precej zanima. Si želite kakšne ocene ?

I bought this set in Amsterdam. I had mascara before and it is a really good one, so I wanted to repurchase it. Not that I need a new mascara, because I have like 10 unopened ones, but this is one of my favorite ones. Sometimes I just want to use what's best of the best. It came in a set with a primer which I haven't tried yet but I should soon. Are you interested in a review?



You Might Also Like

1 comments

  1. Very nice blog!!
    This is like a beauty guide for women.

    If anyone searching for any natural beauty products online can try for Formulyst. They provide very good skincare & beauty products at a really very genuine price.

    ReplyDelete

Facebook

♥