February Favorites

Saturday, March 14, 2020

Živjo punce.
Že dolgo se nisem oglasila na blogu. Preprosto nisem imela energije in spet imam neke težave z zdravjem - o katerih vas ne bi dolgočasila, saj ima vsak svoje probleme. Danes pa vam predstavim moje favorite meseca februarja. Te izdelke sem res redno uporabljala...

Hi girls.
It's time for a new post. I've been waiting a while to post it because I simply didn't have energy or could not be bothered because I had some health issues again. But I don't want to bore you with that, so let's just introduce you to my monthly favorites. These products I've been really using a lot...



Max Factor Facefinity All Day Flawless Foundation - 40 Light Ivory

Zadnji mesec in pol sem uporabljala to tekočo podlago. Pudrov ne menjam tako pogosto, vendar se je pozimi moja koža spet malce spremenila in je povrhnjica bolj suha, zato ji Revlon Colorstay ne odgovarja, saj poudari suhe predele. Ko sem prejela to podlago, sem jo kar hitro začela testirati, saj bi tudi naj bila dolgoobstojna ter mi je predvsem padel v oči zelo svetel odtenek (na voljo je še svetlejši - 30 Porcelain) kar pri Max Factorju ne vidimo pogosto. Odtenek 40 je meni dovolj svetel in se lepo zlije s kožo. Tekstura je bolj tekoča, vendar je prekrivnost še vedno dobra: srednja. Ni tako prekriven kot kakšna "maska", pa vendar pusti lep naraven izgled in tudi finiš je naraven, malce matirajoč vendar ne preveč. Trenutno mi je všeč in se na koži obdrži ves dan, čeprav malce zbledi. Se mi pa zdi, da za poletje ne bo vredu, ker ni popolnoma matt in se bo z obraza hitreje stopil. 

I've been using this foundation a lot for the past month. My skin got a bit drier, so Revlon Colorstay foundation really emphasised the drier patches. Then I switched to this foundation and was quite impressed. I love that they have lighter shades available (there is also a paler one - 30 Porcelain) which is perfect for "Snow White" skin types. The texture is quite runny but coverage is still good enough: medium. It won't cover major imperfections though. The finish is natural and it stays on flawlessly for quite some hours with just a bit of fading. For now I love it, however I think when summer is here, this foundation will not be matt enough and will just slide off of my face.

Catrice Instant Awake Concealer - 005 Neutral Light

Catrice korektorji so eden tistih drogerijskih "must have" izdelkov, saj se običajno izkažejo za zelo dobre. Ta nov korektor je tudi mene navdušil. Sicer gre za bolj lahko, malce vlažilno teksturo. Pa vendar meni to trenutno paše, saj imam bolj suho kožo kot ponavadi. Lepo se zabriše in se ne vsede gubice pod očmi (seveda ob fiksiranju s pudrom v kamnu ali prahu). Ter ne zateguje kože saj ima malce vlažilen občutek. Pakiranje mi ni najljubše, pa vendar je priročno. 

Catrice concealers are quite great. This one I love that it's really lightweight and a bit hydrating because my skin has been on the drier side since it's winter time. It wears nicely and doesn't crease much under the eyes. Though of course you have to set it with a powder.


Nivea Body Mousse

Tudi koža na mojem telesu je postala ekstremno suha in kot vedno sem zelo lena pri mazanju z losjoni. Ko se spomnim na vlaženje, je ta izdelek postal hiter rešitelj. Gre za losjon v obliki pene, kateri se zelo hitro nanese in enostavno zabriše v kožo. Ne pusti mastnega ali lepljivega občutka, vendar še vedno lepo vlaži kožo. Mazanje s tem losjon je res zelo hitro. 

My skin has been very dry but also I've been so so lazy with applying lotion. So this is my favorite lazy girl hack. It's a mousse, so you spray it onto your skin and massage it in. Because it's a mousse, it's very light, quickly spreads and absorbs. So you're not left with sticky or greasy feeling.

Lush Seanik Solid Shampoo

Zadnje čase uporabljam samo trde šampone in so mi res všeč. Še vedno me je malo strah preizkusit nov šampon, saj nikoli ne veš kako bodo sestavine reagirale na lasišču in laseh. Pa sem vseeno kupila Seanik šampon in mi je postal hitro všeč. Sicer vsebuje morsko sol za katero nekateri pravijo, da jim zato povzroča prhljaj na laseh, vendar jaz s šamponom nimam težav. Šampon ni namenjen zelo mastnim lasem, pa vendar moje lase res dobro očisti za dlje časa. Limonino olje in morska sol moje lase dobro očistita, medtem, ko irski gel iz mahu lasem doda mehkobo. Tako kot pri vseh trdnih šamponih, ga res ne smeš pustiti pod tušem saj tekoča voda hitreje topi šampon. So pa zelo priročni tudi za potovanja (lahko kupiš železno posodico v kateri ga hraniš). Žal pa so skozi leta pri Lushu precej dvignili cene izdelkov ter predvsem šamponov. 

I love solid shampoos but am scared of trying new ones. I still purchased this Seanik shampoo by Lush which I was unsure about because of it containing salt. Some people say that salt causes dandruff, however this shampoo really works for me. I thought because it's not meant for really oily hair it would not keep my hair clean for a long time. But I've been loving it. I think the lemon oil and sea salt cleanse my hair well while Irish moss gel makes it softer. Make sure you don't leave it in the shower because running water will melt it faster. I really do love using it and travelling with it (you can buy a metal tin as a storage for it) but I'm kinda sad that they have upped the prices on their shampoos so much.


Avon HerStory Nude Suede Lipstick

Tale šminka se mi je priljubila, ker je odtenek lep "naraven". Nekako je bež, ampak ni preveč temen ali preveč svetel. V glavnem pristaja moji svetli polti. Hkrati pa je tekstura zelo udobna. Je na pol matt in ne izsuši ustnic. Tako, da je udobna za nošenje čez dan. Tudi obstojnost je kar dobra, čeprav ne ostane na ustnicah ob mastnih jedeh. Všeč mi je tudi saden vonj.

This lipstick I've been mainly loving because of the nice nude shade. It's kind of beige but not too light or too dark. It has a nice semi-matt finish, so it stays on for quite a while. Plus the smell is nicely fruity. 


You Might Also Like

1 comments

Facebook

♥