Mac: Up The Amp lipstick

Saturday, December 20, 2014

Hello,
today I'm going to show you my second and last MAC lipstick :) I've been searching for the perfect violet lipstick and then I saw this one on the internet. When I was shopping in Graz, they didn't have some shades of lipsticks, so in the end I tried this one and instantly bought it. It's a really fun color, eventough it may look frightening in the tube.

Živjo,
danes vam bom pokazala mojo drugo in tudi zadnjo MAC šminko :) Nekaj časa sem iskala pravo vijolično šminko in potem sem na spletu našla tole. Ko sem bila v šopingu v Grazu, niso imeli več veliko odtenkov in na koncu sem sprobala še tole na mojih ustnicah in sem se takoj odločila zanjo. Barva mogoče ni vsakdanja in zgleda mogoče čudno v embalaži, ampak je res lep odtenek.








A bit of a stain left behind

Formula of the lipstick is: Amplified Creme.
To me it is really creamy as you'd expect. It maybe dries my lips just a tiny bit after an hour or so.
It is described as Lavender violet, a warm purple color with a hint of pink I would say.
It does make my teeth look a bit yellow, however other lipsticks have a much worse contrast to my teeth, so I don't care. But it's such a gorgeous shade.
It is really wearable, not like other shocking purple colors (such as Makeup Revolution-Depraved), but still you can mix it with some of your nude or even dark shades.
I think it looks really appealing in contrast with green eyes :)

It has a nice staying power, however when you eat and drink it comes of easily and it leaves a pink stain behind, which doesn't look bad.

Camera can sometimes pick up the color too pink, so it's difficult to show it, however I think I succeeded.

Formula šminke je: Amplified Creme (oz. ojačana kremna formula).
Meni se zdi zelo kremasta šminka, kakor sem tudi pričakovala. Moje ustnice malce izsuši mogoče po kakšni uri.
Odtenek je opisan kot vijolična lavanda(sivka) barva - vendar je topla vijolična barva mogoče z malce pink podtonom. Res je, da zaradi kontrasta naredi moje zobe malce rumene, ampak v primerjavi z drugimi odtenki vijoličnih šmink (npr. Makeup Revolution - Depraved) to ni nič. Prav tako pa jo še vedno lahko mešate s kožnimi in temnejšimi odtenki.
Sama menim, da v kontrastu z zelenimi očmi izgleda zelo vpadljivo :)

Obstojnost je kar dobra, ni pa najboljša. Kadar ješ ali piješ, hitro izgine iz ustnic ter za seboj pusti pink barvo, kar sploh ne izgleda slabo.

Fotoaparat ima lahko težave z belino, saj velikokrat šminka izgleda na fotografijah bolj pink. Na mojih slikah je odtenek takšen kot v resnici.




True shade
 Kako prav izgleda odtenek

What do you think about this shade?

Love and Lemons, Simona

You Might Also Like

4 comments

  1. Čudovit odtenek!

    Lepo poudari zelene učke! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. res je lep :)

      ja, to sem šele opazla, ko sem fotke nalagala :)

      Delete
  2. Prav poseben in izstopajoč odtenek =) Ampak še vedno prisegam na rdečo ;)
    http://cherryfashion-k.blogspot.com

    xx
    K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. res je zanimiv odtenek :) .. meni pa je rdeča, če postala dolgočasna...preveč sem jo nosila :)

      Delete

Facebook

♥